weet wel dat ie niet kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was dat een peiling van Maurice de Hotdog of van barbecuewijzer.nl ?
Geregeldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
kunnen wel gewoon een terrasje doen ofzo anders?
Dan wil ik nu toch wel even melden dat ik degene was die WSS een baan als schoonmaakster aanbood en dat ik met het idee van een sexy schoonmaakpakje kwam.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat LHO een WSS actionfigure met schoonmaaksteruniformpje heeft
Kijk, dát noem ik nou happy!quote:
Je mag mijn action figure wel een nachtje lenen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan wil ik nu toch wel even melden dat ik degene was die WSS een baan als schoonmaakster aanbood en dat ik met het idee van een sexy schoonmaakpakje kwam.
Als je een goeie vindt, laat het me weten. Ik wil d'r ook eentje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Kijk, dát noem ik nou happy!
Over schoonmaaksters gesproken, A. en ikzelve zijn al enige tijd voor de gedachte aan het bezwijken zelf een schoonmaakster (m/v) wat uren te gunnen. Heeft iemand daar ervaring mee, evt. contacten of tips?
Ik wil een foto!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je mag mijn action figure wel een nachtje lenen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |