Deze 4 kun je prima combineren denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 13:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blowen
XTC
Naaktfoto's van jezelf maken of laten maken
Twee mensen op 1 dag neuken
wedden dat ie dat wel doet, wereldvreemdequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Treinbestuurder zal er niks van merken.
kunnen ze de snippers vervolgens aan elkaar plakkenquote:TIs eerder opruimingsdiensten die je ingewanden moeten opruimen, dus als je zoiets doen stop er paar 100 euro in je zak als fooi.
ik hoop dat je gegrepen wordt, achterlijk figuurquote:Overigens is bij mij net voor de rein over de spoor springen en oversteken een standaard.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou weleens dingen willen opblazen, maar ja, kijkt men zo raar tegenaan tegenwoordig.
Koop een kratje, begin er nu aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
dat bedoelt ie niet . Ik zou wel eens gewoon helemaal dronken willen worden
Wow, en dat valt niet op?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef JURtjah het volgende:
Op weg naar huis na het uitgaan, alle te koop/te huur borden uit de grond trekken en ergens vlak voor we thuis waren allemaal in 1 tuin zetten.
kreeg ook een keer iets over me heen van drinken ofzo (niet veel), maar wtf ga je doen, die auto is binnen een paar seconden uit zicht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Draganta het volgende:
[..]
Had je bij mij moeten doen, had ik een steen tegen je auto aan gegooid![]()
mensen die denken dat dat grappig is
Kenteken onthouden en later de wielen jattenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
kreeg ook een keer iets over me heen van drinken ofzo (niet veel), maar wtf ga je doen, die auto is binnen een paar seconden uit zicht.
Scherpquote:
koud kunstje bij een stilstaande trein...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Treinbestuurder zal er niks van merken. TIs eerder opruimingsdiensten die je ingewanden moeten opruimen, dus als je zoiets doen stop er paar 100 euro in je zak als fooi.
Overigens is bij mij net voor de rein over de spoor springen en oversteken een standaard.
Vieze lul dat je bent!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |