Neen, die blijft vrijwel zeker thuis.quote:
LAN party wat in dit geval zoveel betekent als stekkers erin en vervolgens een heel weekend lang zuipen, pokeren & ouwehoerenquote:
Voorbehoud loopt morgen af maar levering is pas te laat na de 24e en op dit moment schijnen er geen beren op de weg te zijn. Gezondheid was ok dus zal financieel ook wel ok zijn. Nu moeten ze nog even naar de erfpachtsituatie kijken, dat zit wat raar. Zal wel goed komenquote:Hoe staat het met je huis? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Koffervisjes zijn niet groot. 5-15 cm ofzo, afhankelijk van hun leeftijd. De baby's zijn 't schattigst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Breuls het volgende:
@Isegrim, ik heb alleen nog kleine vissen gezien, dus die twee zaten er niet bij.
Hey, je hebt het wel over mijn buurt héquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt jaSowieso is die hele witte de with een beetje overrated, als je het mij vraagt
...zegt iemand die van de ene probleemwijk naar de andere verhuist...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt jaSowieso is die hele witte de with een beetje overrated, als je het mij vraagt
Mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:51 schreef Marlies1981 het volgende:
Wel...goedemorgen dan...ik wacht op de schilder, wel de juiste kleur verf gevonden
dat lijkt me ook...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi.Maar die kerel zal denk ik toch eerst moeten stucen of iets..
In ieder geval maar een beetje in de gaten houden. Sowieso omdat die gast al een beetje een louche indruk achterlaat.quote:
...wel...hij is aan de gang. Hij dacht eerst dat het met alleen verven wel goed kwam, inmiddels is er een flink stuk plafond open waar een gipsplaat ingezet is die hij nu aan het afstucen is...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval maar een beetje in de gaten houden. Sowieso omdat die gast al een beetje een louche indruk achterlaat.
Hmm ik ben ook benieuwd.. Maargoed, hij pakt iig grondig aan. Of we hebben straks natuurlijk een opgeloste lekkageplek met een plafond dat aan alle kanten open ligt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
...wel...hij is aan de gang. Hij dacht eerst dat het met alleen verven wel goed kwam, inmiddels is er een flink stuk plafond open waar een gipsplaat ingezet is die hij nu aan het afstucen is...
Het is idd een vreemd mannetje, dingen als "oh, net geen boorbitjes bij me", "oh, de accuboor is leeg en de adapter ligt in de andere auto" enzo. Maar als 'ie uitgestuct is gaat 'ie naar de bouwmarkt om verf te kopen enzo, ik ben nog benieuwd....
De mijne pas tegen de avond, maar je moet zelf maar zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:26 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik begin nou toch al wel heel erg trek te krijgen in een biertje...A., hoe laat begint het weekeinde eigenlijk?
(Wij hebben, na het laatste feestje aan de Dordtslaan, een ongiftingsweekje...)
Net alsof je flesje bier binnen niet open wilquote:
"Mojo"?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Marlies1981 het volgende:
Nee, iets van "Mojo", het is een oude indo.
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Broekzakgesprek naar Duitsland![]()
Gelukkig maar 30 seconde, het is nog wachten op het moment dat ik een broekzak-voicemail van 20 minuten inspreek bij een vriendin in Istanbul
ja, maar dat staat in het neukende handboek en dat was te dik voor de attention span van LHOquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |