Doe 's liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is geen hogere wiskunde om die conclusie te kunnen trekken
Juist het feit dat je er geen kaas van hebt gegeten maakt je zo lief en schattigquote:
Hey draakjequote:
Subtiel het gesprek op een ander onderwerp brengen noemen ze datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ladi![]()
![]()
wat een grote letters
Zo'n enorme noob ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist het feit dat je er geen kaas van hebt gegeten maakt je zo lief en schattig
Ik ben in jompelstemming!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ladi![]()
![]()
wat een grote letters
slim wel tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiel het gesprek op een ander onderwerp brengen noemen ze dat
Staat Jompel al in de van Dale?quote:
Ja eigenlijk welquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo'n enorme noob ben ik nou ook weer niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Doe jij nou ff lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
Sorry schatje. Ik wil het graag voor je opnemen maar ze hebben wel gelijk.
Je weet zelf ook dat het waar isquote:
ik stem eigenlijk nog wel voor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat Jompel al in de van Dale?
[..]
Ja eigenlijk wel
Ik weet er best veel van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
doe dat maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jompel
![]()
![]()
en ik doe net of ik je spoiler niet heb gezien anders moet ik vast huilen![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet er best veel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Draakjequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ik wil dat Windowsgeluidje uit hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Je stookt iedereen tegen me opquote:
Welk windows geluidje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wil dat Windowsgeluidje uit hebben
ik vond van wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond Disturbed
Waren ze een beetje goed Draakje?
Jij bent ook een noob!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk windows geluidje?
Daar kan ik je niet mee helpen heb standaard mijn geluid uit staan op de laptop.
Bart help jij dr eens
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef ajf het volgende:
[..]
*kuch*
Heb je geen grote handtas waar je mij in mee naar binnen kan smokkelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond Disturbed
Waren ze een beetje goed Draakje?
Zelfde vraag, welk windows geluidje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk windows geluidje?
Daar kan ik je niet mee helpen heb standaard mijn geluid uit staan op de laptop.
Bart help jij dr eens
Ja inderdaad. Kan jij me helpen met een irc script bouwen?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet er best veel van!Het hoognodige jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Dat geluidje als ik de pc opstart en me aanmeld, dan maakt ie zo'n KUT-windows geluidje. Die stond altijd uit en sinds een paar dagen maakt ie dat rotgeluid weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelfde vraag, welk windows geluidje?
En je draait XP toch?
Ik heb 't druk, ik moet ajf verzorgen want die is ziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan jij me helpen met een irc script bouwen?
Woehoet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vond van wel!![]()
wat me echt tegenviel motley crue en nightwish, van manson had ik toch al niet veel verwacht
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je geen grote handtas waar je mij in mee naar binnen kan smokkelen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Het hoognodige jaIk help anders m'n collega's heel vaak als ze computerproblemen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
ah zuster ladiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb 't druk, ik moet ajf verzorgen want die is ziek![]()
Maar iedereen die een computer heeft kan er wel een beetje mee omgaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik help anders m'n collega's heel vaak als ze computerproblemen hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |