Dus dat er veel mensen kunnen posten hier?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
En post expres zo weinig mogelijk zodat er zoveel mogelijk posts komen
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dat er veel mensen kunnen posten hier?
Dit mocht niet maar ik heb het wel gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
En post expres zo weinig mogelijk zodat er zoveel mogelijk posts komen
Omdat er dan mongooltjes zijn die niet doorhebben dat ze aan de kant moeten als er een trein komt en dat geeft zo'n troep. Daaromquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Leef het volgende:
TS begint: Over het spoor lopen
150quote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
- Verkeersbord jatten.
- Ambtenaar in functie beledigen.
- Wildplassen (heeft iedereen al gedaan natuurlijk)
- 150+ te hard rijden.
Meer dan eensquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb Isdatzo weleens een lul genoemd
Zo'n fazer kan je dan ook moeilijk een motor noemen, vervelende brommerrijders altijdquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
- Wildplassen (heeft iedereen al gedaan natuurlijk)
Da's lachen inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef Chai het volgende:
- Aan een spoorboom gaan hangen als hij omhoog gaat.
Dat doe ik heel vaak op de fiets, omdat je altijd al veel eerder veilig over kunt. Moeten ze dat ding maar beter afstellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's lachen inderdaad![]()
Of op het knopje van de voetgangersoversteekplaats drukken en dan door rood lopen, danwachten die auto's nergens op.!!!!!
Of gewoon 3 keer achter elkaar doen en gewoon blijven staanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's lachen inderdaad![]()
Of op het knopje van de voetgangersoversteekplaats drukken en dan door rood lopen, danwachten die auto's nergens op.!!!!!
100+quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat een boefjes hier!
Zwartrijden
"Doorrijden na een ongeval"
Door rood rijden/fietsen/lopen
Openbare dronkenschap
100+ te hard op de Nederlandse Snelweg
.... ... ...
... ...
...
Ach je bent wild en je jongt wat.
en er een tube tandpasta op achterlatenquote:
Moet je op de weg doen, met een tube mayonaise. Veel leuker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
en er een tube tandpasta op achterlaten
ik nu ook:quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb Isdatzo weleens een lul genoemd
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
- Met een waterpistool mensen in auto's natspuiten die 't raampje open hebben (vruuuuugah). De truuk was om dat bij een stoplicht te doen, en dan net als hij groen werd
. Konden ze niet uitstappen
.
Oja, en sneeuwballen door open ramen van huizenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aan
jij durft...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gooiden altijd sneeuwballen tegen auto's aan
En dan een krant met stront aansteken bedoel jequote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom niet verder dan belletje trekken..
quote:en ik heb wel eens een snoepje uit de bakken van de Konmar gepikt
Dat dóe je gewoon nietquote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef beelz het volgende:
Ruzie zoeken met iemand die 2 koppen groter is dan jij.. en winnen door een low blow.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
Over het gras lopen terwijl er een bord staat "Verboden op hjet gras te lopen".
quote:Het paard in de wei voeren waar een bord bij staat "Verboden te voeren"
quote:Iemand met pinda allergie stiekem toch pinda's voeren.
Boze werknemer strooit met pinda's: 1 miljoen schadequote:Op maandag 29 juni 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
Iemand met pinda allergie stiekem toch pinda's voeren.
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet grappig isquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Boze werknemer strooit met pinda's: 1 miljoen schade
dat kan gelijk staan aan moord, debielquote:Op maandag 29 juni 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
Iemand met pinda allergie stiekem toch pinda's voeren.
Culling the weakquote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan gelijk staan aan moord, debiel
Pfff moet je maar niet alergisch zijn voor iets debiels als pinda's.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan gelijk staan aan moord, debiel
Nee, dan is 't wel OK natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Standaard dronken vandalisme (maar alleen openbare shit, niet auto's van anderen enzo)
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blowen
XTC
Naaktfoto's van jezelf maken of laten maken
Twee mensen op 1 dag neuken
Verkeersborden verwisselen
Standaard dronken vandalisme (maar alleen openbare shit, niet auto's van anderen enzo)
Paddo's
Weglopen als je te lang moet wachten op de rekening in cafe's etc
Ja dat bepaal je ook zelf natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff moet je maar niet alergisch zijn voor iets debiels als pinda's.
bij jezelf???quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Overal waar strijkers/nitraat/lawinepijlen inpassen, ze er ook daadwerkelijk instoppen.
Ojaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Overal waar strijkers/nitraat/lawinepijlen inpassen, ze er ook daadwerkelijk instoppen.
Is dat verboden danquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
- Rookbommen maken van sterretjes in een pvc-buis.
Een grof schandaalquote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb wel 's 40km per uur te hard gereden, per ongelukWas aan 't cruisen op de snelweg op een warme zomeravond en schrok me dood toen ik op mn teller keek
snel gas teruggenomen
Tot twee keer toe tegen een agent zeggen dat je hoopt dat hij kanker krijgt, en er mee wegkomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Pakspul het volgende:
Wout tegen een agent zeggen en er ook nog mee wegkomen
het was z'n voornaam?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Pakspul het volgende:
Wout tegen een agent zeggen en er ook nog mee wegkomen
bij ons op school kwamen ze je daar serieus voor uit de klas halenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Slappy het volgende:
Boete van de Bieb niet terug betalenKom daar ook nooit meer
Binnenkort maar weer eens langs.
Bij mij rijdt hij vooral onder de 140 onzuinig..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
in Duitsland vind ik 't ook wel te doen, aan begin of eind van vakantie ofzomaar mn motor rijdt boven de 140 echt mega onzuinig, dus voor mn portemonnaie rijd ik ook in Duitsland altijd wel rond de 140, eerder eronder dan erboven.. want liever 15 minuten langer onderweg ofzo, dan meteen weer meer geld aan benzine kwijt zijn
'Oh, dan kom volgende maand maar terug'.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons op school kwamen ze je daar serieus voor uit de klas halenje bent al n maand te laat, je hebt een kei hoge schuld
hoeveel dan?
ja 1 euro 20
Ik rijd normaal op de snelweg 1 : 19 ofzo, als ik erboven ga zitten zakt dit snel naar 1:17 of zelfs 16quote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mij rijdt hij vooral onder de 140 onzuinig..maar dat zal meer aan mij dan aan de motor liggen
.
Met 160 ofzo is 't ongeveer 1:15, vind ik zuinig.
1.16quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik rijd normaal op de snelweg 1 : 19 ofzo, als ik erboven ga zitten zakt dit snel naar 1:17 of zelfs 16
Dat heb ik ook wel eens gehad, en 3 verschillende in dezelfde week.quote:
Duw je 'm dan vooruit ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
in de Eifel met een ritje red ik gemiddeld zo 1 :21
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef Sattyagraha het volgende:
(Gecollecteerde tuinkabouters dienen uitgezet te worden in de natuurlijke omgeving, bos of park.)
Papiertje aansteken onder de rookmelder waardoor het brandalarm af ging anderhalf uur voor 't einde van de schooldag zodat de hele school die middag vroeg thuis zatquote:Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, en 3 verschillende in dezelfde week.
Ook iets wat niet mag ontbreken: iets teveel drugs nemen en/of jezelf zo lam zuipen dat je blackouts krijgt
Ik was vroeger best braaf, wel eens iets uit een winkel gejat met wat vriendjes voor de kick, en een aantal kliko's en brievenbussen opgeblazen met vuurwerk. En een bommelding verstuurd naar mijn middelbare school, toen gingen ze even bijna 2000 leerlingen en al het personeel halverwege de dag de school uit loodsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |