Wat is er lomp aan?quote:
copyright by sjimzquote:
Bij Ajax moet het subtiel, een lobje of stiftje, toch niet zo uithalen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat is er lomp aan?
Als je op volle snelheid een man passeert en je wilt vol uithalen dan ziet het er zo uit.
Ik vond die van Siem mooierquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
copyright by sjimz
Het ziet er alleen lomp uit door de wapperende manen van snonaldo, ik noem het ook eerder een vorm van kunst.
Jij hebt zelf nooit gevoetbald?quote:
Jawelquote:
quote:
Uit het Grunn-topic.quote:Marcus Berg is op weg naar Fiorentina weet Channel 4. De Zweedse spits van FC Groningen is een handtekening verwijderd van een overgang naar I Viola. De Groningers kunnen na de overgang 11,5 miljoen euro op de rekening bijschrijven.
Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Que?Als Ajax die ¤5,5 miljoen betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Ajax incasseert fikse financiële tegenvaller
Geschreven op maandag, 29 juni om 19:59
Ajax moet de belastingdienst alsnog 5,2 miljoen euro betalen. Het gerechtshof in Den Haag wees maandagmiddag het beroep van de Amsterdamse club tegen een naheffing van loonbelasting af. De naheffing heeft betrekking op de transfers van de Georgiër Shota Arveladze en de Deen Michael Laudrup in de zomer van 1997. De belastinginspecteur is van mening dat Ajax in het kader van de transfers betalingen heeft gedaan die de club voor fiscale doeleinden had moeten aanmerken als loon, hetgeen niet is gebeurd. Het Hof heeft geoordeeld dat de naheffingsaanslag terecht en niet tot een te hoog bedrag is opgelegd. Het hoger beroep werd ongegrond verklaard.
Ajax trof terzake in het boekjaar 2007/2008 reeds een voorziening van 2,1 miljoen euro, exclusief heffingsrente. De Amsterdamse club beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie. Ajax kocht strafvervolging in 2005 af, door toentertijd een schikkingsvoorstel van een half miljoen euro te accepteren.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef TC03 het volgende:
Elia naar HSV dus.
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,quote:Op maandag 29 juni 2009 20:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik gok dat Jol dadelijk Boulahrouz zo uit z'n hoge hoed tovert.
en anders zie ik hem ook Lindgren wel LCV zetten.
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???quote:
Deze zaak loopt volgens mij minimaal al 5 jaar ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???
ow shit zeg, ik zou de advocaat maar even mailenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???
Zou mooi zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,
Volgens mij kan Jol toch aardig wat met de groep die er nu staat hoor, er hoeven niet weer 5/6 nieuwe spelers aangetrokken te worden.
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze zaak loopt volgens mij minimaal al 5 jaar ofzo.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?
Dat zou wel weer een koningsactie zijn maar het zal wel de meer voor de hand liggende optie zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,
Volgens mij kan Jol toch aardig wat met de groep die er nu staat hoor, er hoeven niet weer 5/6 nieuwe spelers aangetrokken te worden.
Volgens mij hebben ze nog steeds dezelfde verdediging als vorig jaar. Die verloren van Heerenveen en Sparta uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat met goede afspraken en vooral discipline een hele hoop verbeterd kan worden aan de verdediging, zonder daar miljoenen tegenaan te gooien. Wat niet weg neemt dat er van mij een echte linksback mag komen hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog steeds dezelfde verdediging als vorig jaar. Die verloren van Heerenveen en Sparta uit.
Oh nee, vermalen is verkocht. In termijnen hoorde ik.
En nu die belasting weer.
Denk dat er weinig spelers erbij komen dit jaar.
Natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?
Klinkt geloofwaardig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Daar hebben we urby toch voor joh.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef duguid het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat met goede afspraken en vooral discipline een hele hoop verbeterd kan worden aan de verdediging, zonder daar miljoenen tegenaan te gooien. Wat niet weg neemt dat er van mij een echte linksback mag komen hoor.
Dat van Feijenoord ging ook over de periode 1995 - 1998. Zijn net aasgieren daar bij de Belastingdienst. Vorig jaar pas geschikt. Ongeveer hetzelfde kwijt als jullie.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij trouwens niets verbazen als Urby een van de peilers dit seizoen gaat worden.
Hoop dat ie al die negativo's dan lekker de bek kan snoeren..
Eens. Ik begrijp alleen niet waarom.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).
Als je het Afellay moment bedoeld, dat was niet eens een aai.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zolang Urby geen verdedigende rol heeft is het prima... anders maakt ie gewoon te veel fouten die goals kosten... altijd handjes gebruiken in strafschopgebieden bijvoorbeeld
urby klopt niet uitgebreid op z'n borst als hij juicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp alleen niet waarom.
Heitinga heeft ook een seizoen lang zo lopen kloten en dat vergat iedereen ook daarna.
In mijn herinnering heb jij hem ook wel eens flink lopen afzeiken afgelopen seizoen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).
vi.nlquote:Ajax en HSV onderhandelen tevergeefs over Elia
29/06/2009 22:59
EXCLUSIEF - De onderhandelingen die FC Twente maandagavond met zowel Ajax als Hamburger SV voerde over een transfer van Eljero Elia, zijn op niets uitgelopen.
Als er deze week geen nieuwe bewegingen op de transfermarkt zijn meldt de 22-jarige linkeraanvaller zich vrijdag op de training bij FC Twente.
De Amsterdammers kregen maandagochtend nul op het rekest toen ze weigerden hun eerdere bod van acht miljoen euro op Elia te verhogen. Wel wil Ajax de transfersom in twee in plaats van vier jaarlijkse termijnen voldoen. De Enschedese club is pas bereid vanaf een bod van negen miljoen euro zonder betalingstermijnen over een transfer van Elia te praten.
In de avonduren onderhandelde ook een vijfmans-delegatie van Hamburger SV onder aanvoering van voorzitter Bernd Hoffman met Twente-preses Joop Munsterman. Ook de Duitse club verliet Enschede met lege handen omdat ze bij lange na niet aan de vraagprijs voor Elia wilde voldoen.
De linkerspits verkondigde na de bekerfinale tegen Heerenveen zijn laatste wedstrijd voor FC Twente te hebben gespeeld. ‘Ik heb in mijn hoofd al afscheid genomen van de club, ja’, aldus Elia maandag. ‘Maar als er verder niets verandert, meld ik me vrijdag op de training. Als het moet speel ik ook wedstrijden voor FC Twente.’
Elia verlengde in de winterstop nog zijn contract bij FC Twente tot medio 2013.
Afgelopen seizoen niet hoor. Zoek maar terug. Ik heb hem altijd verdedigd.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
In mijn herinnering heb jij hem ook wel eens flink lopen afzeiken afgelopen seizoen hoor!
Ja, als niemand Elia meer wil hebben en hij 2 miljoen per jaar gaat vangenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Munsterman denkt echt dat ie god is volgens mij
Dat gaat zich nog wel een keer wreken denk ik
Die gast is zo demagogisch als de pest. Hij zegt tijdens de onderhandelingen over contracten precies wat spelers willen, maar als hij z'n gentlemens agreement na moet komen dan is ie t ineens vergeten. Hij is gewoon een rat pur sang. Dat komt hem ooit nog eens duur te staan. Spelers zullen zich nog wel eens achter de oren krabben als ze een contract krijgen voorgeschoteld van Joop.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Munsterman denkt echt dat ie god is volgens mij
Dat gaat zich nog wel een keer wreken denk ik
Graag in één keer, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Die 9 miljoen gaat we dus gewoon betalen. Ken Ajax wel langer dan vandaag.
Dan mag er gepraat worden. Reken er maar op dat 9 miljoen niet genoeg gaat zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop het echt niet. Buiten dat het gewoon te veel geld is voor Elia gun ik het Munsterman ook echt niet meer. Misselijke vent. Laat Elia maar lekker een half jaar amok schoppen daar, ontevreden in de winterstop verkocht MOETEN worden (sfeer in de groep) voor 5, waarna geen enkele speler meer bij wil tekenen voor Twente.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Dat is, neem ik aan, allang door Munsterman ingecalculeerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als niemand Elia meer wil hebben en hij 2 miljoen per jaar gaat vangen.
Dat is gewoon afgesproken werk hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef Roeni3 het volgende:
Die Elia is trouwens ook een pipo: eerst verlengen en een half jaar later alsnog weg willen.
Het gaat erom dat hij met Elia een afspraak had. Nou weet ik daar het fijne niet van maar ik kon daar uit concluderen dat hij Elia zou helpen met een transfer. Nou komen er clubs met zeer mooie bedragen voor een speler als Elia en nou houdt hij z'n poot nog steeds stijf.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Blight het volgende:
Nou vind ik Munsterman ook een kwal van een vent, maar het is ook wel een beetje overdreven om hier te kotsen op FC Twente in het algemeen puur omdat men daar een goede speler niet zomaar wil laten gaan. Als ze hier aankloppen voor Suarez willen we daar ook het maximale uithalen, als hij dan toch weg moet.
Denk je?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is, neem ik aan, allang door Munsterman ingecalculeerd.
Dat is toch je eigen ramen in gooien. Als je dan nog een contract van een jaar gaat verlengen.. dan moet daar iets geweldigs tegenover staan. Je weet dat er belangstelling is van Ajax in de winterstop.. dan teken je niet bij zomaar.quote:
Normaal gesproken zou ik het ook snappen. Maar ik ga uit van het verhaal rondom de verlenging van Elia met de belofte dat hij dan in de zomerstop weg zou mogen voor een x-bedrag. Dan moet je nu niet moeilijk lopen doen met voorwaarden over termijnen, en geen NL club etc. Dan zou ik wel twee keer nadenken voor een contract te tekenenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Blight het volgende:
Nou vind ik Munsterman ook een kwal van een vent, maar het is ook wel een beetje overdreven om hier te kotsen op FC Twente in het algemeen puur omdat men daar een goede speler niet zomaar wil laten gaan. Als ze hier aankloppen voor Suarez willen we daar ook het maximale uithalen, als hij dan toch weg moet.
Het gevolg hiervan is wel dat Elia een vermogen opstrijkt bij Twente en dat Joop zijn naam ten grabbel gooit omdat hij dat bod van Ajax niet accepteert.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je?
Ze hadden afgesproken onderling dat ie voor 7.5 en hoger weg mocht. Kennelijk niet naar Ajax...
HSV biedt 6 van wat ik her en der lees..
Denk dat ie er van uit ging dat HSV Elia wel zou halen (toen Jol er nog zat). Wellicht heeft ie zich er op verkeken..
Hoezo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen ramen in gooien. Als je dan nog een contract van een jaar gaat verlengen.. dan moet daar iets geweldigs tegenover staan. Je weet dat er belangstelling is van Ajax in de winterstop.. dan teken je niet bij zomaar.
Zoals ik al zei, hij heeft zich een beetje op de situatie verkeken wellicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Het gevolg hiervan is wel dat Elia een vermogen opstrijkt bij Twente en dat Joop zijn naam ten grabbel gooit omdat hij dat bod van Ajax niet accepteert.
Maar hoe kon Munsterman nou al weten dat Ajax geen bod van minimaal 7,5 miljoen op zou hoesten? Die kans heeft er toch altijd ingezeten? Kan me niet voorstellen dat Munsterman daar geen rekening mee heeft gehouden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je?
Ze hadden afgesproken onderling dat ie voor 7.5 en hoger weg mocht. Kennelijk niet naar Ajax...
HSV biedt 6 van wat ik her en der lees..
Denk dat ie er van uit ging dat HSV Elia wel zou halen (toen Jol er nog zat). Wellicht heeft ie zich er op verkeken..
Nou ja, Ajax heeft in de winterstop natuurlijk al een bod gedaan. Toen speelde de interesse van HSV ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar hoe kon Munsterman nou al weten dat Ajax geen bod van minimaal 7,5 miljoen op zou hoesten? Die kans heeft er toch altijd ingezeten? Kan me niet voorstellen dat Munsterman daar geen rekening mee heeft gehouden.
Dat begrijpt iedereen hier, alleen het bestuur nog niet helemaal.quote:
In het geval van Elia; heel goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:47 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmm, gaat niet zo hard met de transfers naar ajax!
Heeft 'ie afgelopen al bewezen vind ik. Draaide gewoon een heel goed seizoen als één van de weinigen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij trouwens niets verbazen als Urby een van de peilers dit seizoen gaat worden.
Hoop dat ie al die negativo's dan lekker de bek kan snoeren..
Prima toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of we deze week nog wat te horen krijgen , het is wel erg stil zo met de aankopen , geldt trouwens voor bijna de hele eredivisie.
2011 toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft 'ie afgelopen al bewezen vind ik. Draaide gewoon een heel goed seizoen als één van de weinigen.
Heel erg lang loopt z'n contract niet meer trouwens, vind het een beetje vreemd dat je niks hoort over besprekingen over een nieuw contract. Straks loopt hij over een jaar ook weer voor een fooi de poort uit.
Nou ik zie liever toch graag een verdediger , spits en een back-up voor Aisatti. Ik ben ondanks zijn mooie goals nog niet echt onder de indruk van Siem de Jongquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Siem de Jong was vandaag in ieder de meest actieve speler qua lopen. Suarez liep er niet heel enthousiast bij, Gabri en Darío ook maar matig, terwijl Sno, ik kan er echt niks aan doen, er de kantjes vanaf aan het lopen was.
Accepteert Jol dat wel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Siem de Jong was vandaag in ieder de meest actieve speler qua lopen. Suarez liep er niet heel enthousiast bij, Gabri en Darío ook maar matig, terwijl Sno, ik kan er echt niks aan doen, er de kantjes vanaf aan het lopen was.
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi tochIk heb niks tegen Sno opzich, als hij zich uit de naad werkt is dat juist goed. Als hij nog van waarde blijkt te kunnen zijn voor Ajax juich ik dat ook toe. Het is niet zo omdat het Sno is dat hij maar moet oprotten
Hoe komt hij anders bij Celtic terecht? Hij moet toch wel iets kunnen.
hij verwarde Siem zeker met Snoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.
Same here. Ik begon al te twijfelen of ik dat biertje hier misschien toch maar moest laten staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een beetje jammer trouwens, ga ik eindelijk een keer kijken, gaan ze godver alleen maar kut rondjes lopen.
-edit-quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.
Ik weet nu al dat ik bij de eerste pot tegen Groningen letterlijk sta te stuiteren van opwinding, éindelijk weer een potje om het echie! En nou winnen, godver!
De vrije trappen van Aissati op de training, daar kan ik nog wel van genieten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.
Ik weet nu al dat ik bij de eerste pot tegen Groningen letterlijk sta te stuiteren van opwinding, éindelijk weer een potje om het echie! En nou winnen, godver!
Sno goed gaan vinden omdat er geen aankopen zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi tochIk heb niks tegen Sno opzich, als hij zich uit de naad werkt is dat juist goed. Als hij nog van waarde blijkt te kunnen zijn voor Ajax juich ik dat ook toe. Het is niet zo omdat het Sno is dat hij maar moet oprotten
Hoe komt hij anders bij Celtic terecht? Hij moet toch wel iets kunnen.
Je UIquote:
Leuke speler , of 'ie het waard is weet ik niet , maar op de plek waar Elia speelt ligt de prioriteit voor een versterking nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:32 schreef Ritmo het volgende:
Wat een irritante soap rond Elia.Anderhalf jaar geleden kende niemand hem, na 1 leuk seizoen in een goed draaiend elftal opeens dit gezeur.
Wat vinden jullie eigenlijk van hem? Is toch niet meer dan 8 miljoen waard?
quote:Bild meldt dat Mathijsen sowieso niet mag vertrekken. Martin Jol zou hem naar Amsterdam willen lokken. Mathijsen heeft nog een contract tot 2012.
Bild meldt ook dat Elia zo goed als zeker voor 5 jaar naar Hamburg gaat vertrekken. Ze moeten wel 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod. Munsterman wil hem niet aan een concurrent verkope, dus Ajax zou flink in zijn buidel moeten grijpen.
Nu had ik Mathijsen toch al niet verwacht, maar we hebben die Kroaat nog waar wat geruchten over waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er helemaal geen verdediger meer komt
Ja, want de verdedigers zijn nu opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er helemaal geen verdediger meer komt
Wat is dit nou voor berichtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bild meldt ook dat Elia zo goed als zeker voor 5 jaar naar Hamburg gaat vertrekken. Ze moeten wel 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod.
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor bericht. Elia gaat bijna zeker naar Hamburg, máár Hamburg moet wel nog heel even 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod.
Oooooooooh ja dan dan zal Elia wel naar Hamburg gaan.
Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
's Ochtends deden ze wel partijtje!!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu had ik Mathijsen toch al niet verwacht, maar we hebben die Kroaat nog waar wat geruchten over waren..
VERKOPE VERKOPE VERKOPE !!!quote:
Ik had er al wat foutjes uit gehaald ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
VERKOPE VERKOPE VERKOPE !!!
Wat is dat voor gare bron?
Ik vind Defour achterin een betere optie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan Wilhelmsson ook wel centraal achterin zetten, daar zijn jullie bijna mee rond toch?
Ja die bedacht ik me ook nog, maar ik was in de war met Kuffourquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind Defour achterin een betere optie.
Idd, best een opluchtingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Zo hey, dat is best lekker nieuws, geen Elia.
Begin er nou niet overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Zo hey, dat is best lekker nieuws, geen Elia.
Toch nog een voordeel dat ik daar in de zomermaand nog steeds voor betaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Ajax - Ajax Cape Town komt zaterdag trouwens live op Eredivisie Live
Enoh is baasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:53 schreef Nashje het volgende:
Enoh dus een week eerder begonnen omdat ie zich verveelde.
Selectie lijkt er wel zin in te hebben zeg.
Niveautje weer van onze mods.quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niveautje weer van onze mods.
Als wij wat berichten verzinnen om de boel hier op te leuken of weer tientallen versteegrobjes voorbij komen worden de mods boos en gaan ze slaan, maar om de 12 uur een topictitel veranderen is wel super grappig en super leuk.
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopperquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Zou er echt niemand komen mensen...... waarom zou je zo lang wachten? Voorbereiding is toch aardig belangrijk
Er zal vast wel wat spelen op de achtergrond. Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Zou er echt niemand komen mensen...... waarom zou je zo lang wachten? Voorbereiding is toch aardig belangrijk
Misschien kun je Kuffour weer ophalen, die heeft inmiddels AOW en kleinkinderbijslag, dus die wil wel voor een appel en een ei komen denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopper
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat spelen op de achtergrond. Geduld is een schone zak
Serieus, ik weet zeker dat Ajax gaat liggen voor Twente. Wij gaan fors betalen voor Elia. Let maar eens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopper
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Serieus, ik weet zeker dat Ajax gaat liggen voor Twente. Wij gaan fors betalen voor Elia. Let maar eens op.
quote:Elia: 'Had nooit bij moeten tekenen'
Eljero Elia heeft nog vakantie en kan niet veel meer doen dan afwachten wat betreft een eventuele transfer. Hij heeft wel spijt dat hij recent heeft bijgetekend bij FC Twenten. 'Aan de ene kant', zegt hij, 'moet Ajax het hele bedrag maar in een keer betalen als ze mij graag willen hebben'.
Maar voor de houding van FC Twente heeft Elia weinig begrip. 'Als ik zou bijtekenen, zou Twente me in de zomer verkopen, zo is me verteld. Dat was ook de reden dat ik een nieuw contract heb getekend. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik nooit bijgetekend'.
Het gesprek gisteren tussen de directies van Ajax en FC Twente leverde geen opening op. Later op de dag ving ook een delegatie van Hamburger SV bot in Enschede.
Mocht het niet tot een overgang komen, dan zal Elia zich deze week voor het eerst melden op de training van FC Twente.
Elia: 'Ik heb een contract en zal dan op de blaren moeten zitten. Dan moet ik me maar weer volledig focussen op Twente'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef TiMPiN het volgende:
http://img37.imageshack.us/img37/2426/eliaf.jpg
Voor de helden, ja ik weet dat het fake is![]()
quote:'AZ geen optie voor spits Berg'
Marcus Berg hakt volgende week de knoop door over zijn toekomst. De spits van FC Groningen staat in de belangstelling van verschillende binnen- en buitenlandse topclubs.
Het Zweedse FotbollExpressen weet te melden dat Berg in elk geval niet naar Alkmaar verkast. AZ zou een mondeling akkoord hebben bereikt met FC Groningen over een transfersom van ruim negen miljoen euro, maar de Zweed heeft geen trek in een avontuur bij de landskampioen.
Mocht Berg in Nederland blijven dan zijn alleen Ajax en PSV een optie voor de spits, die de afgelopen weken indruk maakte tijdens het EK onder 21 in Zweden. Berg liet zich in Zweden met zeven treffers kronen tot topscorer van het toernooi. Hierdoor wakkerde de internationale interesse hevig aan.
Waar de toekomst van de spits ligt zal naar verwachting volgende week bekend worden. Berg, die eveneens in de belangstelling staat van verschillende clubs uit Italië, Spanje en Engeland, heeft zelf een lichte voorkeur voor de Engelse en Spaanse competities.
Het lijstje met clubs dat een lijntje uitwerpt naar FC Groningen-spits Marcus Berg wordt met de dag langer. The Daily Mirror meldt dinsdag dat ook Tottenham Hotspur en Everton een oogje hebben op de Zweedse spits.
Volgens de Zweedse media zal FC Groningen inzetten op een vraagprijs van vijftien miljoen euro. De 22-jarige spits heeft in Groningen nog een contract tot de zomer van 2011.
Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?quote:
Seeuwwitje is met dubbel 'w'. In het Engels is het zelfs in twee delen; Snow Whitequote:
Net als spelers, trainers en volledige clubs op marktplaats zetten zal ook dit niet verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.
Concurrentie voor Cvitanich is alleen maar goed, dat zegt ie zelf al. Daarnaast zullen we volgend seizoen ook wel weer een container aan blessures hebben. Lens zou een mooie aankoop zijn ja. Kan in de punt in 4-4-2 maar ook langs Aissati in een 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.
quote:Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit staat net op voetbalprimeur dus voor Lens kan je ook al de hoofdprijs betalen.
[..]
Inderdaad, gelukkig is Berg nog wel bij zinnen en wil ie absoluut niet naar AZquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
10 miljoen Zimbabwaanse dollars mag ik hopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Dus ik denk dat Lens idd meer dan 10 moet kosten
Nee, logisch.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zeker
10 bananen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja, en voor Suarez mag je dan wel 50 miljoen euro vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
Dat is inderdaad belachelijk. Maar Thomas heeft wel wat meer in z'n mars dan Lens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
Maar ook verdediger.. 13 miljoen voor een verdediger uit de Nederlandse competitie.. Echt veel hoor. Koopt een Real Madrid een Van der Vaart voor uit Duitsland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
Dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.![]()
Wat ik bedoel is dat dit voor de hele transfermarkt geld. Jullie krijgen tientallen miljoenen voor niet-bijzondere spelers als Babel en Vermaelen, dat zijn de lusten, en dan heb je de 16 miljoen van Sulejmani, al heeft Ajax zichzelf daar enorm afgezet en bijvoorbeeld de 12 miljoen van Elia nu als lasten.
Verder is Lens overigens doorgebroken vorig seizoen, maar heeft 'ie dit seizoen natuurlijk erg stilgestaan door blessures. In de ArenA liet ie alleen bijvoorbeeld weer zien wat hij in zijn mars heeft.
Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.
Dat Arsenal zo gek was om 10 miljoen + 3 miljoen flexibel te dokken moeten ze zelf weten. Dat Ajax dat bedrag vroeg is niet meer dan logisch voor iemand die zo belangrijk is.
Lens is dat niet, die is op dit moment zelfs overbodig bij AZ. Dus 10 miljoen zou echt compleet van de pot gerukt zijn.
Elk bedrag boven 5/6 miljoen eigenlijk. Denk niet dat iemand dat bedrag al zou betalen, laat staan 10 miljoen.
Die moet naar Ajax!quote:'Ten Cate wil hereniging met Grygera'
Henk ten Cate hoopt Zdenek Grygera los te kunnen weken bij Juventus. De trainer van Panathinaikos zou volgens Sky Italia zelfs al een bod voorbereiden op de Tsjechische verdediger.
De nieuwe coach van Juventus, Ciro Ferrera, zou het niet zien zitten in de oud-Ajacied en wil zijn landgenoot Tomas Ujfalusi (Atlético Madrid) of Fabiano Santacroce (Napoli) liever op de rechtsbackpositie zien. Vorig seizoen was Grygera onder Claudio Ranieri wel een vaste waarde.
Ten Cate kent Grygera nog uit zijn tijd bij Ajax. Daar werkte het duo succesvol samen, waarna de Tsjech met zijn goede spel een transfer naar Italië verdiende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Nee die was er niet ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Radegast het volgende:
Traint Unlucky Luque alweer mee bij Ajax?
Je moet het in verhouding zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
quote:'Niet De Graafschap heeft gebeld, maar Inter'
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:24
FC Twente lijkt er alles voor te willen doen om de huidige selectie zoveel mogelijk intact te houden. Waar Eljero Elia nog altijd moet wachten op zijn transfer naar Ajax of Hamburger SV, is Marko Arnautovic ook niet blij met zijn werkgever. De Oostenrijker wil graag zijn vastgelopen transfer naar Internazionale realiseren, desnoods persoonlijk.
De aanvaller was dinsdag aanwezig op het trainingscomplex van FC Twente. Niet om te trainen, maar om eventueel bij te springen bij besprekingen tussen zijn werkgever en Internazionale. "Ik ben hier aanwezig voor het geval het nodig is", liet Arnautovic weten tegenover de GPD-bladen. Hij doelt op het feit dat als Twente en Inter er niet uit weten te komen, dat hij dan hoogstpersoonlijk met voorzitter Joop Munsterman wil praten.
Arnautovic, die momenteel te kampen heeft met een stressfractuur in zijn voet, wil ontzettend graag verkassen naar Italië. "Kom op zeg, niet De Graafschap heeft gebeld, maar Internazionale. Dat is toch wel een stapje vooruit", liet het gepikeerde talent weten. Zelf is hij al helemaal rond met de ploeg van trainer José Mourinho, die een lucratief contract voor de duur van vijf seizoenen aan de aanvaller heeft geboden.
Het struikelblok blijft de transfersom die FC Twente wil zien voor een mogelijke transfer van de aanvaller. De Tukkers willen een bedrag van ongeveer twaalf miljoen euro krijgen. Arnautovic vindt dat teveel. "Ik kost geen twaalf miljoen, zeker niet nu ik geblesseerd ben." Inter weigert het gewenste bedrag te betalen door de kwetsuur.
Ook Arnautovic' zaakwaarnemer Rob Groener vindt de gehele gang van zaken onbegrijpelijk en hoopt dat zijn cliënt alsnog krijgt wat hij wil. "Ik ga er nog steeds vanuit dat Twente en Inter er in alle redelijkheid uitkomen. Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
De muiterij is begonnen.quote:Elia hekelt valse beloftes Twente
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:45
Het transferbeleid van FC Twente wordt met de dag meer bekritiseerd. De Tukkers hebben weliswaar Edson Braafheid van de hand gedaan, maar houden hun poot stijf met onderhandelingen over het vertrek van Eljero Elia en Marko Arnautovic. De eerstgenoemde staat in de verregaande belangstelling van Hamburger SV en Ajax, maar lijkt vooralsnog niet te mogen vertrekken.
Elia heeft aan de ene begrip voor het feit dat FC Twente een goed bedrag voor hem wil vangen. “Als Ajax me graag wil hebben, dan moeten ze maar het hele bedrag betalen”, liet Elia weten aan de GPD-bladen. Onder de afgesproken omstandigheden heeft hij er echter totaal geen begrip voor. “Als ik zou bijtekenen, dan zou Twente mij deze zomer verkopen. Dat is mij zo uitgelegd door het bestuur van de club.”
Desondanks blijft Twente lastig in de besprekingen over een transfer. “De afspraken rondom mijn nieuwe contract was de reden dat ik bijtekende. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan halen en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik nooit bijgetekend.”
Waar Ajax al een hele tijd bezig is met het binnen halen van Elia als gewenste vleugelaanvaller, probeert ook Hamburger SV de speler binnen te halen. Volgens de Duitse media zou de vlugge aanvaller deze week worden gepresenteerd in Hamburg. FC Twente is echter nog altijd niet akkoord over de transfersom, die meer verlangen omdat ADO Den Haag een deel van de transfersom krijgt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die moet naar Ajax!Nee, maar onhaalbaar voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.
Denken dat je Lens voor 3 miljoen zomaar even op kan pikken bij AZ.!
Ik denk dat hij beter is dan Ari.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.
Ari is juist diegene die overbodig is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.
Zegt genoeg over Joop.quote:"Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
Maar we willen Markie Looms juist heel graag kwijtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.
Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begint de ellende nu al???
Zag het er ernstig uit?
Je moet er toch niet aan denken, zo'n Donald/VdHeijden-achtige blessure bij zo'n belangrijke speler nog voor het seizoen van start gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.
Davids was gewoon oerstom natuurlijk. Ontzettend onprofessioneel om zonder scheendekkers te spelen, juist in een oefenwedstrijd tegen mindere teams.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken, zo'n Donald/VdHeijden-achtige blessure bij zo'n belangrijke speler nog voor het seizoen van start gaat.
*remember Davids*
Als 'ie net zoveel pijntjes gaat hebben als vorig seizoen: niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe belangrijk Gabri gaat zijn dit seizoen hoor.
Rust in zijn spel heeft hij niet echt vind ik. Hij is wel een harde werker en goede balafpakker, maar als voetballer voegt hij niet heel veel toe. Als er een goede voetballende speler naast hem staat is hij wel een erg nuttige speler.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef DurQ het volgende:
Ik vind Gabri in zijn hele Ajax-tijd al belangrijk. Iemand met ervaring en rust in zijn spel. Jol weet heus ook dat er ervaring in de ploeg nodig is. Ik verwacht dus dat ie veel zal gaan spelen!
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van die blessure, die wel zal meevallen, speelde hij ook niet echt denderend.
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Vandaar dat je spelers als Gabri, Lindgren en/of Enoh er bij moet zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Volgens mij vergeten we Siem. Toch wel een erg technische speler, zou hem wel eens voor de verdediging willen zien spelen tegen een op papier makkelijke tegenstander.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is niet de grootste nee..ok hij is een dwerg:Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.
Hoe oud is hij nu? en op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Donald gaat een hele grote worden! Mark my words! Ik denk dat hij de nieuwe Patrick Viera wordt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..quote:
Ik dacht dat die al verkocht was aan Panathinaikos? Of is dat een andere Amerikaan?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Bron?quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
Ik zie in Onyewu nou niet echt een Ajaxvoetballer.
Veel fysieke kracht, weinig vernuft. Maargoed, slechter dan Oleguer of Wielaert zal 'ie het niet doen. Hij komt trouwens toch niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat?
Ik dacht overigens dat Wolves interesse had en hij wilt dolgraag naar Engeland..
Die voetvalleyde wat met de internationals. Deed niet mee tijdens partijtjes, volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Staat 'ie eindelijk een beetje in de spotlights, krijg je zoiets. Het is toch niet te geloven...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Edwin Goedhart is al vroeg in vorm zo te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef kevin6188 het volgende:
En Gabri last van achillespees; woensdag onderzoek.
Dan is het natuurlijk meer een kwestie van hopen dat Ajax hem meer aanspreekt dan alle andere geïnteresseerden die ongetwijfeld meer willen en kunnen betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.quote:
Nou dit heb ik vaker gehoord..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
Bron is goed. Maar de concurrentie ook.
M0NTANA roept meestal niet zomaar wat.quote:
Sommige mensen in dit topic zijn alleen wel te vertrouwen. Zoals MONTANA bijvoorbeeld.quote:
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Als de blessures nu al komen blijven we tijdens het seizoen misschien gevrijwaard van dit soort kleine pijntjes en moeilijkheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
Als Luque weggaat hebben we weer wat ruimte...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
quote:
Birmingham schijnt afgehaakt te zijn omdat Onyewu door Fenerbahce hogere eisen had..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht alleen dat hij al helemaal rond was met Fenerbahce, maar het zou echt niet verkeerd zijn
Jah vorig jaar aan het begin van het seizoen werd het ook geroepen door iemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.
Luque is nogal een verschil met Onyewuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Jep dat is hij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Bij de Confederations Cup maakte hij op mij wel een goede indruk. Het is sowieso wel een beer die je dan in de defensie hebt staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef Black-Death het volgende:
Nou, laten we Montana maar het voordeel van de twijfel geven
Neemt niet weg dat ik geen idee heb of die speler daadwerkelijk wat aan Ajax toevoegt, ik kende hem niet voordat zijn naam hier werd genoemd.
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Brord_ het volgende:
Denk niet dat hij haalbaar is gezien de interesse van Fulham, Birmingham City, Wolverhampton Wanderers en Fenerbahçe. Twee jaar geleden kon hij naar Real Madrid maar dat wees Standard toen af.
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.
Amerikanen hebben meestal wel iets met Ajax fwiw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tom Boere uit de B1 heeft getekend.
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tom Boere uit de B1 heeft getekend.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?
VoetbalPrimeurquote:Lindgren: "Geen last meer van enkel"
Rasmus Lindgren is blij weer pijnvrij op het veld te staan. De middenvelder werd vlak na het laatste competitieduel geopereerd aan een botfragment in zijn enkel en hield een aantal weken rust.
Lindgren trainde aan het einde van de oefensessie dinsdag volop mee in de partijvorm. De Zweed lijkt klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. "Ik heb er gelukkig geen last meer van", zegt hij op het digitale thuis van de Amsterdammers. "Gisteren (maandag) heb ik voor het eerst sinds de operatie volledig meegetraind met de groep. Ook de partijen heb ik kunnen spelen. Het voelt goed aan om weer mee te trainen met de rest."
De 24-jarige middenvelder kan al snel laten zien wat hij waard is. Zaterdag speelt Ajax tegen satellietclub Ajax Cape Town, maandag reist de selectie af naar De Lutte voor het traditionele trainingskamp. Lindgren: "Ik heb er erg veel zin in." Glimlachend: "Ik ben er helemaal klaar voor."
Vooruitkijkend op het seizoen stelt Lindgren zichzelf geen al te hoge doelen. "Iedere speler wil zich op voetbalgebied verder ontwikkelen, ik ook natuurlijk, maar mijn persoonlijke doelstelling is toch een basisplaats veroveren."
Ja lekker, nog vaker dat bloedirritante pippi-lied.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?
Voor wat het waard isquote:Onderhandelingen lopen nog steeds
Ben benieuwd wat daar uit komt. Er mag wel weer eens een echte kwaliteitsinjectie in de spelersgroep.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
Over die Obradovic...Velibor Vasovic op Ajax Netwerk:
[..]
Voor wat het waard is
Hij verneukte wel bijna de titelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef Blight het volgende:
Ik zie vrij veel Belgisch voetbal en ik moet zeggen dat hij bij Standard altijd een goede indruk weet te maken. Naar mijn idee zou hij absoluut iets toevoegen aan Ajax.
Als er 800 kaartne zijn kan het wel snel gaan, maar normaal gesproken duurt het wel een tijdje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:04 schreef Bullebak het volgende:
Gaat PSV-uit altijd binnen no time uitverkocht? Of valt het mee?
Bodul is geen eigen jeugd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef finsdefis het volgende:
Het wordt echt tijd voor een topper uit de jeugd die doorbreekt. Hoop echt op de Jong, van der Heijden of Donald ofzo, desnoods Bodul. Het is te lang geleden dat we een eigen "super"-talent hadden. Flikker die ouwe rukkers er gewoon uit (jullie weten wel wie ik bedoel) en koop niet te veel.
Ze kunnen proberen hem op te sluiten in 't ballenhok. Lijkt me de enige manier voor Standard. Hij is transfervrij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Jasza het volgende:
btw:
Standard laat alleen Jovanovic vertrekken
Onyewu dus niet?
Ik denk dat ook in Luik inmiddels het Bosman-arrest wel is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Jasza het volgende:
btw:
Standard laat alleen Jovanovic vertrekken
Onyewu dus niet?
Hehe ja kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als er 800 kaartne zijn kan het wel snel gaan, maar normaal gesproken duurt het wel een tijdje.
Eerste jaar uitkaart?
Dat zeg ik ook niet. Het gaat me meer om jeugdige talenten die de rest van het elftal inspireren, samen met ervaren leiders. Of ze nou (vroeg) gescout zijn of al vanaf hun 8'e bij Ajax zitten, maakt voor dat aspect niet uit. Alhoewel ik een nieuwe Heitinga (qua passie) ook niet erg zou vindenquote:
Natuurlijk nietquote:
Op 19 jarige leeftijd in 2008 van Heerenveen overgenomen. Lindgren en Suarez zijn zeker ook exponenten van de FC Groningen jeugdopleiding?quote:
Ik ben gistermiddag geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Trainingen zijn dus alleen op dinsdagochtend openbaar?
Mooi, dan ga ik morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |