quote:'AZ geen optie voor spits Berg'
Marcus Berg hakt volgende week de knoop door over zijn toekomst. De spits van FC Groningen staat in de belangstelling van verschillende binnen- en buitenlandse topclubs.
Het Zweedse FotbollExpressen weet te melden dat Berg in elk geval niet naar Alkmaar verkast. AZ zou een mondeling akkoord hebben bereikt met FC Groningen over een transfersom van ruim negen miljoen euro, maar de Zweed heeft geen trek in een avontuur bij de landskampioen.
Mocht Berg in Nederland blijven dan zijn alleen Ajax en PSV een optie voor de spits, die de afgelopen weken indruk maakte tijdens het EK onder 21 in Zweden. Berg liet zich in Zweden met zeven treffers kronen tot topscorer van het toernooi. Hierdoor wakkerde de internationale interesse hevig aan.
Waar de toekomst van de spits ligt zal naar verwachting volgende week bekend worden. Berg, die eveneens in de belangstelling staat van verschillende clubs uit Italië, Spanje en Engeland, heeft zelf een lichte voorkeur voor de Engelse en Spaanse competities.
Het lijstje met clubs dat een lijntje uitwerpt naar FC Groningen-spits Marcus Berg wordt met de dag langer. The Daily Mirror meldt dinsdag dat ook Tottenham Hotspur en Everton een oogje hebben op de Zweedse spits.
Volgens de Zweedse media zal FC Groningen inzetten op een vraagprijs van vijftien miljoen euro. De 22-jarige spits heeft in Groningen nog een contract tot de zomer van 2011.
Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?quote:
Seeuwwitje is met dubbel 'w'. In het Engels is het zelfs in twee delen; Snow Whitequote:
Net als spelers, trainers en volledige clubs op marktplaats zetten zal ook dit niet verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.
Concurrentie voor Cvitanich is alleen maar goed, dat zegt ie zelf al. Daarnaast zullen we volgend seizoen ook wel weer een container aan blessures hebben. Lens zou een mooie aankoop zijn ja. Kan in de punt in 4-4-2 maar ook langs Aissati in een 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.
quote:Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit staat net op voetbalprimeur dus voor Lens kan je ook al de hoofdprijs betalen.
[..]
Inderdaad, gelukkig is Berg nog wel bij zinnen en wil ie absoluut niet naar AZquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
10 miljoen Zimbabwaanse dollars mag ik hopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Dus ik denk dat Lens idd meer dan 10 moet kosten
Nee, logisch.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zeker
10 bananen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja, en voor Suarez mag je dan wel 50 miljoen euro vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |