Dus dat er veel mensen kunnen posten hier?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
En post expres zo weinig mogelijk zodat er zoveel mogelijk posts komen
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dat er veel mensen kunnen posten hier?
Dit mocht niet maar ik heb het wel gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
En post expres zo weinig mogelijk zodat er zoveel mogelijk posts komen
Omdat er dan mongooltjes zijn die niet doorhebben dat ze aan de kant moeten als er een trein komt en dat geeft zo'n troep. Daaromquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
TS begint: Over het spoor lopen
150quote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
- Verkeersbord jatten.
- Ambtenaar in functie beledigen.
- Wildplassen (heeft iedereen al gedaan natuurlijk)
- 150+ te hard rijden.
Meer dan eensquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb Isdatzo weleens een lul genoemd
Zo'n fazer kan je dan ook moeilijk een motor noemen, vervelende brommerrijders altijdquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
- Wildplassen (heeft iedereen al gedaan natuurlijk)
Da's lachen inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef Chai het volgende:
- Aan een spoorboom gaan hangen als hij omhoog gaat.
Dat doe ik heel vaak op de fiets, omdat je altijd al veel eerder veilig over kunt. Moeten ze dat ding maar beter afstellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's lachen inderdaad![]()
Of op het knopje van de voetgangersoversteekplaats drukken en dan door rood lopen, danwachten die auto's nergens op.!!!!!
Of gewoon 3 keer achter elkaar doen en gewoon blijven staanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's lachen inderdaad![]()
Of op het knopje van de voetgangersoversteekplaats drukken en dan door rood lopen, danwachten die auto's nergens op.!!!!!
100+quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat een boefjes hier!
Zwartrijden
"Doorrijden na een ongeval"
Door rood rijden/fietsen/lopen
Openbare dronkenschap
100+ te hard op de Nederlandse Snelweg
.... ... ...
... ...
...
Ach je bent wild en je jongt wat.
en er een tube tandpasta op achterlatenquote:
Moet je op de weg doen, met een tube mayonaise. Veel leuker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
en er een tube tandpasta op achterlaten
ik nu ook:quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb Isdatzo weleens een lul genoemd
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
- Met een waterpistool mensen in auto's natspuiten die 't raampje open hebben (vruuuuugah). De truuk was om dat bij een stoplicht te doen, en dan net als hij groen werd
. Konden ze niet uitstappen
.
Oja, en sneeuwballen door open ramen van huizenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aan
jij durft...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |