Dat klinkt goehoedquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteer moblo en EwelinaEn ik ben met ingang van vandaag officieel werkeloos
![]()
*ontspant
De planning voor de komende tijd: veel relaxen en
- weekje puinruimen
- weekje camperen
- weekje puinruimen/leren/inpakken
- twee weken camperen
- weekjes leren
Vandaag gegeten
o. weetabix met melk
t. halve boterham met hagelslag
l. bruine bol sellerijsalade en sla en bruine bol ham en sla
t. brezel
d. salade van bleekselderij, appel, kaas, champignons, cranberries, yoghurt en mayo
t. prosecco om de werkeloosheid te vieren
Geen idee, joh ik ga wel kijken ofzo maar ik weet er verder niks vanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Kaas, jij volgt de tour toch ook? Weet jij waar er volgende week gereden wordt? Ik heb vorig jaar de tour gemist terwijl ik op 5 km afstand campeerde (etappestart én -finish) en dat zal me niet nogmaals gebeuren
Ik val er altijd bij in slaapquote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Tour. Daar vind ik dus echt niks aan he. Beetje naar fietsende mannen kijken
. Maar, ieder z'n ding
.
ik vind de tour geweldig om te volgen, maar dit jaar zit het er helaas niet in!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
-het plokkende geluid van de helicopter
-het slaapverwekkende commentaar
-continu wegstervende geluiden van toeschouwers
-getuter van een auto
Rodaniaaaa
Ja.. Ik ben zelfs naar m'n ouders gegaan zodat die op mij konden lettenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Tinkepink het volgende:
Mooie poster kaas.
En PF, ik begrijp dat je bent thuisgeleven? Mijn complimenten voor je wijze beslissing! Je hebt nu alles gedaan wat je kunt doen om het examen te halen
Is geloof ik al gezegd.. Maar die _hadden_ niet eens af mogen studeren. Als je graag een hoger cijfer had willen halen had je waarschijnlijk (een half jaar?) vertraging op gelopen. Dus of dat hoge cijfer dan meer waard is?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Misschien wel.. Maar ik vind het zo stom. Ik heb altijd hoge cijfers gehaald, altijd wel bij de beste 5/8 van de klas en nu heb ik het laagste cijfer van alle afstudeerders. Ik vind het zo moeilijk om er positief over te blijven als iedereen maar blijft zeggen dat ze achten hebben gehaald en hoe blij ze daar wel niet mee zijn
Ik heb begrepen dat je contact hebt gehad? Heb je nog wat aan die site gehad die ik gaf, stond ze daar tussen?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel.
Geen eetlust meer sinds zaterdagquote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef progje het volgende:
[..]
want anders wordt het niet wat met mijn eetlust terug krijgen en dat is ook niet de bedoeling
River Islands is over het algemeen toch wel drie keer duurder dan de H&M, zelfs duurder dan de Zara! Er zitten mooie dingen tussen, maar die zijn dan gelijk weer absurd(?) duur. En er hangt ook veel ordinaire kleding voor veel te veel geldquote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat kost dat? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedekt.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
't Is bruto ja. Ik ga ongeveer 20 uur per week werken, en dan in de zomer fulltime.
En kan ik die injectie toevallig ook in m'n rug krijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder moest mijn arm eraf, dus het valt reuze mee
Kan tot twee jaar duren voor het vet terplaatse weer terug is. Dus Greyz had eigenlijk wel een beetje gelijk: ik ben plaatselijk afgevallen. En zo ben ik weer mooi ontopic
Wat voor vakantie is het dan? Balenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
Great, had ik eindelijk bedacht wat ik met m'n vakantie wilde, bestaat het niet meerIk heb een pesthumeur en ik moet ongesteld worden en ik ben niet bijgelezen en had ik al gezegd dat ik een pesthumeur heb?
Gefeliciteerd! Krijg je dan ook een uitkeringquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteer moblo en EwelinaEn ik ben met ingang van vandaag officieel werkeloos
![]()
*ontspant
Het ultieme dieet: gewoon in een vat Prednison duiken!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
En kan ik die injectie toevallig ook in m'n rug krijgen?
Nee. Is ook niet nodig vind ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:Gefeliciteerd! Krijg je dan ook een uitkering
?
Ja, joy.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ultieme dieet: gewoon in een vat Prednison duiken!
fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh oeh oeh ik vergeet helemaal mijn belangrijke nieuws van vandaag te vertellen!
Ik ging vandaag shoppen voor een jurk voor mijn diplomauitreiking, en het is gelukt! Ennnnn het was helemaal goed voor mijn humeur omdat een maatje 38 beter zat dan maatje 40![]()
Ik heb sinds mijn 15e geloof ik geen maatje 38 meer aangehad
![]()
![]()
Geen idee, afgelopen zaterdag was de TT in Assen (MotoGP). Bedoel je een race op tv of in de regio? Als je op tv bedoelt, dan zal het een race zijn van de superbikes (WSB).quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor motorrace er a.s zaterdag is?
Fotooo?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh oeh oeh ik vergeet helemaal mijn belangrijke nieuws van vandaag te vertellen!
Ik ging vandaag shoppen voor een jurk voor mijn diplomauitreiking, en het is gelukt! Ennnnn het was helemaal goed voor mijn humeur omdat een maatje 38 beter zat dan maatje 40![]()
Ik heb sinds mijn 15e geloof ik geen maatje 38 meer aangehad
![]()
![]()
ik vertrek donderdag. En eigenlijk ben ik alleen maar zenuwachtig omdat ik niet zenuwachtig ben. Heel gek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
En het muziekje op radio 1 zo rond de finish![]()
@aknynke: volgens mij kan je via de wereldomroep ook luisteren.
Wanneer vertrek je eigenlijk? Ben je al zenuwachtig, of valt het wel mee?
O, was gewoon benieuwd. En dan weet ik dat ik daar al helemaal geen grapjes over hoef te maken. Fijn dat het niet nodig is.quote:
Iets met Italië of zo? Of het was met auto's? Ja ik bedoel op tv!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, afgelopen zaterdag was de TT in Assen (MotoGP). Bedoel je een race op tv of in de regio? Als je op tv bedoelt, dan zal het een race zijn van de superbikes (WSB).
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ja, joy.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef progje het volgende:
@P.F. gelukkig kreeg ik vanmiddag rond 16:00 opeens mijn eetlust weer terug
vanavond ook nog een kop soep gehad na het etenomdat ik nog trek had ....
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend wel even maken, licht is belabberd hier nu
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooo?Lekker zeg, maatje kleiner.
Weer thuis van uit eten, was erg lekker. Ik had spareribs
.
Ja het helpt mij ook, maar de bijwerkingen..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijn
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag van H&M ook rokjes maat 34. En zo smal ben ik inderdaad niet. Gek hè? Nog slankere meisjes meoten dan waarschijnlijk naar de kinderafdeling.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!
Ik heb gewoon heupomtrek 102 ofzo! Echt geen 90 centimeter of kleiner.. Die maten daar zijn raar![]()
Ik ben ook nog best wel lang en niet echt supersmal gebouwd. Wat moeten echt dunne/kleine mensen dan aan!
En nu niet gaan roepen "Ja maar je bent ook zo dun". Want dan verwijs ik naar ColdFeet die een foto van heeft van mij van vrijdag die dat tegenspreekt
En een andere keer heb ik wel weer een L nodig. Vaag hoor! Ik schrok echt een beetje van die 34.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.
Maar volgens google heb ik het redelijk mis. Ik schrik wel van de bijwerkingen (wikipedia.nl)pff dat is heftig spul idd, je krijgt er ook stemmingwisselingen van en zweetanvallen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!
Ik heb gewoon heupomtrek 102 ofzo! Echt geen 90 centimeter of kleiner.. Die maten daar zijn raar![]()
Ik ben ook nog best wel lang en niet echt supersmal gebouwd. Wat moeten echt dunne/kleine mensen dan aan!
En nu niet gaan roepen "Ja maar je bent ook zo dun". Want dan verwijs ik naar ColdFeet die een foto van heeft van mij van vrijdag die dat tegenspreekt
En een andere keer heb ik wel weer een L nodig. Vaag hoor! Ik schrok echt een beetje van die 34.
Nou ik kocht eigenlijk stug alles in 38. Totdat iedere keer dat ik het aan m'n vriendje liet zijn hij zei:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]Wow, dat is wel een groot verschil! Op de foto's die je post vind ik je wel dun hoor
met de bikinifoto
![]()
Oh en ik heb ook een pyjamabroek gekocht in maat 38
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.
Maar volgens google heb ik het redelijk mis. Ik schrik wel van de bijwerkingen (wikipedia.nl)Prednison bij depressies??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb het denk ik verkeerd onthoudenquote:
Whehe dus nu alles een maatje kleiner?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik kocht eigenlijk stug alles in 38. Totdat iedere keer dat ik het aan m'n vriendje liet zijn hij zei:
Echt leuke jas/jurkje/what ever maar _te groot_. En toen dacht ik neeee! 38 is al hartstikke klein! Maar hij had toch wel gelijk..
Nou ja dun.. Dat ga ik niet ontkennen maar ik heb geen magere benen bijvoorbeeld. Ze zijn gewoon gevormd met gezonde vetjes.
Ik vraag mij echt af welke maten die H&M modellen aandoen want die zijn echt 1/2e van mijn figuur.
Pics van de pyjamabroek![]()
In de war met prozac?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik verkeerd onthoudenMaar ik dacht dus tot vandaag dat het hét anti depressiva was.
Nee nog niet, maak ik morgen. Het was een beetje schemerig en dan kan ik geen goede foto's maken..quote:
Het was geen grap, eerder wat cynisme. Ik vind het onvoorstelbaar dat ik mijn elleboog aan het kwijtraken ben. Niet voorgoed hoor; hij komt wel weer terug. Maar wat een kolerespul moet het zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind de grappen over Prednison (in het algemeen, niet van iemand persoonlijk) eigenlijk een beetje ongepast, mag ik dat zeggen zonder ruzie te krijgen? Vooral omdat er iemand op dit moment heel erg veel last van heeft en dat ook heeft aangegeven hier.
Weet niet of dit werkt, maar je kunt het proberen:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik kan RTLgemist niet meer kijken omdat het alleen vanuit NL bekeken mag worden. Nu maar eens normaal uitzending gemist kijken.
Ik snap je. Maar nogmaals: het was niet grappig bedoeld. Ik verbaas me erover dat het (bij sommige mensen, alsdus mijn dok) dat effect heeft. Niet dat je afvalt, maar het vet verdwijnt er plaatselijk van.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik viel een beetje over het 'Jottem, het moet toch wel een geweldig afslankspul zijn' gevoel
Maar verder geen gedoe hoor, ik wilde het alleen even eerlijk zeggen zonder iemand aan te vallen verder.
wat een bijzondere bijwerking is dat!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar nogmaals: het was niet grappig bedoeld. Ik verbaas ne erover dat het (bij sommige mensen, alsdus mijn dok) dat effect heeft. Niet dat je afvalt, maat het vet verdwijnt er plaatselijk van.
Nou ja, goed dat je het gezegd hebt. En ik heb Muis een PM gestuurd.
Oja, ik denk dat ik prozac bedoelde!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In de war met prozac?
Ik vind de grappen over Prednison (in het algemeen, niet van iemand persoonlijk) eigenlijk een beetje ongepast, mag ik dat zeggen zonder ruzie te krijgen? Vooral omdat er iemand op dit moment heel erg veel last van heeft en dat ook heeft aangegeven hier.
Je bent een schatquote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar nogmaals: het was niet grappig bedoeld. Ik verbaas me erover dat het (bij sommige mensen, alsdus mijn dok) dat effect heeft. Niet dat je afvalt, maar het vet verdwijnt er plaatselijk van.
Nou ja, goed dat je het gezegd hebt. En ik heb Muis een PM gestuurd.
Het is ook geen geheim, maar Muis had hier gister nog geroepen dat ze er zo beroerd van was. En ik vind het lief dat je het zo goed opvat, want ik bedoelde er niets rots meequote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja, ik denk dat ik prozac bedoelde!
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik heb niet begrepen dat hij/zij van de prednison zelf last heeft. Niet dat dit er iets toe doet. Of ik heb de verkeerde in mijn hoofd. Ik ben sowieso niet heel erg thuis in de geneesmiddelen. En natuurlijk mag je dit zeggen
Ja ik bedoelde prozac. En ik heb wel vaker gehoord dat iemand prednison gebruikte/gebruikt en dan vond ik het iedere keer weer naar dat die persoon dan depressief was. Maar dan wou ik er ook niet direct naar vragen want dat klonk zo bot. En nu heeft het dus helemaal niets met depressies te maken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat een bijzondere bijwerking is dat!
maar fijn dat het niks ernstigs is dus!!
enne pf ik zou beter geen prednison nemen als ik depressief was, denk niet dat je je daar beter van gaat voelenProzax of seroxat zal je wel bedoelen, denk ik..
Die post is dus (volgens mij?) geëdit. En ik heb haar nog sterkte gewenst want ik nam aan dat er iets naars aan de hand was, ik kon alleen niet meer lezen wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook geen geheim, maar Muis had hier gister nog geroepen dat ze er zo beroerd van was. En ik vind het lief dat je het zo goed opvat, want ik bedoelde er niets rots mee![]()
Nou, ik hoef er niet eens mee terug, dus de tent kan dichtblijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Je bent een schat
En ik ben een trut omdat ik nog helemaal niet gezegd heb dat ik het ook heel fijn vind dat er niets ergs met je elleboog is. Dus nu is het iets wat alleen af en toe in de EHBO tent nagekeken moet worden?
Mooi, laten we het dan eens over mij hebben... Ik eet zeer matig, maar blijf maar omvangrijker worden! Iemand een alternatief voor de (boeren-)yoghurt met havermoutquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Muis006 het volgende:
Iedereen dikke vriendjes en ik vind jullie allemaal lief, maar kunnen we het ergens anders over hebben? Dit is niet mijn week zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Muis006 het volgende:
Iedereen dikke vriendjes en ik vind jullie allemaal lief, maar kunnen we het ergens anders over hebben? Dit is niet mijn week zullen we maar zeggen.
Water met havermout.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, laten we het dan eens over mij hebben... Ik eet zeer matig, maar blijf maar omvangrijker worden! Iemand een alternatief voor de (boeren-)yoghurt met havermout
Kan het zijn dat er suiker in die boerenyoghurt zit? Ik had laatst ook boerenyoghurt, en die vond ik heel lekker en gezond smaken, maar was allemaal suiker aan toegevoegd.. dus nu heb ik maar weer de optimel yoghurt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, laten we het dan eens over mij hebben... Ik eet zeer matig, maar blijf maar omvangrijker worden! Iemand een alternatief voor de (boeren-)yoghurt met havermout
Sporten.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de havermout al met andere vochtigheden geprobeerd, maar ik ga er bijna van over mijn nekquote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Water met havermout.
Magere melk met havermout (dit is wél lekker)
Gecheckt, maar het valt reuze mee met de suiker. Verwaarloosbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef cyclechick het volgende:
Kan het zijn dat er suiker in die boerenyoghurt zit? Ik had laatst ook boerenyoghurt, en die vond ik heel lekker en gezond smaken, maar was allemaal suiker aan toegevoegd.. dus nu heb ik maar weer de optimel yoghurt.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
Sporten.
Gefeliciteerd met je werkeloosheid!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen. Veel te warm boven. Het was vanmiddag 32 graden buiten
In ieder geval geen MotoGP, want dat is zondag in de VS en ook geen superbikes.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Iets met Italië of zo? Of het was met auto's? Ja ik bedoel op tv!
Hmm.. Het vriendje moest en zou iets zien zaterdag op tv, maar hij wist niet hoe laat. maar als het er niet is, is dat alleen maar primaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef loveli het volgende:
[..]
In ieder geval geen MotoGP, want dat is zondag in de VS en ook geen superbikes.
Waarom zou dat slecht zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Mijn muggenbulten zijn meestal na maximaal een half uur weg. Volgens mij is dat echt slecht.
Heb ik ook: alsof je ontploftquote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook zoiets leuks, bij bepaald voedsel (maar wat![]()
) krijg ik niet alleen een opgeblazen gevoel, m'n hele buik gaat naar stand zwangerschap zeg maar en dat trekt dan pas weer weg nadat ik geslapen heb 's nachts.
Ook heerlijk, nog steeds geen idee wat het nou triggert.
da's leuk wakker wordenquote:Fysieke en Digitale Bouwkunde
Je uitwerking van opdracht A werd beoordeeld met 8 en je uitwerking van opdracht B met 10.
Je eindcijfer is dus een 9.
Brood misschien?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook zoiets leuks, bij bepaald voedsel (maar wat![]()
) krijg ik niet alleen een opgeblazen gevoel, m'n hele buik gaat naar stand zwangerschap zeg maar en dat trekt dan pas weer weg nadat ik geslapen heb 's nachts.
Ook heerlijk, nog steeds geen idee wat het nou triggert.
Toch maar doorgaan dan misschien?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
zomg
[..]
da's leuk wakker wordenen een knaller van een eind van de studie
Goedemorgen
Oeh! Recept graag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
Ik ging net hele nare voetbalmeisjes (paar etages boven mij, ik kwam net iets eerder bij de lift beneden) een poets bakken door de ene lift naar de achtste te sturen en die andere nog even bij mij te houden. Maar toen kwam m'n vinger heel erg tussen het scharnier
Ze verdiende het echt hoorHihi
Nou moequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God zeg, alweer een vliegtuig gecrasht. Met 150 inzittenden.
http://www.nu.nl/algemeen(...)sht-bij-comoren.html
En ben je nu al weer terug uit Scheveningen danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanochtend alle moed van de wereld verzameld om een rokje aan te trekken waarbij je daadwerkelijk blote benen ziet. Vertrok ook uit Gouda met brandende zon, kom ik in Scheveningen aan: mist. Zeemist. En helemaal geen rokjesweer dus.
Nee, rond een uur of 5 pas weer. Ik werk erquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ben je nu al weer terug uit Scheveningen dan
Owwwww....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, rond een uur of 5 pas weer. Ik werk er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |