Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:42 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben zoekende naar:
Eentje uit de 90's.
Het enige dat ik nog weet is dat in de clip een vrouw door een stad liep, op zoek naar een geschikte vent.
Ze had een bril waarmee ze het innerlijk van elke leuk uitziend exemplaar kon bekijken, het meeste was qua innerlijk niets, maar uiteindelijk kwam ze die ware tegen (volgens mij).
Ik dacht ooit dat het van lois lane was, maar dat betwijfel ik erg.
Dat is 'm in elk geval niet, maar bedankt in elk geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.
Herb Alpert - Spanish Fleaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef joev159 het volgende:
ik zoek de titel van deze:
http://pedobearhasbeenbusy.ytmnd.com/
THNXquote:
Dat moet je toch echt zelf doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:37 schreef James1988 het volgende:
Ik zoek deze muziek:
Edit: gevonden: FMZ - Take my mind. Nu nog ergens een mp3 zien te vinden, alles wat ik kan vinden zijn remixes of live-opnames...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zoek een filmpje dat ik ooit op youtube tegenkwam. Mooie muziek en dan in de clip een meisje dat letterlijk een enorm groot rood hart meetilt. Ze komt moeilijk door deuren, mensen ontwijken haar, ze mag bepaalde winkels en zo niet in. Daardoor wordt haar hart steeds kleiner, heel sneu. Op een dag loopt ze rond met een klein hart in haar handen en dan komt ze een leuke man tegen. Gaat allemaal prima, tot haar hart weer steeds groter wordt. Dat schrikt hem af en zo blijft ze dan moederziel alleen met een groot hart in haar handen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
Origineel is van Toto - I Won't Hold You Back als je dacht dat het je bekend voor kwam..quote:
Kloptquote:
nummer van de fleet foxesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje van een cabaretier, ik dacht guido weijers of jochem meyer dat was een soort ''ode'' aan zijn vriendin of ex, klonk heel grappig
hoop dat iemand weet welke ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |