Slide phone, slide open = toetsblock er af.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.
Het goede nieuws is dat hij klaar is, en dat het er keurig uitziet. Hij heeft gelijk nog wat andere plekjes meegenomen, beschadigingen aan de keukenmuur door de vuilnisbak enzo, en hij is nou weer exit. Ik ben wel tevreden, behalve dat de vochtwerende coating die hij gebruikt heeft behoorlijk chemisch stinkt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik ben ook benieuwd.. Maargoed, hij pakt iig grondig aan. Of we hebben straks natuurlijk een opgeloste lekkageplek met een plafond dat aan alle kanten open ligt.
Ik heb ook een slide phone en die slidet nooit spontaan open.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slide phone, slide open = toetsblock er af.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:11 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat hij klaar is, en dat het er keurig uitziet. Hij heeft gelijk nog wat andere plekjes meegenomen, beschadigingen aan de keukenmuur door de vuilnisbak enzo, en hij is nou weer exit. Ik ben wel tevreden, behalve dat de vochtwerende coating die hij gebruikt heeft behoorlijk chemisch stinkt...
in mn zak gaatie wel eens spontaan open...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ook een slide phone en die slidet nooit spontaan open.En meestal kun je ook instellen dat het handmatig moet.
Die worden lelijk als je ze met je sleutels in je zak hebt. En met een hoesje er omheen is het ook geen gezicht, het mooiste is juist die ongenaakbare metalen uitstralingquote:
Hier is het nog droog, maar wel op een rare manier benauwd..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Marlies1981 het volgende:
Het is hier zojuist begonnen met regenen...heel zachtjes...
Zodat je zeker weet dat na 2 beluren je accu leeg is. En de andere partij je niet/beroerd hoort aan de telefoonquote:
Nee joh gekkie!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodat je zeker weet dat na 2 beluren je accu leeg is. En de andere partij je niet/beroerd hoort aan de telefoon
1. Zeven uur in het park, kwart over zes op fok een weer-evaluatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
1 Hoe laat is de go/no-go te verwachten ?
2 En wat zal ik meenemen?
3 En wat moet ik aan?
4 En waar is het?
5 En hoeveel mensen komen er?
6 En mag je ook in de bosjes plassen?
7 En wie neemt de lucifers eigenlijk mee?
Jij mocht toch niet komen, van Heiden6?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Als DT een tijgerstring aantrekt kom ik langs.
Sorry druk druk druk, maar leef nog. Alleen beetje last van de hittequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leeft onze forum-hartpatient eigenlijk nog? Heb hem lang niet meer voorbij zien komen?
Daar weet ik hoegenaamd niets van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet komen, van Heiden6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |