Wat is er lomp aan?quote:
copyright by sjimzquote:
Bij Ajax moet het subtiel, een lobje of stiftje, toch niet zo uithalen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat is er lomp aan?
Als je op volle snelheid een man passeert en je wilt vol uithalen dan ziet het er zo uit.
Ik vond die van Siem mooierquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
copyright by sjimz
Het ziet er alleen lomp uit door de wapperende manen van snonaldo, ik noem het ook eerder een vorm van kunst.
Jij hebt zelf nooit gevoetbald?quote:
Jawelquote:
quote:
Uit het Grunn-topic.quote:Marcus Berg is op weg naar Fiorentina weet Channel 4. De Zweedse spits van FC Groningen is een handtekening verwijderd van een overgang naar I Viola. De Groningers kunnen na de overgang 11,5 miljoen euro op de rekening bijschrijven.
Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Que?Als Ajax die ¤5,5 miljoen betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Ajax incasseert fikse financiële tegenvaller
Geschreven op maandag, 29 juni om 19:59
Ajax moet de belastingdienst alsnog 5,2 miljoen euro betalen. Het gerechtshof in Den Haag wees maandagmiddag het beroep van de Amsterdamse club tegen een naheffing van loonbelasting af. De naheffing heeft betrekking op de transfers van de Georgiër Shota Arveladze en de Deen Michael Laudrup in de zomer van 1997. De belastinginspecteur is van mening dat Ajax in het kader van de transfers betalingen heeft gedaan die de club voor fiscale doeleinden had moeten aanmerken als loon, hetgeen niet is gebeurd. Het Hof heeft geoordeeld dat de naheffingsaanslag terecht en niet tot een te hoog bedrag is opgelegd. Het hoger beroep werd ongegrond verklaard.
Ajax trof terzake in het boekjaar 2007/2008 reeds een voorziening van 2,1 miljoen euro, exclusief heffingsrente. De Amsterdamse club beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie. Ajax kocht strafvervolging in 2005 af, door toentertijd een schikkingsvoorstel van een half miljoen euro te accepteren.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef TC03 het volgende:
Elia naar HSV dus.
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,quote:Op maandag 29 juni 2009 20:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik gok dat Jol dadelijk Boulahrouz zo uit z'n hoge hoed tovert.
en anders zie ik hem ook Lindgren wel LCV zetten.
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???quote:
Deze zaak loopt volgens mij minimaal al 5 jaar ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???
ow shit zeg, ik zou de advocaat maar even mailenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
1997.. en nu is het 10 jaar verder... Dan kan de BD je toch niet meer vervolgen? Je hebt toch een bewaar plicht van 5 jaar???
Zou mooi zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,
Volgens mij kan Jol toch aardig wat met de groep die er nu staat hoor, er hoeven niet weer 5/6 nieuwe spelers aangetrokken te worden.
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze zaak loopt volgens mij minimaal al 5 jaar ofzo.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?
Dat zou wel weer een koningsactie zijn maar het zal wel de meer voor de hand liggende optie zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ja, of Jol denkt: We maken mooi de subtoppers (lees: Monsterman) gek door te doen alsof we weer miljoenen naar ze toe gaan sluizen, maar ondertussen zijn we met hele andere dingen bezig, zoals het inslijpen van defensieve patronen en misschien iemand als Obradovic,
Volgens mij kan Jol toch aardig wat met de groep die er nu staat hoor, er hoeven niet weer 5/6 nieuwe spelers aangetrokken te worden.
Volgens mij hebben ze nog steeds dezelfde verdediging als vorig jaar. Die verloren van Heerenveen en Sparta uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat met goede afspraken en vooral discipline een hele hoop verbeterd kan worden aan de verdediging, zonder daar miljoenen tegenaan te gooien. Wat niet weg neemt dat er van mij een echte linksback mag komen hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog steeds dezelfde verdediging als vorig jaar. Die verloren van Heerenveen en Sparta uit.
Oh nee, vermalen is verkocht. In termijnen hoorde ik.
En nu die belasting weer.
Denk dat er weinig spelers erbij komen dit jaar.
Natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel in termijnen afbetalen?
Klinkt geloofwaardig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef duguid het volgende:
[..]
Daar hebben we urby toch voor joh.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef duguid het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat met goede afspraken en vooral discipline een hele hoop verbeterd kan worden aan de verdediging, zonder daar miljoenen tegenaan te gooien. Wat niet weg neemt dat er van mij een echte linksback mag komen hoor.
Dat van Feijenoord ging ook over de periode 1995 - 1998. Zijn net aasgieren daar bij de Belastingdienst. Vorig jaar pas geschikt. Ongeveer hetzelfde kwijt als jullie.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij trouwens niets verbazen als Urby een van de peilers dit seizoen gaat worden.
Hoop dat ie al die negativo's dan lekker de bek kan snoeren..
Eens. Ik begrijp alleen niet waarom.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).
Als je het Afellay moment bedoeld, dat was niet eens een aai.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zolang Urby geen verdedigende rol heeft is het prima... anders maakt ie gewoon te veel fouten die goals kosten... altijd handjes gebruiken in strafschopgebieden bijvoorbeeld
urby klopt niet uitgebreid op z'n borst als hij juicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp alleen niet waarom.
Heitinga heeft ook een seizoen lang zo lopen kloten en dat vergat iedereen ook daarna.
In mijn herinnering heb jij hem ook wel eens flink lopen afzeiken afgelopen seizoen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar, na Suárez, al de beste. Alleen ziet bijna niemand dat (of wil men dat niet zien).
vi.nlquote:Ajax en HSV onderhandelen tevergeefs over Elia
29/06/2009 22:59
EXCLUSIEF - De onderhandelingen die FC Twente maandagavond met zowel Ajax als Hamburger SV voerde over een transfer van Eljero Elia, zijn op niets uitgelopen.
Als er deze week geen nieuwe bewegingen op de transfermarkt zijn meldt de 22-jarige linkeraanvaller zich vrijdag op de training bij FC Twente.
De Amsterdammers kregen maandagochtend nul op het rekest toen ze weigerden hun eerdere bod van acht miljoen euro op Elia te verhogen. Wel wil Ajax de transfersom in twee in plaats van vier jaarlijkse termijnen voldoen. De Enschedese club is pas bereid vanaf een bod van negen miljoen euro zonder betalingstermijnen over een transfer van Elia te praten.
In de avonduren onderhandelde ook een vijfmans-delegatie van Hamburger SV onder aanvoering van voorzitter Bernd Hoffman met Twente-preses Joop Munsterman. Ook de Duitse club verliet Enschede met lege handen omdat ze bij lange na niet aan de vraagprijs voor Elia wilde voldoen.
De linkerspits verkondigde na de bekerfinale tegen Heerenveen zijn laatste wedstrijd voor FC Twente te hebben gespeeld. ‘Ik heb in mijn hoofd al afscheid genomen van de club, ja’, aldus Elia maandag. ‘Maar als er verder niets verandert, meld ik me vrijdag op de training. Als het moet speel ik ook wedstrijden voor FC Twente.’
Elia verlengde in de winterstop nog zijn contract bij FC Twente tot medio 2013.
Afgelopen seizoen niet hoor. Zoek maar terug. Ik heb hem altijd verdedigd.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
In mijn herinnering heb jij hem ook wel eens flink lopen afzeiken afgelopen seizoen hoor!
Ja, als niemand Elia meer wil hebben en hij 2 miljoen per jaar gaat vangenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Munsterman denkt echt dat ie god is volgens mij
Dat gaat zich nog wel een keer wreken denk ik
Die gast is zo demagogisch als de pest. Hij zegt tijdens de onderhandelingen over contracten precies wat spelers willen, maar als hij z'n gentlemens agreement na moet komen dan is ie t ineens vergeten. Hij is gewoon een rat pur sang. Dat komt hem ooit nog eens duur te staan. Spelers zullen zich nog wel eens achter de oren krabben als ze een contract krijgen voorgeschoteld van Joop.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Munsterman denkt echt dat ie god is volgens mij
Dat gaat zich nog wel een keer wreken denk ik
Graag in één keer, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Die 9 miljoen gaat we dus gewoon betalen. Ken Ajax wel langer dan vandaag.
Dan mag er gepraat worden. Reken er maar op dat 9 miljoen niet genoeg gaat zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop het echt niet. Buiten dat het gewoon te veel geld is voor Elia gun ik het Munsterman ook echt niet meer. Misselijke vent. Laat Elia maar lekker een half jaar amok schoppen daar, ontevreden in de winterstop verkocht MOETEN worden (sfeer in de groep) voor 5, waarna geen enkele speler meer bij wil tekenen voor Twente.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Nashje het volgende:
Dat is, neem ik aan, allang door Munsterman ingecalculeerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als niemand Elia meer wil hebben en hij 2 miljoen per jaar gaat vangen.
Dat is gewoon afgesproken werk hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef Roeni3 het volgende:
Die Elia is trouwens ook een pipo: eerst verlengen en een half jaar later alsnog weg willen.
Het gaat erom dat hij met Elia een afspraak had. Nou weet ik daar het fijne niet van maar ik kon daar uit concluderen dat hij Elia zou helpen met een transfer. Nou komen er clubs met zeer mooie bedragen voor een speler als Elia en nou houdt hij z'n poot nog steeds stijf.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Blight het volgende:
Nou vind ik Munsterman ook een kwal van een vent, maar het is ook wel een beetje overdreven om hier te kotsen op FC Twente in het algemeen puur omdat men daar een goede speler niet zomaar wil laten gaan. Als ze hier aankloppen voor Suarez willen we daar ook het maximale uithalen, als hij dan toch weg moet.
Denk je?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is, neem ik aan, allang door Munsterman ingecalculeerd.
Dat is toch je eigen ramen in gooien. Als je dan nog een contract van een jaar gaat verlengen.. dan moet daar iets geweldigs tegenover staan. Je weet dat er belangstelling is van Ajax in de winterstop.. dan teken je niet bij zomaar.quote:
Normaal gesproken zou ik het ook snappen. Maar ik ga uit van het verhaal rondom de verlenging van Elia met de belofte dat hij dan in de zomerstop weg zou mogen voor een x-bedrag. Dan moet je nu niet moeilijk lopen doen met voorwaarden over termijnen, en geen NL club etc. Dan zou ik wel twee keer nadenken voor een contract te tekenenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Blight het volgende:
Nou vind ik Munsterman ook een kwal van een vent, maar het is ook wel een beetje overdreven om hier te kotsen op FC Twente in het algemeen puur omdat men daar een goede speler niet zomaar wil laten gaan. Als ze hier aankloppen voor Suarez willen we daar ook het maximale uithalen, als hij dan toch weg moet.
Het gevolg hiervan is wel dat Elia een vermogen opstrijkt bij Twente en dat Joop zijn naam ten grabbel gooit omdat hij dat bod van Ajax niet accepteert.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je?
Ze hadden afgesproken onderling dat ie voor 7.5 en hoger weg mocht. Kennelijk niet naar Ajax...
HSV biedt 6 van wat ik her en der lees..
Denk dat ie er van uit ging dat HSV Elia wel zou halen (toen Jol er nog zat). Wellicht heeft ie zich er op verkeken..
Hoezo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen ramen in gooien. Als je dan nog een contract van een jaar gaat verlengen.. dan moet daar iets geweldigs tegenover staan. Je weet dat er belangstelling is van Ajax in de winterstop.. dan teken je niet bij zomaar.
Zoals ik al zei, hij heeft zich een beetje op de situatie verkeken wellicht.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Het gevolg hiervan is wel dat Elia een vermogen opstrijkt bij Twente en dat Joop zijn naam ten grabbel gooit omdat hij dat bod van Ajax niet accepteert.
Maar hoe kon Munsterman nou al weten dat Ajax geen bod van minimaal 7,5 miljoen op zou hoesten? Die kans heeft er toch altijd ingezeten? Kan me niet voorstellen dat Munsterman daar geen rekening mee heeft gehouden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je?
Ze hadden afgesproken onderling dat ie voor 7.5 en hoger weg mocht. Kennelijk niet naar Ajax...
HSV biedt 6 van wat ik her en der lees..
Denk dat ie er van uit ging dat HSV Elia wel zou halen (toen Jol er nog zat). Wellicht heeft ie zich er op verkeken..
Nou ja, Ajax heeft in de winterstop natuurlijk al een bod gedaan. Toen speelde de interesse van HSV ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar hoe kon Munsterman nou al weten dat Ajax geen bod van minimaal 7,5 miljoen op zou hoesten? Die kans heeft er toch altijd ingezeten? Kan me niet voorstellen dat Munsterman daar geen rekening mee heeft gehouden.
Dat begrijpt iedereen hier, alleen het bestuur nog niet helemaal.quote:
In het geval van Elia; heel goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:47 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmm, gaat niet zo hard met de transfers naar ajax!
Heeft 'ie afgelopen al bewezen vind ik. Draaide gewoon een heel goed seizoen als één van de weinigen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij trouwens niets verbazen als Urby een van de peilers dit seizoen gaat worden.
Hoop dat ie al die negativo's dan lekker de bek kan snoeren..
Prima toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of we deze week nog wat te horen krijgen , het is wel erg stil zo met de aankopen , geldt trouwens voor bijna de hele eredivisie.
2011 toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft 'ie afgelopen al bewezen vind ik. Draaide gewoon een heel goed seizoen als één van de weinigen.
Heel erg lang loopt z'n contract niet meer trouwens, vind het een beetje vreemd dat je niks hoort over besprekingen over een nieuw contract. Straks loopt hij over een jaar ook weer voor een fooi de poort uit.
Nou ik zie liever toch graag een verdediger , spits en een back-up voor Aisatti. Ik ben ondanks zijn mooie goals nog niet echt onder de indruk van Siem de Jongquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Siem de Jong was vandaag in ieder de meest actieve speler qua lopen. Suarez liep er niet heel enthousiast bij, Gabri en Darío ook maar matig, terwijl Sno, ik kan er echt niks aan doen, er de kantjes vanaf aan het lopen was.
Accepteert Jol dat wel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Siem de Jong was vandaag in ieder de meest actieve speler qua lopen. Suarez liep er niet heel enthousiast bij, Gabri en Darío ook maar matig, terwijl Sno, ik kan er echt niks aan doen, er de kantjes vanaf aan het lopen was.
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi tochIk heb niks tegen Sno opzich, als hij zich uit de naad werkt is dat juist goed. Als hij nog van waarde blijkt te kunnen zijn voor Ajax juich ik dat ook toe. Het is niet zo omdat het Sno is dat hij maar moet oprotten
Hoe komt hij anders bij Celtic terecht? Hij moet toch wel iets kunnen.
hij verwarde Siem zeker met Snoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.
Same here. Ik begon al te twijfelen of ik dat biertje hier misschien toch maar moest laten staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, ik kan deze reactie niet helemaal rijmen met Bliksemschigts opmerking.
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een beetje jammer trouwens, ga ik eindelijk een keer kijken, gaan ze godver alleen maar kut rondjes lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |