Als de blessures nu al komen blijven we tijdens het seizoen misschien gevrijwaard van dit soort kleine pijntjes en moeilijkheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
Als Luque weggaat hebben we weer wat ruimte...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
quote:
Birmingham schijnt afgehaakt te zijn omdat Onyewu door Fenerbahce hogere eisen had..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht alleen dat hij al helemaal rond was met Fenerbahce, maar het zou echt niet verkeerd zijn
Jah vorig jaar aan het begin van het seizoen werd het ook geroepen door iemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.
Luque is nogal een verschil met Onyewuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Jep dat is hij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Bij de Confederations Cup maakte hij op mij wel een goede indruk. Het is sowieso wel een beer die je dan in de defensie hebt staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef Black-Death het volgende:
Nou, laten we Montana maar het voordeel van de twijfel geven
Neemt niet weg dat ik geen idee heb of die speler daadwerkelijk wat aan Ajax toevoegt, ik kende hem niet voordat zijn naam hier werd genoemd.
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Brord_ het volgende:
Denk niet dat hij haalbaar is gezien de interesse van Fulham, Birmingham City, Wolverhampton Wanderers en Fenerbahçe. Twee jaar geleden kon hij naar Real Madrid maar dat wees Standard toen af.
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.
Amerikanen hebben meestal wel iets met Ajax fwiw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |