quote:
En bier drinken bij SLquote:
Kameleon? waar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je leguaan al uitgelaten?
En heb je toevallig ook een fotootje van de Kameleon? Ik vind dat soort beestjes echt
Jep, over het gras laten sprintenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je leguaan al uitgelaten?
En heb je toevallig ook een fotootje van de Kameleon? Ik vind dat soort beestjes echt
Wie weetquote:
Ikke hebbe eentjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kameleon? waar?Hebbe hebbe hebbe hebbe!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, over het gras laten sprinten
En foto van de kameleon heb ik niet hier, thuis wel. Misschien vanvond of morgen. Hij is ook echt
Arme wijquote:
Ik kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat moet ik echt een keer zien! Kun je het filmen? Echt, vroeger wilde ik ook van dat soort beestjes
Uit praktische overwegingen is het er nooit van gekomen
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen
En hoezo is het er nooit van gekomen? Welke overwegingen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil reptielen.
Heb hem verteld dat hij die best mag... zodra hij een ander gezin en huis heeft gevonden waar hij mag wonen met die dingen.
Nah hij vindt mama te lief om ergens anders te gaan wonenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.En ik ben meer een knuffel-meisje, en knuffelen met een leguaan lijkt me minder aantrekkelijk dan met m'n dropje van een cavia en een pluisje van een kat
![]()
[..]
En is ie gaan zoeken
Hoe staat het trouwens met de uber-coole wieldoppen?
En middag allemaal!![]()
Hij mag bij ons wonen? Heeft hij 3 soorten reptielenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil reptielen.
Heb hem verteld dat hij die best mag... zodra hij een ander gezin en huis heeft gevonden waar hij mag wonen met die dingen.
Jullie jij kennent me nogquote:
En dat alleen om dat IK jarig ben!quote:
Murpert!quote:
Valt op zich wel mee. Ze eten best veel, grote voerbakken doen wonderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua verzorging enzo, dat is volgens mij best veel werk en ze nemen (een leguaan dan) vrij veel ruimte in.En ik ben meer een knuffel-meisje, en knuffelen met een leguaan lijkt me minder aantrekkelijk dan met m'n dropje van een cavia en een pluisje van een kat
![]()
[..]
En is ie gaan zoeken
Hoe staat het trouwens met de uber-coole wieldoppen?
En middag allemaal!![]()
Uiteraard, hoe kan ik je ooit vergeten?quote:
Murpquote:
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan ik je ooit vergeten?
Je staat nog in m'n sig
Kom maar op met het bier, gebak en de wilde damesch!quote:
Oh nee hoow, DW kent je ook nogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftWHAHAHA!
waarom ben jij nooit mod geworden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat jij me niet vergeet kan ik snappen, ik heb tenslotte je sig ontworpen, maar de rest had ook niet gereageerd zag ik, dus je bent ook de enige die me onthouden heeftWHAHAHA!
ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoow, DW kent je ook nogDe rest is volgens mij bijna allemaal van na jouw tijd. En zitten nu te eten, dus reageren niet
Daarom ook bijnaquote:
SL-etjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom maar op met het bier, gebak en de wilde damesch!
quote:
Nu was ik je voorquote:
ojaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |