als het daadwerkelijk zo is dat analyse van gegeven van geheime diensten binnen enkele uren op het internet staan voor iedereen leesbaar en schijnbaar zelfs al naar het engels vertaald zodat de vijand ook kan meelezen... is nu juist niet een situatie waarvan ik zou zeggen dat 'ze hun werk ggoed doen'....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk doet de Russische geheime dienst wel hun werk accuraat.
Ook met het MJ bericht was vrijwel direct getypt na zijn overlijden. !?!
Het is wederom geen verhaal waarbij de grappemaker een nachtje of wat over heeft geslapen om met een raar verhaal te komen.
quote:JANE BURGERMEISTER "now looking at legal action against whoever writes under the name of Sorcha Faal."
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=149947
I stand corrected. mbt naamquote:die bestaat niet, waarschijnlijk bedoel je de "Domestic Operations Division" ... een afdeling die vooral gericht is op infiltratie van in amerika actieve groeperingen (specifiek Cubanen en chinezen) en bv het afluisteren van telefoonverkeer naar china en zuid-amerika..
Hun taak is specifiek op informatie gericht en er bestaat een strenge regel dat CIA-officials vanuit Domestic Operations geen daadwerkelijke operatieve handelingen mogen ondernemen of bv opsporings of justitiele taken ondernemen
Kwam dit niet uit de docu JFKII?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef The.Apple het volgende:
[..]
I stand corrected. mbt naam
Afluisteren tel verkeerd is NSA niet CIA hun mandaad laat dat niet toe. (doen ze het wel dan is het Covert, aka Blackops)
Deze unit is gemaakt direct NA de varkensbaai, bijna de hele taskforce van Operation Zapata ,
die nog leefde is hieronder geplaatst.
(JFK was zo woendend dat uitkwam dat de VS er achter zat dat hij dreigde de CIA op te heffen)
onstaan uit JMwave (station in Florida)
Mensen uit deze groep hebben een heel heel intresannte story line.
oa.
Howard E. Hunt (station chief mexico toen Lee harvey Oswald zich bij de ambasade melde)
Porter Goss
Felix Rodruigez (killer van Che)
Contractor : George W Bush (Zapata oil en de schepen die gebuikt zijn (de Barbara J ,J stands for JMwave. mama van George HW Bush) en de Houston (woonplaats van de family), beide direct gekocht bij de US navy.
Vanaf dat hij 5 (of iets in die richting) was, is hij vergiftigd, zodat hij na 10 jaar nietsdoen vlak voor zijn concerten wordt vermoord?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
Mjjn gevoel zegt gewoon dat hij vergiftigd is, vanaf dag 1.
jezus!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef slackster het volgende:
De dood van Micheal Jackson is ook zeer verdacht..
http://www.peoplezapper.com/
http://www.peoplezapper.com/?p=7
Zie ik ook mijn nieuwe topic hierover
De illuminati? welnee!quote:Op donderdag 9 juli 2009 04:25 schreef gesprekje het volgende:
Welja haal de illuminati er maar weer bij.... zucht.
Thx. Goed stuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef slackster het volgende:
[..]
De illuminati? welnee!
http://www.erichufschmid.net/Jackson-inside-job.html
quote:One of the important lessons to learn from the 9/11 victims is that most of them don't care why they are suffering health problems, and they don't have any desire to expose or destroy the crime network. All they want is some money to help cover their medical bills! This is exactly how animals behave! A dog can be beaten over and over, but it continues to love its owner.
[..]
Most people don't care about society, and most don't even care about themselves! Their primary concern is satisfying their emotional cravings for food, sex, status, and babies. They don't think much about the future, and they don't try to learn from past mistakes. Instead, they exist from one day to the next, just like a stupid animal.
Je weet nieteens waar je over praat man, in mijn tijd ging het tenminste nog ergens over, al die subtheoriën nu.. het begint op het christendom te lijken hoe jullie elkaar naschreeuwen zonder enige kennis van zaken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef slackster het volgende:
[..]
De illuminati? welnee!
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=149674
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef slackster het volgende:
[..]
De illuminati? welnee!
Je kunt niet beschuldigen dat hij het niet gemakkelijk heeft gemaakt voor zichzelf. Maar ik denk dat je echt wel zijn punten niet moet onderschatten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Die gast heeft echt te veel tijd over
quote:
Vertel, je zegt ik weet niet waar ik over praat? heb een paar links geplaatst, heb je daar een probleem mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Je weet nieteens waar je over praat man,
Ben je een expert? wat is volgens jou dan waar het om zou moeten gaan? deel je inzicht met mij en dit forum ik wacht het af met veel interesse.quote:in mijn tijd ging het tenminste nog ergens over, al die subtheoriën nu..
In jouw tijd? hoe oud ben je dan?
het begint op het christendom te lijken hoe jullie elkaar naschreeuwen zonder enige kennis van zaken.
Thx! Lambiek, nog een interessante link daarover hierquote:
Als die links vol met overtrokken bullshit staan wel ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:33 schreef slackster het volgende:
[..]
Vertel, je zegt ik weet niet waar ik over praat? heb een paar links geplaatst, heb je daar een probleem mee?
[..]
Ja ik ben een expert, ik heb zelf aanzet gegeven voor dit hele subforum waar je op post en ben al bezig met deze onderwerpen toen jij nog briefjes naar de power unlimited schreef.quote:Ben je een expert? wat is volgens jou dan waar het om zou moeten gaan? deel je inzicht met mij en dit forum ik wacht het af met veel interesse.
EU is maar een slaaf van...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Als die links vol met overtrokken bullshit staan wel ja.
[..]
Ja ik ben een expert, ik heb zelf aanzet gegeven voor dit hele subforum waar je op post en ben al bezig met deze onderwerpen toen jij nog briefjes naar de power unlimited schreef.
Ik ga helemaal niks uitleggen hier aangezien dat simpelweg niet in hapklare brokken kan, en mensen willen hapklare brokken, jij blijkbaar ook anders zou je niet met zulke godsgeklaagd debiele bronnen aankomen (die nog eens helemaal geen ene ruk zeggen ook.)
Wat wil je mij nou vertellen uberhaupt? Weet je zelf wel wat de illuminati is? Of ben jij er ook zoeen die achter sensatiezoekers als alex jones aan en net zo hard gaat schreeuwen wanneer iemand kritisch is.
De illuminati leeft allang niet meer, de enige tak die nog bestaat met dergerlijke 'nwo' plannen is de europese unie. Richt je daar maar eens op, in plaats van volledig uit context gerukte spookverhalen over oude wijze mannen die de wereld willen controleren. Als er iets is wat de wereld onder controle zet is het wel de domheid en laksheid van de algemene bevolking en niet de mensen die daar misbruik van maken.
Jij bent degene die producten vol gif koopt en naar binnen werkt, jij bent degene die elk jaar braaf stemt en elke dag naar zn werk gaat om 'rond te komen' jij bent degene die niet je biezen pakt en iets waardigs gaat doen, zoals mensen inlichten voordat ze fouten maken, of biologische teelt verbouwen. Nee jij bent bezig met linkjes vol sprookjes neerplempen en daar wil je 'mij wat mee vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |