Klinkt alsof je verkouden bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Goeiemorgen lieverdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Dat is echt niet gers meer. Vanaf donderdag met diarree en kotsend op je nest liggen
Kuukelquote:
Hoi guapisimaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goeiemorgen lieverd
Is het nog niet beter aan het worden?
Ik ben vrij vandaag dus dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi guapisima![]()
Jawel, maar wat extra verzorging kan ik altijd wel gebruiken
Ik had niks anders verwachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag dus dat komt helemaal goed![]()
Koffie eerst maar doen?quote:
Nou, doe maar iets frisquote:
Kuukidentquote:
Marijkequote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En morgen Kuukel, Bart en Chantal!![]()
Is het zo erg lieverd. Dan zul je het wel heel zwaar hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou, doe maar iets frisMijn maag kan nog geen koffie aan
Haha!quote:
Alsof je voor je plezier bij Ziggo zit...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof ik niks beters te doen heb dan in de wacht te hangen bij Ziggo
Morgen Ezquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof je voor je plezier bij Ziggo zit...
Ericquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Dat is echt niet gers meer. Vanaf donderdag met diarree en kotsend op je nest liggen
Ik heb het ook heel zwaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is het zo erg lieverd. Dan zul je het wel heel zwaar hebben
Wat voor fris? Toch geen sinas?
Bartquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eric
Voor de arme jongen:
[ afbeelding ]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!quote:
Dat zei je vriendin gister ookquote:
Dan geef je er toch gewoon 2:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!
Je bent ook onverbeterlijk hè
[ afbeelding ]
Er zijn alleen maar heeeele kleine plaatjes van
Nee want het moet per sé AH light sinas zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan geef je er toch gewoon 2:
[ afbeelding ]
Whutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee want het moet per sé AH light sinas zijn
Ik kan er ook niks aan doenquote:
Hoe kom je daar nou aanquote:
Dat is het iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!
Je bent ook onverbeterlijk hè
[ afbeelding ]
Er zijn alleen maar heeeele kleine plaatjes van
quote:
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin gister ook
Oh wacht... Nee, jij ook hoor
Goed zijnquote:
Alstjeblieft hoor lieverdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is het idd
Maar ik moet wel goed drinkenDank je wel hoor
Ik ben niet zo handig met computersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed zijn![]()
En niet alleen bij Google Images zoeken
Ez wil graag een keer toekijken bij onsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vinden
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vinden
Google is niet moeilijk hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met computers
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ez wil graag een keer toekijken bij ons
Maar dan zoek ik op 'afbeeldingen' als ik een plaatje zoekquote:
Nou moet je niet zo verlegen doen ineens!quote:
Morgen!quote:
Nee, ik wou meedoen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo verlegen doen ineens!
Vaak vind je ook plaatjes bij een tekst, die niet bij Images geindexeerd staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar dan zoek ik op 'afbeeldingen' als ik een plaatje zoek
Om te ontdekken of ladi wel echt tot de categorie wilde damesch vielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik wou meedoen!
Volgens mij, weet niet eens meer wat ik gezegd heb toen
je geloofde niet dat de vrouwen in dit topic wilde dames waren, waarop ik zei: 'vraag ajf maar' en jij zei dat je het liever wou zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik wou meedoen!
Volgens mij, weet niet eens meer wat ik gezegd heb toen
Ben je serieus?quote:
Waarom staan die daar dan niet, dat zijn toch ook imagesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vaak vind je ook plaatjes bij een tekst, die niet bij Images geindexeerd staan
Oh jahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te ontdekken of ladi wel echt tot de categorie wilde damesch viel
Succes!quote:
Dat zei ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
je geloofde niet dat de vrouwen in dit topic wilde dames waren, waarop ik zei: 'vraag ajf maar' en jij zei dat je het liever wou zien
Als je op fok gaat zoeken vind je toch ook niet alle smiley's, UI's en PI's terug?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom staan die daar dan niet, dat zijn toch ook images
Morgenquote:
Ik zag hetquote:
Nee maar die staan toch in je computer!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je op fok gaat zoeken vind je toch ook niet alle smiley's, UI's en PI's terug?
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar die staan toch in je computer!Duuuuuuh!
![]()
![]()
Alle plaatjes die je ziet staan op je computerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar die staan toch in je computer!Duuuuuuh!
![]()
![]()
Ik red me er prima meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden he
Dat welquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle plaatjes die je ziet staan op je computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Hij wil vast meedoen dan dus lijkt me geen strak planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ez wil graag een keer toekijken bij ons
Het is geen hogere wiskunde om die conclusie te kunnen trekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden he
Doe 's liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is geen hogere wiskunde om die conclusie te kunnen trekken
Juist het feit dat je er geen kaas van hebt gegeten maakt je zo lief en schattigquote:
Hey draakjequote:
Subtiel het gesprek op een ander onderwerp brengen noemen ze datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ladi![]()
![]()
wat een grote letters
Zo'n enorme noob ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist het feit dat je er geen kaas van hebt gegeten maakt je zo lief en schattig
Ik ben in jompelstemming!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ladi![]()
![]()
wat een grote letters
slim wel tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiel het gesprek op een ander onderwerp brengen noemen ze dat
Staat Jompel al in de van Dale?quote:
Ja eigenlijk welquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo'n enorme noob ben ik nou ook weer niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Doe jij nou ff lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
Sorry schatje. Ik wil het graag voor je opnemen maar ze hebben wel gelijk.
Je weet zelf ook dat het waar isquote:
ik stem eigenlijk nog wel voor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat Jompel al in de van Dale?
[..]
Ja eigenlijk wel
Ik weet er best veel van!quote:
doe dat maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jompel
![]()
![]()
en ik doe net of ik je spoiler niet heb gezien anders moet ik vast huilen![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet er best veel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Draakjequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ik wil dat Windowsgeluidje uit hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Je stookt iedereen tegen me opquote:
Welk windows geluidje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wil dat Windowsgeluidje uit hebben
ik vond van wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond Disturbed
Waren ze een beetje goed Draakje?
Jij bent ook een noob!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk windows geluidje?
Daar kan ik je niet mee helpen heb standaard mijn geluid uit staan op de laptop.
Bart help jij dr eens
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
Heb je geen grote handtas waar je mij in mee naar binnen kan smokkelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond Disturbed
Waren ze een beetje goed Draakje?
Zelfde vraag, welk windows geluidje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk windows geluidje?
Daar kan ik je niet mee helpen heb standaard mijn geluid uit staan op de laptop.
Bart help jij dr eens
Ja inderdaad. Kan jij me helpen met een irc script bouwen?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet er best veel van!Het hoognodige jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Dat geluidje als ik de pc opstart en me aanmeld, dan maakt ie zo'n KUT-windows geluidje. Die stond altijd uit en sinds een paar dagen maakt ie dat rotgeluid weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelfde vraag, welk windows geluidje?
En je draait XP toch?
Ik heb 't druk, ik moet ajf verzorgen want die is ziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan jij me helpen met een irc script bouwen?
Woehoet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vond van wel!![]()
wat me echt tegenviel motley crue en nightwish, van manson had ik toch al niet veel verwacht
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je geen grote handtas waar je mij in mee naar binnen kan smokkelen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Het hoognodige jaIk help anders m'n collega's heel vaak als ze computerproblemen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
ah zuster ladiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb 't druk, ik moet ajf verzorgen want die is ziek![]()
Maar iedereen die een computer heeft kan er wel een beetje mee omgaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik help anders m'n collega's heel vaak als ze computerproblemen hebben![]()
Ik dus ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar iedereen die een computer heeft kan er wel een beetje mee omgaan
Ja doet ze goedquote:
Er van uit gaande dat je XP draait:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat geluidje als ik de pc opstart en me aanmeld, dan maakt ie zo'n KUT-windows geluidje. Die stond altijd uit en sinds een paar dagen maakt ie dat rotgeluid weer
Dat moet je ajf vragen
Maar dat maakt je nog geen expertquote:
Morge Marijkequote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En morgen Kuukel, Bart en Chantal!![]()
Trev kerelquote:
Ze draait idd op XP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat je XP draait:
Start ---> Instellingen --> confuratiescherm. Daar Geluiden en Audioapparaten kiezen en in het tweede tabblad 'Geluiden' zoeken naar 'Windows starten', even onder het midden. Daar het geluidje weghalen door voor '(geen)' te kiezen.
Morge ajfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
quote:
Ik heb Windows starten en Windows aanmelden? Heb ze allebei op 'geen' gezet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat je XP draait:
Start ---> Instellingen --> confuratiescherm. Daar Geluiden en Audioapparaten kiezen en in het tweede tabblad 'Geluiden' zoeken naar 'Windows starten' en/of 'Windows aanmelden', even onder het midden. Daar het geluidje weghalen door voor '(geen)' te kiezen.
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.quote:
Morgen Trevquote:
Mogguh Trevquote:
Maar niemand heeft beweert dat je dat bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.
Ik zei juist dat jouw gebrekkige kennis van computers, internet en de vele mogelijkheden daarvan je juist zo schattig maaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.
Werk is XP, PC thuis word een dualboot Vista/Win 7 (nu alleen nog Vista), laoptop is Vista.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op m'n pc draai ik nog XP en op m'n lap staat vista(leer er langzaam mee omgaan)
Dan zou het nu weg moeten zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb Windows starten en Windows aanmelden? Heb ze allebei op 'geen' gezet?
Wij zeggen dat niet hoor. Jij bent weer goed in andere dingen, waar wij minder kaas van gegeten hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ixquote:
Jij ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ga opstaan! en lekker op pad!
fijne dag allemaal
en succes ajf
Dankjewelquote:
Vergeet je fruitmand nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar niemand heeft beweert dat je dat bent.
En nu ga ik mijn bed weer in
Alstuquote:
Trevquote:
Kuukquote:
Ratelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Eze, Ladi, ajf, Kuukel, Trev, DW, Draculettetje, Huppelmuts, Marijkezwolle en de rest.![]()
Morge Ratelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Eze, Ladi, ajf, Kuukel, Trev, DW, Draculettetje, Huppelmuts, Marijkezwolle en de rest.![]()
Is goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ix![]()
Ga je mee vanavond een biertje doen bij SL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Selmaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ix![]()
Ga je mee vanavond een biertje doen bij SL?
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En bier drinken bij SLquote:
Kameleon? waar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je leguaan al uitgelaten?
En heb je toevallig ook een fotootje van de Kameleon? Ik vind dat soort beestjes echt
Jep, over het gras laten sprintenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je leguaan al uitgelaten?
En heb je toevallig ook een fotootje van de Kameleon? Ik vind dat soort beestjes echt
Wie weetquote:
Ikke hebbe eentjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kameleon? waar?Hebbe hebbe hebbe hebbe!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, over het gras laten sprinten
En foto van de kameleon heb ik niet hier, thuis wel. Misschien vanvond of morgen. Hij is ook echt
Arme wijquote:
Ik kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat moet ik echt een keer zien! Kun je het filmen? Echt, vroeger wilde ik ook van dat soort beestjes
Uit praktische overwegingen is het er nooit van gekomen
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen
En hoezo is het er nooit van gekomen? Welke overwegingen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil reptielen.
Heb hem verteld dat hij die best mag... zodra hij een ander gezin en huis heeft gevonden waar hij mag wonen met die dingen.
Nah hij vindt mama te lief om ergens anders te gaan wonenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.En ik ben meer een knuffel-meisje, en knuffelen met een leguaan lijkt me minder aantrekkelijk dan met m'n dropje van een cavia en een pluisje van een kat
![]()
[..]
En is ie gaan zoeken
Hoe staat het trouwens met de uber-coole wieldoppen?
En middag allemaal!![]()
Hij mag bij ons wonen? Heeft hij 3 soorten reptielenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil reptielen.
Heb hem verteld dat hij die best mag... zodra hij een ander gezin en huis heeft gevonden waar hij mag wonen met die dingen.
Jullie jij kennent me nogquote:
En dat alleen om dat IK jarig ben!quote:
Murpert!quote:
Valt op zich wel mee. Ze eten best veel, grote voerbakken doen wonderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.En ik ben meer een knuffel-meisje, en knuffelen met een leguaan lijkt me minder aantrekkelijk dan met m'n dropje van een cavia en een pluisje van een kat
![]()
[..]
En is ie gaan zoeken
Hoe staat het trouwens met de uber-coole wieldoppen?
En middag allemaal!![]()
Uiteraard, hoe kan ik je ooit vergeten?quote:
Murpquote:
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan ik je ooit vergeten?
Je staat nog in m'n sig
Kom maar op met het bier, gebak en de wilde damesch!quote:
Oh nee hoow, DW kent je ook nogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftWHAHAHA!
waarom ben jij nooit mod geworden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftWHAHAHA!
ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoow, DW kent je ook nogDe rest is volgens mij bijna allemaal van na jouw tijd. En zitten nu te eten, dus reageren niet
Daarom ook bijnaquote:
SL-etjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom maar op met het bier, gebak en de wilde damesch!
quote:
Nu was ik je voorquote:
ojaquote:
Tssquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
quote:
Geen idee, dat zou je anderen moeten vragenquote:
Bedankt! ik ken jou ook nog wel hoor, Ratelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
-SL- gefeliciteerd
![]()
En ik ken je ook nog wel hoor.
Sorryquote:
Dankjewel MZquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeliciteerd SL!![]()
Ik ben naar Tilburg![]()
Rulert!!!quote:
Ja bedankt dan maar!quote:
hier ist goed hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bedankt! ik ken jou ook nog wel hoor, Ratel
[..]
SorryIk herkende je naam niet hoor
Huppelmuts...
[..]
Dankjewel MZSucces in TB
[..]
Rulert!!!
Hoest ! Thanx for the felicitaties!
[..]
Ja bedankt dan maar!
Dit was een economische post, scheel een hoop quotes, mede mogelijk gemaakt door -SL-
Bart wanneer kan ik mijn zoon bij jou droppen danquote:gewoon geen zin om de post van ez te zoeken
Hier ook goed en in mn woonplaats ook meen ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier ist goed he![]()
daar?
zo'n eco-post is niets voor jou
IARL!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
IARL!
Het topique is nog steeds open, omdat ik jarig ben en murp dat wel leuk vond
Wanneer moet je hem kwijt? Ben er vanavond na 8'en weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart wanneer kan ik mijn zoon bij jou droppen dan
Ohw dus als ik om kwart over 3 meteen vertrek dan heb ik het wel gevonden tegen 8enquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wanneer moet je hem kwijt? Ben er vanavond na 8'en weer
quote:
makkelijk, al eerder zelfsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw dus als ik om kwart over 3 meteen vertrek dan heb ik het wel gevonden tegen 8en
Ja SL je moet mee met bart anders is die zo eenzaam in de treinquote:
Het vertrouwen in een blondje ontroert mequote:
WTF daar ga ik niet heen kunnen komenquote:
Thanx!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het vertrouwen in een blondje ontroert me
Ik en in de trein...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja SL je moet mee met bart anders is die zo eenzaam in de trein
En dan voor of na de mooie bocht eraf?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Purmerend is niet moeilijk te vinden, zorg dat je op de A10 komt, dan richting A8, en nog een klein stukje A7. Snap je?
Dan neem je die kermis maar meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTF daar ga ik niet heen kunnen komen
Kermis is de hele zomer, dus ben druk te werk gewoon
[..]
Tering, da's een flinke jongenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja SL je moet mee met bart anders is die zo eenzaam in de trein
Heel gezellig!!quote:
Purmerend zou ik nog wel kunnen vinden, maar heb je al eerder gezegd als ik in purm kom moet ik eerst langs iemand andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Purmerend is niet moeilijk te vinden, zorg dat je op de A10 komt, dan richting A8, en nog een klein stukje A7. Snap je?
Meet is in september dat is geen zomer meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTF daar ga ik niet heen kunnen komen
Kermis is de hele zomer, dus ben druk te werk gewoon
[..]
Thanx!
Hier
[ afbeelding ]
Mjah, ik ga niet met de autoquote:
Een mooie bocht?quote:
Als je die aan het begin bedoelt, erna. Sterker nog, de laatste afslag richting purmerendquote:
Breng je eerst die kleine weg, ga je daarna daarlangsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend zou ik nog wel kunnen vinden, maar heb je al eerder gezegd als ik in purm kom moet ik eerst langs iemand anders![]()
Dat is misschien wel een veel beter planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Breng je eerst die kleine weg, ga je daarna daarlangs
Zo een die je met 140/160 moet nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooie bocht?![]()
Die zijn leuk vraag maar aan Het_hupt
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een veel beter plan
14.gifquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hier ook goed en in mn woonplaats ook meen ik
Ik zweet er nog steeds van
Dat deed ik bij die bocht in de 30km zone ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo een die je met 140/160 moet nemen
Ja, maar amai!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan neem je die kermis maar mee![]()
Jij als GM-oldbie moet ook komen!
[..]
Tering, da's een flinke jongen
*vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooie bocht?![]()
Die zijn leuk vraag maar aan Het_hupt
Kan me niets schelen, ze kunnen ook wel een dagje zonder jouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, maar amai!
Ik ga dat niet redden, daar moeten we betalen om te staan, en waar we staan worden we betaald
Inderdaad, ik rijd er ook nooit standaardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
*vraagt
Ja dat is een bocht die de meesten nemen met 100 maar ik er rustig een keer met 170 doorheen ben geraced
Dat was 's nachts welliswaar
Ruim op tijd hoor! Ben nog steeds jarig!quote:
Mijn Groene Golfje 1.6 heeft er wel wat meer moeite met de wegligging dan mijn Audi 80 2.0quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rijd er ook nooit standaard
Bochten langzaam nemen is overrated![]()
De Skoda (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mijn Groene Golfje 1.6 heeft er wel wat meer moeite met de wegligging dan mijn Audi 80 2.0![]()
Maar voor alsnog cross ik rustig te hard door die bocht! Hij is goed!
Omdat SL jarig is mag ie vol van murpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |