Ik dus ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar iedereen die een computer heeft kan er wel een beetje mee omgaan
Ja doet ze goedquote:
Er van uit gaande dat je XP draait:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat geluidje als ik de pc opstart en me aanmeld, dan maakt ie zo'n KUT-windows geluidje. Die stond altijd uit en sinds een paar dagen maakt ie dat rotgeluid weer
Dat moet je ajf vragen
Maar dat maakt je nog geen expertquote:
Morge Marijkequote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En morgen Kuukel, Bart en Chantal!![]()
Trev kerelquote:
Ze draait idd op XP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat je XP draait:
Start ---> Instellingen --> confuratiescherm. Daar Geluiden en Audioapparaten kiezen en in het tweede tabblad 'Geluiden' zoeken naar 'Windows starten', even onder het midden. Daar het geluidje weghalen door voor '(geen)' te kiezen.
Morge ajfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Dat is echt niet gers meer. Vanaf donderdag met diarree en kotsend op je nest liggen
quote:
Ik heb Windows starten en Windows aanmelden? Heb ze allebei op 'geen' gezet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat je XP draait:
Start ---> Instellingen --> confuratiescherm. Daar Geluiden en Audioapparaten kiezen en in het tweede tabblad 'Geluiden' zoeken naar 'Windows starten' en/of 'Windows aanmelden', even onder het midden. Daar het geluidje weghalen door voor '(geen)' te kiezen.
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.quote:
Morgen Trevquote:
Mogguh Trevquote:
Maar niemand heeft beweert dat je dat bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.
Ik zei juist dat jouw gebrekkige kennis van computers, internet en de vele mogelijkheden daarvan je juist zo schattig maaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik geen volslagen zwakzinnige randdebiel ben.
Werk is XP, PC thuis word een dualboot Vista/Win 7 (nu alleen nog Vista), laoptop is Vista.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op m'n pc draai ik nog XP en op m'n lap staat vista(leer er langzaam mee omgaan)
Dan zou het nu weg moeten zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb Windows starten en Windows aanmelden? Heb ze allebei op 'geen' gezet?
Wij zeggen dat niet hoor. Jij bent weer goed in andere dingen, waar wij minder kaas van gegeten hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ixquote:
Jij ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ga opstaan! en lekker op pad!
fijne dag allemaal
en succes ajf
Dankjewelquote:
Vergeet je fruitmand nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar niemand heeft beweert dat je dat bent.
En nu ga ik mijn bed weer in
Alstuquote:
Trevquote:
Kuukquote:
Ratelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Eze, Ladi, ajf, Kuukel, Trev, DW, Draculettetje, Huppelmuts, Marijkezwolle en de rest.![]()
Morge Ratelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Eze, Ladi, ajf, Kuukel, Trev, DW, Draculettetje, Huppelmuts, Marijkezwolle en de rest.![]()
Is goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ix![]()
Ga je mee vanavond een biertje doen bij SL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Selmaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ix![]()
Ga je mee vanavond een biertje doen bij SL?
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |