abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70523203
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Misschien moet jij niet zulke lange tenen hebben en je zo snel aangevallen voelen?

Jij gaat er blijkbaar al vanuit dat er illegale zaken plaatsvinden, de vrouwen gedwongen worden om naar die rechtbank te gaan en dat moslims / shariarechtbanken hun recht boven het britse recht stellen. En dat is zeer voorbarig. Zeker aangezien de onderzoeker zelf al zegt dat die helemaal niet precies weet wat er allemaal gebeurd.
Zelfs al zouden ze allemaal zelf massaal volgens de sharia berecht willen worden, dan nog vind ik het niet kunnen dat één bevolkingsgroep andere wetten en straffen krijgt opgelegd dan de anderen. Want dan opteer ik morgen voor de Mwanatabuaanse doctrine die toevallig ongelovigen verplicht tot het offeren van pizza's aan mij.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_70523323
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Want dan opteer ik morgen voor de Mwanatabuaanse doctrine die toevallig ongelovigen verplicht tot het offeren van pizza's aan mij.
Daar mag jij voor kiezen. Waarom niet? Niemand die naar je luistert waarschijnlijk...
pi_70523610
Het grote vergoeilijken is alweer begonnen.

Het is allemaal niet erg, en de ophef is overdreven, want Wilders, dus slecht.

De Linksche Pavlov-reactie staat al klaar voordat het nieuws bekend is. En dat zegt dan -terecht- iets van de vooringenomenheid van de Gekke Geblondeerde Grappenmaker uit Venlo.

Sharia is vreselijk, barbaars, achterlijk en hoort in het superieure Westen niet thuis. Als je graag shariarechtspraak wil, flikker op naar een land waar dat wel toegestaan is.

Uitkeringen en andere overvloedige kansen die het Westen je bieden, hier laten graag.

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70523681
En als intimidatie en doodsbedreigingen als handhaving daadwerkelijk plaatsvinden dan is die stap naar verdere zelfstandige handhaving natuurlijk erg klein. Daar moet je dus echt alert op zijn.
pi_70523803
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Picchia het volgende:
En als intimidatie en doodsbedreigingen als handhaving daadwerkelijk plaatsvinden dan is die stap naar verdere zelfstandige handhaving natuurlijk erg klein. Daar moet je dus echt alert op zijn.
Vrouwen die er zelf voor kiezen als ze voor een shariarechtbank staan om ook als ze geen zin hebben bruut verkracht te worden.

Wie dat soort gedrag goedpraat is keihard medeschuldig en mag voor mij 3 jaar brommen.

Vrouwen hebben bij een shariarechtbank net zoveel vrije wil als de jood die werd gedwongen zijn eigen familie bij de bezetter aan te geven.

Het was allemaal geregeld binnen de Neurenberger Wetten. Dus volop begrip van Leevancleef, NaieveHuman, remlof en alle andere nuttige idioten hier graag.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70524151
De beroepsjosti's ook weer wakker, hoor.
pi_70524315
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:04 schreef Monidique het volgende:
De beroepsjosti's ook weer wakker, hoor.
Anne Frank had het Achterhuis zelf gewild. Ze protesteerde namelijk niet toen Anton Mussert het contract met de nazi's tekende.

dinsdag 30 juni 2009 @ 20:34:14 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70525120
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
Weten de verontwaardigde Wilders aanhangers ook dat er in Groot Brittanie ook Joodse rechtbanken zijn die onder dezelfde regels opereren als de zgn. Sharia rechtbanken?
Er zijn in Nederland ook Joodse scholen, Joodse verenigingen, en Joodse Kosher slagers die vrijwel identiek slachten als de Halal slager (bloed uit de nek laten lopen etc).....

Dat mag natuurlijk van Wilders onder het motto "Joods/Christelijke cultuur", maar een Moslim school of Moslim vereniging..... en Halal slagers.... nee, DAT niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:38:41 #84
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_70525245
quote:

Echt heel ernstig dit.

Ik ben geen Wildersfan, maar juist dit soort dingen zijn [b]tastbare
punten van islamisering.
hehe, heb je het eindelijk door
En als we dan niet stoppen zal het alleen maar erger worden!

Gelukkig is de situatie zo dat zo'n 35% van de moslimbevolking in nederland wil emigeren. Dit moeten ze dan maar snel doen, link

Aanvulling netwerk
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_70525368
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Zelfs al zouden ze allemaal zelf massaal volgens de sharia berecht willen worden, dan nog vind ik het niet kunnen dat één bevolkingsgroep andere wetten en straffen krijgt opgelegd dan de anderen. Want dan opteer ik morgen voor de Mwanatabuaanse doctrine die toevallig ongelovigen verplicht tot het offeren van pizza's aan mij.
Je snapt er nog steeds weinig van blijkbaar. Het Britse recht blijft ten alle tijde gelden. Dus wat dat betreft hebben mensen nu 2 keer de kans om berecht te worden ipv 1 keer.
pi_70525383
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef Fockker het volgende:

[..]

hehe, heb je het eindelijk door
En als we dan niet stoppen zal het alleen maar erger worden!

Gelukkig is de situatie zo dat zo'n 35% van de moslimbevolking in nederland wil emigeren. Dit moeten ze dan maar snel doen, link

Aanvulling netwerk
Blablahetwordtalleenmaarergerblabla.

Kom eens met wat nieuws.
pi_70525427
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Het grote vergoeilijken is alweer begonnen.

Het is allemaal niet erg, en de ophef is overdreven, want Wilders, dus slecht.

De Linksche Pavlov-reactie staat al klaar voordat het nieuws bekend is. En dat zegt dan -terecht- iets van de vooringenomenheid van de Gekke Geblondeerde Grappenmaker uit Venlo.

Sharia is vreselijk, barbaars, achterlijk en hoort in het superieure Westen niet thuis. Als je graag shariarechtspraak wil, flikker op naar een land waar dat wel toegestaan is.

Uitkeringen en andere overvloedige kansen die het Westen je bieden, hier laten graag.

Het grote aandikken is weer begonnen. Het gaat over moslims, dus het moet verboden worden. De rechtse Pavlov reacties zijn alweer veelvuldig gevallen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:16:57 #88
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70526262
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik veronderstel dat er nooit een aanleiding is geweest om deze discussie over Joodse rechtbanken te houden. Je zegt het zelf al, dat de Beth Din lang bestaan.
In deze kwestie gaat het over signalen van polygamie (ik meen dat in het Verenigd Koninkrijk een gevangenisstraf op staat van 7 jaar), gedwongen seks en er wordt een loopje genomen met de godsdienstvrijheid.
Het lijkt erop dat, in tegenstelling tot de Joodse rechtbanken, de shariarechtbanken het Engels recht niet superieur achten.
Waarom is er dan een Joodse rechtbank?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:17:35 #89
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70526287
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
want Wilders, dus slecht.
want Moslim, dus slecht.

Die munt heeft twee keerzijden, en wordt ook aan beide kanten gebruikt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_70528746
Imam Fawaz wil shariarechtspraak in Nederland. Vanaf minuut 6:50 te zien in de Netwerk reportage van vandaag: http://player.omroep.nl/?aflID=9653599
pi_70528918
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:17 schreef maartena het volgende:

[..]

want Moslim, dus slecht.
Het gaat niet om moslim.

Het gaat om sharia. Als je DAAR je schouders over ophaalt, dan ben je zo afgestompt en niet goed snik, dan kan niks je meer redden.

Nou ja, misschien dit nog dan:

Veel kijkplezier.

dinsdag 30 juni 2009 @ 22:28:17 #92
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70529145
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat om sharia. Als je DAAR je schouders over ophaalt, dan ben je zo afgestompt en niet goed snik, dan kan niks je meer redden.
Strafrechtelijk kan de sharia natuurlijk überhaupt echt niet ingevoerd worden. Iemand stenigen is gewoon poging tot moord met voorbedachten rade.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70529254
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om moslim.

Nou ja, misschien dit nog dan:

Veel kijkplezier.
Ik dacht dat veel PVV stemmers daar helemaal niet zo onwelwillend tegenover stonden. Goed, het doelwit van de steniging is dan bijvoorbeeld een pedofiel in plaats van een overspelige vrouw, maar het concept blijft hetzelfde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70529320
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Iblis het volgende:

[..]

Strafrechtelijk kan de sharia natuurlijk überhaupt echt niet ingevoerd worden. Iemand stenigen is gewoon poging tot moord met voorbedachten rade.
Het idee dat er een strafsysteem wordt ingevoerd dat geldt zolang iedereen zich daaraan houdt (en het is ECHT niet zo dat alle betrokkenen evenveel rechten en/of inspraak hebben, zie ook het filmpje van Amnesty International) maar wel gruwelijke feiten bepaalt, is van zo'n zieke surrealiteit, dat moeten we niet in het Westen willen.

Ik ben echt niet zo'n Wildersfreak die bang is voor islamisering als ie een kopvodje op straat ziet lopen. Maar actieve shariatoepassing TOESTAAN in je land, dat is wel degelijk islamisering.

Als je je daar niet tegen verzet, dan vraag ik me af wat jou (algemeen dus) dan nog WEL raakt?

pi_70529495
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het idee dat er een strafsysteem wordt ingevoerd dat geldt zolang iedereen zich daaraan houdt (en het is ECHT niet zo dat alle betrokkenen evenveel rechten en/of inspraak hebben, zie ook het filmpje van Amnesty International) maar wel gruwelijke feiten bepaalt, is van zo'n zieke surrealiteit, dat moeten we niet in het Westen willen.

Ik ben echt niet zo'n Wildersfreak die bang is voor islamisering als ie een kopvodje op straat ziet lopen. Maar actieve shariatoepassing TOESTAAN in je land, dat is wel degelijk islamisering.

Als je je daar niet tegen verzet, dan vraag ik me af wat jou (algemeen dus) dan nog WEL raakt?
Zolang het binnen de wettelijke kaders valt en er geen dwang voor bijvoorbeeld vrouwen is om een dergelijke rechtbank te accepteren, zie ik geen bezwaar.
pi_70529636
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zolang het binnen de wettelijke kaders valt en er geen dwang voor bijvoorbeeld vrouwen is om een dergelijke rechtbank te accepteren, zie ik geen bezwaar.
En jij denkt dat er geen "zachte dwang" plaatsvindt binnen islamitische gemeenschappen om die "recht"banken maar vooral te erkennen?

De moslima's die met moeite wat Engels kunnen en buiten de gemeenschap gehouden worden en nu ineens gedwongen met hun man naar bed moeten omdat een of andere achterlijke baardaap het zegt, terwijl hij zich baseert op die heilige haatDonald Duck...

dinsdag 30 juni 2009 @ 22:40:44 #97
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70529671
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat volgens mij niet over berechtiging bij misdaad en het doen van aangifte, maar over arbitrage in erfrechtelijke zaken, voogdij of huwelijk en echtscheiding.
En dan met name over de positie van vrouwen (en kinderen) ten opzichte van mannen in een gedomineerde mannen setting van religie en recht.
Nee, dat zeg ik dus ook. Als er iets onrechtvaardigs gebeurd, heeft dat dus NIETS met die sharia rechtbank te maken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_70529992
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik dacht dat veel PVV stemmers daar helemaal niet zo onwelwillend tegenover stonden. Goed, het doelwit van de steniging is dan bijvoorbeeld een pedofiel in plaats van een overspelige vrouw, maar het concept blijft hetzelfde.
Dat zou best kunnen. Ik heb nog nooit op de PVV gestemd, dus weet het niet.

Straffen uitvoeren als marteling of zo gruwelijk mogelijk is barbaars.

pi_70530055
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij denkt dat er geen "zachte dwang" plaatsvindt binnen islamitische gemeenschappen om die "recht"banken maar vooral te erkennen?

De moslima's die met moeite wat Engels kunnen en buiten de gemeenschap gehouden worden en nu ineens gedwongen met hun man naar bed moeten omdat een of andere achterlijke baardaap het zegt, terwijl hij zich baseert op die heilige haatDonald Duck...
Daarom stel ik ook dat het geen probleem is INDIEN dat niet het geval is, niet waar?
pi_70530208
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarom stel ik ook dat het geen probleem is INDIEN dat niet het geval is, niet waar?
En jij denkt dat al die gevallen die voor de buitenwereld "volledige instemming" hebben, allemaal legitieme gevallen zijn met volledige instemming van alle partijen, vrouwen met een taalachterstand incluis?

Kom op man.

Je vrouw via een shariarechtbank dwingen tot seks.

Het is gewoon tenenkrommend hoe ooit progressief Europa zo diep buigt voor juist de achterlijkste ideeen binnen de islam.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')