abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:41:06 #41
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_70822140
quote:
Je weet nieteens waar je over praat man, in mijn tijd ging het tenminste nog ergens over, al die subtheoriën nu.. het begint op het christendom te lijken hoe jullie elkaar naschreeuwen zonder enige kennis van zaken.
Ik ben ook best wel slim.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:50:37 #42
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70822444
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef slackster het volgende:

[..]

De illuminati? welnee!

http://www.erichufschmid.net/Jackson-inside-job.html

Die gast heeft echt te veel tijd over
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:05:00 #43
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70822931
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die gast heeft echt te veel tijd over
Je kunt niet beschuldigen dat hij het niet gemakkelijk heeft gemaakt voor zichzelf. Maar ik denk dat je echt wel zijn punten niet moet onderschatten.

- Knip -

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 09-07-2009 19:16:49 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70823185
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

(Antisemitisch stuk gequoted)

Jouw opa stond zeker ook vooraan toen Mussert de inschrijfformulieren uitdeelde?

[ Bericht 18% gewijzigd door ToT op 09-07-2009 19:24:29 ]
pi_70823413
Lambiekje, ik weet ZEKER dat wat ik net heb weggeknipt, een ban waard is! Als je al bekijkt dat je al eerder een lange tijd geband ben geweest moet je je bij deze als ENORM gematst beschouwen dat ik geen stappen onderneem!
Ik heb er wel een note van gemaakt en jouw notes zien er sowieso al erg interessant uit.

Gaarne even ENORM inbinden met wat je allemaal zegt!
pi_70823630
to be a “platform” for warning the World of a soon to occur mass genocide event
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:33:55 #47
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70840602
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Je weet nieteens waar je over praat man,
Vertel, je zegt ik weet niet waar ik over praat? heb een paar links geplaatst, heb je daar een probleem mee?
quote:
in mijn tijd ging het tenminste nog ergens over, al die subtheoriën nu..

In jouw tijd? hoe oud ben je dan?

het begint op het christendom te lijken hoe jullie elkaar naschreeuwen zonder enige kennis van zaken.
Ben je een expert? wat is volgens jou dan waar het om zou moeten gaan? deel je inzicht met mij en dit forum ik wacht het af met veel interesse.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:02:07 #48
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70849751
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Thx. Goed stuk!
[..]

Thx! Lambiek, nog een interessante link daarover hier

Conspiracy behind Jackson's death special report!

vrijdag 10 juli 2009 @ 20:50:29 #49
180622 gesprekje
pi_70860919
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:33 schreef slackster het volgende:

[..]

Vertel, je zegt ik weet niet waar ik over praat? heb een paar links geplaatst, heb je daar een probleem mee?
[..]
Als die links vol met overtrokken bullshit staan wel ja.
quote:
Ben je een expert? wat is volgens jou dan waar het om zou moeten gaan? deel je inzicht met mij en dit forum ik wacht het af met veel interesse.
Ja ik ben een expert, ik heb zelf aanzet gegeven voor dit hele subforum waar je op post en ben al bezig met deze onderwerpen toen jij nog briefjes naar de power unlimited schreef.
Ik ga helemaal niks uitleggen hier aangezien dat simpelweg niet in hapklare brokken kan, en mensen willen hapklare brokken, jij blijkbaar ook anders zou je niet met zulke godsgeklaagd debiele bronnen aankomen (die nog eens helemaal geen ene ruk zeggen ook.)
Wat wil je mij nou vertellen uberhaupt? Weet je zelf wel wat de illuminati is? Of ben jij er ook zoeen die achter sensatiezoekers als alex jones aan en net zo hard gaat schreeuwen wanneer iemand kritisch is.
De illuminati leeft allang niet meer, de enige tak die nog bestaat met dergerlijke 'nwo' plannen is de europese unie. Richt je daar maar eens op, in plaats van volledig uit context gerukte spookverhalen over oude wijze mannen die de wereld willen controleren. Als er iets is wat de wereld onder controle zet is het wel de domheid en laksheid van de algemene bevolking en niet de mensen die daar misbruik van maken.
Jij bent degene die producten vol gif koopt en naar binnen werkt, jij bent degene die elk jaar braaf stemt en elke dag naar zn werk gaat om 'rond te komen' jij bent degene die niet je biezen pakt en iets waardigs gaat doen, zoals mensen inlichten voordat ze fouten maken, of biologische teelt verbouwen. Nee jij bent bezig met linkjes vol sprookjes neerplempen en daar wil je 'mij wat mee vertellen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:25:28 #50
52357 Lambiekje
pi_70861829
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef gesprekje het volgende:

[..]

[..]

Ja ik ben een expert, ik heb zelf aanzet gegeven voor dit hele subforum waar je op post en ben al bezig met deze onderwerpen toen jij nog briefjes naar de power unlimited schreef.
Ik ga helemaal niks uitleggen hier aangezien dat simpelweg niet in hapklare brokken kan, en mensen willen hapklare brokken, jij blijkbaar ook anders zou je niet met zulke godsgeklaagd debiele bronnen aankomen (die nog eens helemaal geen ene ruk zeggen ook.)
Wat wil je mij nou vertellen uberhaupt? Weet je zelf wel wat de illuminati is? Of ben jij er ook zoeen die achter sensatiezoekers als alex jones aan en net zo hard gaat schreeuwen wanneer iemand kritisch is.
De illuminati leeft allang niet meer, de enige tak die nog bestaat met dergerlijke 'nwo' plannen is de europese unie. Richt je daar maar eens op, in plaats van volledig uit context gerukte spookverhalen over oude wijze mannen die de wereld willen controleren. Als er iets is wat de wereld onder controle zet is het wel de domheid en laksheid van de algemene bevolking en niet de mensen die daar misbruik van maken.
Jij bent degene die producten vol gif koopt en naar binnen werkt, jij bent degene die elk jaar braaf stemt en elke dag naar zn werk gaat om 'rond te komen' jij bent degene die niet je biezen pakt en iets waardigs gaat doen, zoals mensen inlichten voordat ze fouten maken, of biologische teelt verbouwen. Nee jij bent bezig met linkjes vol sprookjes neerplempen en daar wil je 'mij wat mee vertellen?
EU is maar een slaaf van...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:46:41 #51
180622 gesprekje
pi_70862432
Nee dat is de EU niet, de EU is een verzameling van industriëlen, corporaties dus.
Er is niet een of ander ideologisch groepje dat zich de illuminati noemt. Degenen die de dienst uitmaken in de wereld zijn de beheerders van de economiën. De Illuminati waren wetenschappers in de tijd van de inquisitie, niet meer dan dat. Daar is niks meer van over en alle theoriën die roepen dat daar wel wat van over is staren zich blind op weishaupt, een verhaal dat vol gaten zit.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:10:17 #52
52357 Lambiekje
pi_70863131
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:46 schreef gesprekje het volgende:
Nee dat is de EU niet, de EU is een verzameling van industriëlen, corporaties dus.
Er is niet een of ander ideologisch groepje dat zich de illuminati noemt. Degenen die de dienst uitmaken in de wereld zijn de beheerders van de economiën. De Illuminati waren wetenschappers in de tijd van de inquisitie, niet meer dan dat. Daar is niks meer van over en alle theoriën die roepen dat daar wel wat van over is staren zich blind op weishaupt, een verhaal dat vol gaten zit.
Naast dat EU een clubje randebielen is is er een schaduwregering die die malloten aanstuurt.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:10:52 #53
180622 gesprekje
pi_70864887
Nee die schaduwregering bestaat niet, er zijn enkel belanghebbende in belangenverstrengelingen, de gebruikelijke fantastenpiefen die je ook bij de bilderberg groep ziet. Er is niet een of ander puppetmaster regering achter de regeringen, enkel de logica dat mensen met macht er enkel mee bezig zijn die macht te behouden of te vergroten en nooit met die macht te gebruiken om het beter te maken voor anderen. Waarom zouden ze, in die posities heb je hele andere doelen voor ogen dan jan op de hoek van de straat een luxe leventje geven. Ze houden bepaalde structuren in stand, en beschermen die met alle macht. Ik zal je nog meer vertellen; als er de échte illuminati nog had bestaan, zou je die beter kunnen verwelkomen want het is niet zwart wit goed tegen slecht, de wereld bestaat uit facties, vele kampen met elk hun eigen belang voorop. De oorspronkelijk illuminati, zonder dat weishaupt verhaal (wat later overigens is omgevormd tot occultisme wat het zelfs in weishaupts zaak niet was).. was juist voor een zelfredzame, duurzame samenleving gebaseerd op logica en kunde, tegen religieuze dogma's en heksenjachten op kritiek, maar wel kritiek met onderbouwing.
Een uiterst progressieve ideologie dus, maar weishaupts illuminati heeft daar niks van, dat is meer gebaseerd op anarchie. Vervolgens dichtten ze de illuminati weer toe aan het verre tegenovergestelde; absolute controle om orde te bewerkstelligen dmv structuur en intellectuele sitting. (vrijmetselaardij ea lodges).

Beetje inconsistent vind je ook niet?
pi_70870852
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Thx. Goed stuk!

Dat stuk zou op Stormfront niet misstaan.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:16:34 #55
52357 Lambiekje
pi_70871038
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:10 schreef gesprekje het volgende:
Nee die schaduwregering bestaat niet, er zijn enkel belanghebbende in belangenverstrengelingen, de gebruikelijke fantastenpiefen die je ook bij de bilderberg groep ziet. Er is niet een of ander puppetmaster regering achter de regeringen, enkel de logica dat mensen met macht er enkel mee bezig zijn die macht te behouden of te vergroten en nooit met die macht te gebruiken om het beter te maken voor anderen. Waarom zouden ze, in die posities heb je hele andere doelen voor ogen dan jan op de hoek van de straat een luxe leventje geven. Ze houden bepaalde structuren in stand, en beschermen die met alle macht. Ik zal je nog meer vertellen; als er de échte illuminati nog had bestaan, zou je die beter kunnen verwelkomen want het is niet zwart wit goed tegen slecht, de wereld bestaat uit facties, vele kampen met elk hun eigen belang voorop. De oorspronkelijk illuminati, zonder dat weishaupt verhaal (wat later overigens is omgevormd tot occultisme wat het zelfs in weishaupts zaak niet was).. was juist voor een zelfredzame, duurzame samenleving gebaseerd op logica en kunde, tegen religieuze dogma's en heksenjachten op kritiek, maar wel kritiek met onderbouwing.
Een uiterst progressieve ideologie dus, maar weishaupts illuminati heeft daar niks van, dat is meer gebaseerd op anarchie. Vervolgens dichtten ze de illuminati weer toe aan het verre tegenovergestelde; absolute controle om orde te bewerkstelligen dmv structuur en intellectuele sitting. (vrijmetselaardij ea lodges).

Beetje inconsistent vind je ook niet?
Zal ik je een geheim verklappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70871578
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:46 schreef gesprekje het volgende:
En deze woorden moet ik zonder 'n enkele bron of referentie voor waarheid aannemen omdat.. ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:24:21 #57
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70872973
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Overtrokken? is je goed recht er zo over te denken, ik zie het zelf anders.
quote:
[..]

Zelf sinds 1983 serieus op zoektocht.
quote:
Heb ook nog wel een paar goede ertussen zitten hoor

Verantwoord en serieus goede docu over de Federal Reserve hier

Degelijk onafhankelijk onderzoek m.b.t. een raw data file (bestand uit de black box van flight 77) vrijgegeven door de F.B.I. onder dwang v/d Freedom of Information act in de veronderstelling dat deze nooit zou kunnen worden ontcijferd door een aantal individuen, al helemaal niet dat hiermee de Pentagon aanslag zou kunnen worden ontmaskerd hier
quote:
Wat wil je mij nou vertellen uberhaupt? Weet je zelf wel wat de illuminati is?
Ik denk dat de beweging wel degelijk bestaat en dat de Windsor, Rothschield en Romanov families redelijk hoog aan de top hiervan staan. Illuminati betekend de overkoepelende organistatie waaronder vele andere invloedrijke en occulte groeperingen vallen, de Illuminati staat aan de top van een internationale occulte beweging, het hoofddoel is om al de macht in de wereld te centraliseren en vervolgens Lucifer op de troon te plaatsen.
quote:
Of ben jij er ook zoeen die achter sensatiezoekers als alex jones aan en net zo hard gaat schreeuwen wanneer iemand kritisch is.
Alex Jones ben ik geen aanhanger van
quote:
De illuminati leeft allang niet meer,
Het hoofd ervan is te vinden in het Vaticaan, het bestuur is in handen van de de Jezuïeten orde, zie mijn post daarover hier.
quote:
de enige tak die nog bestaat met dergerlijke 'nwo' plannen is de europese unie. Richt je daar maar eens op, in plaats van volledig uit context gerukte spookverhalen over oude wijze mannen die de wereld willen controleren. Als er iets is wat de wereld onder controle zet is het wel de domheid en laksheid van de algemene bevolking en niet de mensen die daar misbruik van maken.
Hier nog een post van mijn hand over Zionisme en Jodenhaat, de bedoeling is om aan te tonen dat de twee eerdergenoemde zaken volstrekt verschillende dingen zijn maar wel met elkaar worden verward, en de redenen waarom.

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 11-07-2009 12:45:47 ]
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:57:12 #58
180622 gesprekje
pi_70876542
Ja zo kan ik het ook, je reageert totaal niet op wat ik zeg, maar gaat gewoon door met het plaatsen van linkjes over allerlei verschillende onderwerpen, grappig dat je het over lucifer hebt, ik neem aan dat je weet dat lucifer enki is en enki de god van de christenen betreft (de god die de mens redde van de zondvloed), waarom zou een zogenaamd machtige 'organisatie' van bankiersfamilies die god op de troon willen hebben terwijl de illuminati er juist bekend om stond 100% tegen religie te zijn, die bankiersfamilies bestaan ja, en zij hebben belangen ja. Lijkt me logisch met zoveel macht. Maar 'illuminati' zijn het niet. De illuminati heeft ook nooit aan het hoofd van een 'occulte' beweging gestaan jij verward de illuminati nu met de vrijmetselaardij en die twee hebben niks met elkaar te maken. Ergens in jullie theoriën blijven jullie jezelf aanpraten dat de illuminati een soort van geweldige hoed op de piramide betreft die alles beheert. Dat is een belediging tegenover de illuminati, ik heb net verdomme uitgelegd dat de illuminati een wetenschappersverbond betrof in de tijd van de inquisitie. Dat weishaupts illuminati een van de eerste anarchistisch ideologische lodges betrof en geen van beiden iets met occultisme te maken hebben.

Dus waar heb je het nu over? De vrijmetselaardij is NIET de illuminati en dat is ook maar een factie, een stelsel van lodges, en ja dat heeft een piramide structuur en is verweven in de maatschappij maar christenen zijn ook verweven in de maatschappij, moslims ook hare krishna's ook, tennisliefhebbers en pedofielen ook en zo kun je doorgaan.

Houd eens op met een grote garenbol op elkaar te draaien zoals ook religie tot stand is gekomen als monotheisme door polytheisme, dat begint hier ook te neigen met al die kenmerken van verschillende facties uit de wereld toegedicht aan een schrikbeeld genaamd de illuminati, het is een scam zodat je op een forum blijft jammeren ipv iets gaat DOEN.

Neem die correctie maar in acht.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:00:39 #59
180622 gesprekje
pi_70876604
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zal ik je een geheim verklappen
De wereld IS niet zo als je geleerd is op de middelbare school
Goh, heb je dat geheim niet van mij? Dat dacht ik ook al.
pi_70877180
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef gesprekje het volgende:
Ja zo kan ik het ook, je reageert totaal niet op wat ik zeg, maar gaat gewoon door met het plaatsen van linkjes over allerlei verschillende onderwerpen, grappig dat je het over lucifer hebt, ik neem aan dat je weet dat lucifer enki is en enki de god van de christenen betreft (de god die de mens redde van de zondvloed), waarom zou een zogenaamd machtige 'organisatie' van bankiersfamilies die god op de troon willen hebben terwijl de illuminati er juist bekend om stond 100% tegen religie te zijn, die bankiersfamilies bestaan ja, en zij hebben belangen ja. Lijkt me logisch met zoveel macht. Maar 'illuminati' zijn het niet. De illuminati heeft ook nooit aan het hoofd van een 'occulte' beweging gestaan jij verward de illuminati nu met de vrijmetselaardij en die twee hebben niks met elkaar te maken. Ergens in jullie theoriën blijven jullie jezelf aanpraten dat de illuminati een soort van geweldige hoed op de piramide betreft die alles beheert. Dat is een belediging tegenover de illuminati, ik heb net verdomme uitgelegd dat de illuminati een wetenschappersverbond betrof in de tijd van de inquisitie. Dat weishaupts illuminati een van de eerste anarchistisch ideologische lodges betrof en geen van beiden iets met occultisme te maken hebben.

Dus waar heb je het nu over? De vrijmetselaardij is NIET de illuminati en dat is ook maar een factie, een stelsel van lodges, en ja dat heeft een piramide structuur en is verweven in de maatschappij maar christenen zijn ook verweven in de maatschappij, moslims ook hare krishna's ook, tennisliefhebbers en pedofielen ook en zo kun je doorgaan.

Houd eens op met een grote garenbol op elkaar te draaien zoals ook religie tot stand is gekomen als monotheisme door polytheisme, dat begint hier ook te neigen met al die kenmerken van verschillende facties uit de wereld toegedicht aan een schrikbeeld genaamd de illuminati, het is een scam zodat je op een forum blijft jammeren ipv iets gaat DOEN.

Neem die correctie maar in acht.
Klinkt als een zeer logisch verhaal, met name als je kijkt dat er in de geschiedenis op deze manier al meerdere goede namen misbruikt zijn. Als dit maar genoeg herhaalt word in de media gelooft de mens vanzelf de nieuwe betekenis en zal de oude vergeten worden. Om deze reden denk ik dan ook dat over elke historische gebeurtenis waar wij waarde aan hechten een film gemaakt word, om zodoende met deze invloed de mensen die niet de moeite willen doen verder de geschiedenis in te gaan, deze mensen te overtuigen van een bepaald verhaal. Daarom zijn er waarschijnlijk ook altijd duidelijk goede en duidelijk slechte rollen te vinden in elke film. Je moet natuurlijk altijd een kant kiezen!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')