abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 15:06:30 #1
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70668134
De wetenschap weet meer dan dat ze willen toegeven. Enge shit.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70668180
quote:
These weapons are better called people burners or people cookers and are often applied with intensities intended to cause damage, e.g. burn skin, burn head (headaches), burn hands (discomfort/prevent writing and playing musical instruments), burn kidneys (serious pain), burn legs (prevent sports), or intended to cause death (heart).
Spontanious combustion ook meteen verklaard?

http://en.wikipedia.org/wiki/Spontaneous_human_combustion

Zie ik het goed als ik zeg dat dit een soort magnetron is, maar dan als wapen?

[ Bericht 10% gewijzigd door mediaconsument op 05-07-2009 15:23:59 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:47:09 #4
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70668971
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Spontanious combustion ook meteen verklaard?

http://en.wikipedia.org/wiki/Spontaneous_human_combustion

Zie ik het goed als ik zeg dat dit een soort magnetron is, maar dan als wapen?
Naar verluid dus wel, in dit verband is de onverwachte overlijden van Micheal Jackson is ook zeer verdacht..

http://www.peoplezapper.com/
http://www.peoplezapper.com/?p=7
pi_70669285
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef slackster het volgende:

[..]

Naar verluid dus wel, in dit verband is de onverwachte overlijden van Micheal Jackson is ook zeer verdacht..

http://www.peoplezapper.com/
http://www.peoplezapper.com/?p=7
Ik heb het gelezen. De foto's op die site zijn eng.

Ook heb ik ergens in dit forum een stuk gelezen waar verteld word dat vlak voor zijn dood er elektro-magnetische straling gevonden was in/rondom zijn huis.

Zal een flink schandaal worden als dit naar buiten zou komen.
pi_70684236
tvp
pi_70690084
quote:
Ook heb ik ergens in dit forum een stuk gelezen waar verteld word dat vlak voor zijn dood er elektro-magnetische straling gevonden was in/rondom zijn huis.
Want er staan 24/7 meters bij zijn huis?

Dat magnetron-wapen bestaat trouwens wel, en is een effectief wapen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70694903
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:55 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan denk ik dat jij de volgende bent die het loodje legt, er is immers ook EM straling in jouw huis....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70695462
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dan denk ik dat jij de volgende bent die het loodje legt, er is immers ook EM straling in jouw huis....
Het was een abnormaal hoge piek, ik zal de tekst er nog weleens bijzoeken. Ze zullen dat vast wel kunnen zien met satelliet ofzo.
pi_70699627
Goh, en hoe is de techniek dan wel niet achter deze wapens? Want dat kom ik dus nergens tegen.
pi_70701405
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Goh, en hoe is de techniek dan wel niet achter deze wapens? Want dat kom ik dus nergens tegen.
Je weet hoe een magnetron werkt, dmv electromagnetische straling moleculen sneller laten trillen en zodoende dus je eten opwarmen. Hoe sneller de moleculen trillen, hoe warmer je eten. Denk dan eens aan een wapen dat precies hetzelfde werkt, alleen met een straal die kan richten.

Dat is ook gelijk het enge eraan. Wat als deze wapens gebruikt worden, en wij nog niet weten dat ze bestaan. Dit onder het mom van top secret uiteraard.
pi_70701624
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is ook gelijk het enge eraan. Wat als deze wapens gebruikt worden, en wij nog niet weten dat ze bestaan. Dit onder het mom van top secret uiteraard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Denial_System

Zwaar geheim idd
Mr. Prolapse 2009
pi_70701711
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Denial_System

Zwaar geheim idd
Ik denk dat als die wagen buiten het huis zou staan dat dit wel opgevallen was.

Bedoel verklein die auto eens tot de grootte van een uzi.
pi_70701726
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef slackster het volgende:
Iemand ooit gehoord van "Remote Neural Monitoring"?

Nee? Wikipedia ook niet maar tot mijn verbazing wat bestaan er veel websites die precies dit onderwerp aankaarten, zowel NL als Engels talig inclusief een onderzoek gedaan door NL universiteit Tilburg naar dit fenomeen. hier een paar voorbeelden toen maar gestopt met de links, het zijn er namelijk vele 1000'den!
knip
Al die sites zijn van die Peter Mooring, of verwijzen als "bewijs" naar 1 van zijn sites.. Het bestaan van een website an-sich, is geen bewijs voor de op die site gepresenteerde informatie, daar is dit een mooi voorbeeld van... Hij heeft het over brieven van/aan Balkenende en de AIVD etc, waarom daar niet even een scan van maken en als "bewijs" gebruiken op je website?

En dat geneuzel over peoplecookers etc, dat is echt kul. Een magnetron brengt watermoleculen in beweging, wat warmte veroorzaakt, en de wapens waar hij aan refereert zijn niks anders dan microgolf-wapens, en zijn dus grotendeels identiek aan een magnetron, minus de beschermende kooi van Faraday, welke je kan herkennen aan het fijne "raster" in het deurtje van de meeste magnetrons..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70701784
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Al die sites zijn van die Peter Mooring, of verwijzen als "bewijs" naar 1 van zijn sites.. Het bestaan van een website an-sich, is geen bewijs voor de op die site gepresenteerde informatie, daar is dit een mooi voorbeeld van... Hij heeft het over brieven van/aan Balkenende en de AIVD etc, waarom daar niet even een scan van maken en als "bewijs" gebruiken op je website?

En dat geneuzel over peoplecookers etc, dat is echt kul. Een magnetron brengt watermoleculen in beweging, wat warmte veroorzaakt, en de wapens waar hij aan refereert zijn niks anders dan microgolf-wapens, en zijn dus grotendeels identiek aan een magnetron, minus de beschermende kooi van Faraday, welke je kan herkennen aan het fijne "raster" in het deurtje van de meeste magnetrons..
Probably the most horrible consequence of these (electronic) weapons based on radio waves is that you can NOT protect yourself, your children, your loved ones anymore. You can no longer say: stay in this room, you are safe here. Attackers simply look and cook/burn through walls, with intensities that can be deadly. Police cannot protect you, security services cannot protect you. That is why these weapons must be banned, not tomorrow but NOW - Peter Mooring
pi_70701829
Het zou eng zijn als criminelen straks met zulke speeltjes rondlopen, net zoals ze nu al doen met tasers.
pi_70702201
Mjah het is wel een beetje offtopic. Misschien slim om een apart topic te maken over peoplezapper, en een topic over het gedachtenlezen. Dit is namelijk ook zeer interessante stof.
quote:
Bijna iedereen zegt woorden in zich zelf. Hoewel wij dan geen klanken produceren, gebruiken we wel onze spieren op dezelfde manier als wanneer we de woorden daadwerkelijk uitspreken. Bij de meeste mensen zijn deze spierveranderingen krachtig genoeg om op te vangen met speciale apparatuur, eventueel in combinatie met een onzichtbaar implantaat. De spierveranderingen worden opgevangen, ook over afstanden tot tientallen meters, en omgezet in woorden.
Lichaamstaal zegt veel. Dat is duidelijk.
pi_70702666
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Probably the most horrible consequence of these (electronic) weapons based on radio waves is that you can NOT protect yourself, your children, your loved ones anymore. You can no longer say: stay in this room, you are safe here. Attackers simply look and cook/burn through walls, with intensities that can be deadly. Police cannot protect you, security services cannot protect you. That is why these weapons must be banned, not tomorrow but NOW - Peter Mooring
Het is "can" dit en "can" dat, je kop in de magnetron steken "kan" ook pijn en ongemak veroorzaken... What's your point?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70702708
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zolang je in een kooi van Faraday blijft, ben je echt wel beschermd. Verder zal een apparaat wat door muren heen gaat een dusdanige hoeveelheid energie vragen, dat een crimineel er niet echt mee rond kan lopen zonder een flinke accu met zich mee te slepen. (tenzij jij een magnetron kan laten zien die op batterijen loopt)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70702927
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Zolang je in een kooi van Faraday blijft, ben je echt wel beschermd. Verder zal een apparaat wat door muren heen gaat een dusdanige hoeveelheid energie vragen, dat een crimineel er niet echt mee rond kan lopen zonder een flinke accu met zich mee te slepen. (tenzij jij een magnetron kan laten zien die op batterijen loopt)
Dus dan moeten we alle huizen opnieuw bouwen om het kooien van faraday te maken? Zou eigenlijk best slim zijn..

Dat van de accu wat je verteld is een goed punt, echter worden deze ook met de dag kleiner. Ik durf daar dus geen uitspraak over te doen.

Wat ik hierover echter weet is uit een top gear aflevering. 2 auto's volledig op stroom, een met een gigantische accu, en de ander met cellen die de auto van stroom voorzien, oftewel erg licht. Echter wederom, ik weet niet precies hoe dit zit, er zit wel waarschijnlijkheid in als je ziet dat ze er in de auto industrie ook al mee bezig zijn.
pi_70703173
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus dan moeten we alle huizen opnieuw bouwen om het kooien van faraday te maken? Zou eigenlijk best slim zijn..

Dat van de accu wat je verteld is een goed punt, echter worden deze ook met de dag kleiner. Ik durf daar dus geen uitspraak over te doen.

Wat ik hierover echter weet is uit een top gear aflevering. 2 auto's volledig op stroom, een met een gigantische accu, en de ander met cellen die de auto van stroom voorzien, oftewel erg licht. Echter wederom, ik weet niet precies hoe dit zit, er zit wel waarschijnlijkheid in als je ziet dat ze er in de auto industrie ook al mee bezig zijn.
Dus of de geheim agent in kwestie moet een tig kilo aan accu's meezeulen, of een paar vierkante meters aan zonnepanelen? Vooral dat laatste gaat lekker werken binnenshuis...
pi_70703250
Uit hetzelfde wiki artikel:
quote:
The device can penetrate thick clothing, although not walls
Dus binnen zit je veilig
quote:
The waves excite water molecules in the epidermis to around 130 °F (55 °C), causing an intensely painful sensation of extreme heat
Oftewel, geen blijvende schade
quote:
Long-term exposure to the beam may cause more serious damage, especially to sensitive tissues, such as those of the eyes. Two people have received second degree burns after exposure to the device
Geen grote schade dus
quote:
the Active Denial System has been rejected for fielding in Iraq due to Pentagon fears that it would be regarded as an "instrument of torture ".[
Oh oh wat zijn ze toch allemaal slecht en duivelaanbidders etc.
Ik zeg > voer maar in! Ook voor oproerpolitie etc.
Mr. Prolapse 2009
pi_70703380
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dus of de geheim agent in kwestie moet een tig kilo aan accu's meezeulen, of een paar vierkante meters aan zonnepanelen? Vooral dat laatste gaat lekker werken binnenshuis...
Lees, ik zeg cellen. Die dingen zijn niet zo groot en zwaar, en zijn zo te vervangen. Als auto's daarop kunnen lopen, moeten magnetrons dat ook kunnen mijns inziens.

http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20080507/151383/?SS=imgview_e&FD=1466180133&ad_q

"Sony suggested that the output of the latest system decreased by only 5% after the continuous operation of 900 hours."

http://www.eia.doe.gov/ki(...)mediateHydrogen.html

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 06-07-2009 15:53:26 ]
pi_70703435
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:
Uit hetzelfde wiki artikel:
[..]

Dus binnen zit je veilig
[..]

Oftewel, geen blijvende schade
[..]

Geen grote schade dus
[..]

Oh oh wat zijn ze toch allemaal slecht en duivelaanbidders etc.
Ik zeg > voer maar in! Ook voor oproerpolitie etc.
Het is niet zo dat wikipedia je de actuele stand van zaken verteld. Het is pure logica dat defensie in amerika al heel wat verder is met onderzoek en zodoende dit soort dingen al ontwikkeld kan hebben. Ik denk niet dat wij daar als gewone man informatie over zouden krijgen. Zou wel tof zijn overigens.

Het nieuws, maar dan gericht op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van defensie, ook de geheime.
pi_70704293
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een bazooka gaat ook door je muren heen, net zoals een goed geweer door je ramen en deuren heen gaat. Binnenshuis ben je al lang niet meer veilig, daar verandert dit "wapen" niets aan.
quote:

Momenteel is er (hoogst waarschijnlijk) geen energie bron die die grote hoeveelheden kan leveren/opslaan en draagbaar is. Het is een beetje de heilige graal. Eenmaal gevonden kun je er zoveel dingen mee doen, dat het me erg stug lijkt als iemand dat verborgen houdt.
Dus bij gebrek aan een handige accu, moet zo'n wapen dus bestaan uit een waarschijnlijk rijdende constructie en is duur, opvallend en moeilijk te verbergen. Voor de huid tuin en keuken crimineel dus niet beschikbaar. Diegenen die er wel beschikken over hebben, hebben veelal efficientere middelen om je uit te schakelen, die hoeven niet uti te wijken naar dit soort exotische middelen.
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')