Dan neem je die kermis maar meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTF daar ga ik niet heen kunnen komen
Kermis is de hele zomer, dus ben druk te werk gewoon
[..]
Tering, da's een flinke jongenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja SL je moet mee met bart anders is die zo eenzaam in de trein
Heel gezellig!!quote:
Purmerend zou ik nog wel kunnen vinden, maar heb je al eerder gezegd als ik in purm kom moet ik eerst langs iemand andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Purmerend is niet moeilijk te vinden, zorg dat je op de A10 komt, dan richting A8, en nog een klein stukje A7. Snap je?
Meet is in september dat is geen zomer meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTF daar ga ik niet heen kunnen komen
Kermis is de hele zomer, dus ben druk te werk gewoon
[..]
Thanx!
Hier
[ afbeelding ]
Mjah, ik ga niet met de autoquote:
Een mooie bocht?quote:
Als je die aan het begin bedoelt, erna. Sterker nog, de laatste afslag richting purmerendquote:
Breng je eerst die kleine weg, ga je daarna daarlangsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend zou ik nog wel kunnen vinden, maar heb je al eerder gezegd als ik in purm kom moet ik eerst langs iemand anders![]()
Dat is misschien wel een veel beter planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Breng je eerst die kleine weg, ga je daarna daarlangs
Zo een die je met 140/160 moet nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooie bocht?![]()
Die zijn leuk vraag maar aan Het_hupt
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een veel beter plan
14.gifquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hier ook goed en in mn woonplaats ook meen ik
Ik zweet er nog steeds van
Dat deed ik bij die bocht in de 30km zone ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo een die je met 140/160 moet nemen
Ja, maar amai!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan neem je die kermis maar mee![]()
Jij als GM-oldbie moet ook komen!
[..]
Tering, da's een flinke jongen
*vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooie bocht?![]()
Die zijn leuk vraag maar aan Het_hupt
Kan me niets schelen, ze kunnen ook wel een dagje zonder jouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, maar amai!
Ik ga dat niet redden, daar moeten we betalen om te staan, en waar we staan worden we betaald
Inderdaad, ik rijd er ook nooit standaardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
*vraagt
Ja dat is een bocht die de meesten nemen met 100 maar ik er rustig een keer met 170 doorheen ben geraced
Dat was 's nachts welliswaar
Ruim op tijd hoor! Ben nog steeds jarig!quote:
Mijn Groene Golfje 1.6 heeft er wel wat meer moeite met de wegligging dan mijn Audi 80 2.0quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rijd er ook nooit standaard
Bochten langzaam nemen is overrated![]()
De Skoda (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mijn Groene Golfje 1.6 heeft er wel wat meer moeite met de wegligging dan mijn Audi 80 2.0![]()
Maar voor alsnog cross ik rustig te hard door die bocht! Hij is goed!
Omdat SL jarig is mag ie vol van murpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |