Ericquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Dat is echt niet gers meer. Vanaf donderdag met diarree en kotsend op je nest liggen
Ik heb het ook heel zwaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is het zo erg lieverd. Dan zul je het wel heel zwaar hebben
Wat voor fris? Toch geen sinas?
Bartquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eric
Voor de arme jongen:
[ afbeelding ]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!quote:
Dat zei je vriendin gister ookquote:
Dan geef je er toch gewoon 2:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!
Je bent ook onverbeterlijk hè
[ afbeelding ]
Er zijn alleen maar heeeele kleine plaatjes van
Nee want het moet per sé AH light sinas zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan geef je er toch gewoon 2:
[ afbeelding ]
Whutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee want het moet per sé AH light sinas zijn
Ik kan er ook niks aan doenquote:
Hoe kom je daar nou aanquote:
Dat is het iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen koffie voor jou is... dat is hel!
Je bent ook onverbeterlijk hè
[ afbeelding ]
Er zijn alleen maar heeeele kleine plaatjes van
quote:
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin gister ook
Oh wacht... Nee, jij ook hoor
Goed zijnquote:
Alstjeblieft hoor lieverdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is het idd
Maar ik moet wel goed drinkenDank je wel hoor
Ik ben niet zo handig met computersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed zijn![]()
En niet alleen bij Google Images zoeken
Ez wil graag een keer toekijken bij onsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vinden
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ze vindt je ook lief en dat mag ze vinden
Google is niet moeilijk hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met computers
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ez wil graag een keer toekijken bij ons
Maar dan zoek ik op 'afbeeldingen' als ik een plaatje zoekquote:
Nou moet je niet zo verlegen doen ineens!quote:
Morgen!quote:
Nee, ik wou meedoen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo verlegen doen ineens!
Vaak vind je ook plaatjes bij een tekst, die niet bij Images geindexeerd staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar dan zoek ik op 'afbeeldingen' als ik een plaatje zoek
Om te ontdekken of ladi wel echt tot de categorie wilde damesch vielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik wou meedoen!
Volgens mij, weet niet eens meer wat ik gezegd heb toen
je geloofde niet dat de vrouwen in dit topic wilde dames waren, waarop ik zei: 'vraag ajf maar' en jij zei dat je het liever wou zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik wou meedoen!
Volgens mij, weet niet eens meer wat ik gezegd heb toen
Ben je serieus?quote:
Waarom staan die daar dan niet, dat zijn toch ook imagesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vaak vind je ook plaatjes bij een tekst, die niet bij Images geindexeerd staan
Oh jahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te ontdekken of ladi wel echt tot de categorie wilde damesch viel
Succes!quote:
Dat zei ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
je geloofde niet dat de vrouwen in dit topic wilde dames waren, waarop ik zei: 'vraag ajf maar' en jij zei dat je het liever wou zien
Als je op fok gaat zoeken vind je toch ook niet alle smiley's, UI's en PI's terug?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom staan die daar dan niet, dat zijn toch ook images
Morgenquote:
Ik zag hetquote:
Nee maar die staan toch in je computer!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je op fok gaat zoeken vind je toch ook niet alle smiley's, UI's en PI's terug?
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar die staan toch in je computer!Duuuuuuh!
![]()
![]()
Alle plaatjes die je ziet staan op je computerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar die staan toch in je computer!Duuuuuuh!
![]()
![]()
Ik red me er prima meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden he
Dat welquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle plaatjes die je ziet staan op je computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Hij wil vast meedoen dan dus lijkt me geen strak planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ez wil graag een keer toekijken bij ons
Het is geen hogere wiskunde om die conclusie te kunnen trekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van computers en internet en vooral de mogelijkheden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |