Dat klinkt goehoedquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteer moblo en EwelinaEn ik ben met ingang van vandaag officieel werkeloos
![]()
*ontspant
De planning voor de komende tijd: veel relaxen en
- weekje puinruimen
- weekje camperen
- weekje puinruimen/leren/inpakken
- twee weken camperen
- weekjes leren
Vandaag gegeten
o. weetabix met melk
t. halve boterham met hagelslag
l. bruine bol sellerijsalade en sla en bruine bol ham en sla
t. brezel
d. salade van bleekselderij, appel, kaas, champignons, cranberries, yoghurt en mayo
t. prosecco om de werkeloosheid te vieren
Geen idee, joh ik ga wel kijken ofzo maar ik weet er verder niks vanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Kaas, jij volgt de tour toch ook? Weet jij waar er volgende week gereden wordt? Ik heb vorig jaar de tour gemist terwijl ik op 5 km afstand campeerde (etappestart én -finish) en dat zal me niet nogmaals gebeuren
Ik val er altijd bij in slaapquote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Tour. Daar vind ik dus echt niks aan he. Beetje naar fietsende mannen kijken
. Maar, ieder z'n ding
.
ik vind de tour geweldig om te volgen, maar dit jaar zit het er helaas niet in!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
-het plokkende geluid van de helicopter
-het slaapverwekkende commentaar
-continu wegstervende geluiden van toeschouwers
-getuter van een auto
Rodaniaaaa
Ja.. Ik ben zelfs naar m'n ouders gegaan zodat die op mij konden lettenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Tinkepink het volgende:
Mooie poster kaas.
En PF, ik begrijp dat je bent thuisgeleven? Mijn complimenten voor je wijze beslissing! Je hebt nu alles gedaan wat je kunt doen om het examen te halen
Is geloof ik al gezegd.. Maar die _hadden_ niet eens af mogen studeren. Als je graag een hoger cijfer had willen halen had je waarschijnlijk (een half jaar?) vertraging op gelopen. Dus of dat hoge cijfer dan meer waard is?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Misschien wel.. Maar ik vind het zo stom. Ik heb altijd hoge cijfers gehaald, altijd wel bij de beste 5/8 van de klas en nu heb ik het laagste cijfer van alle afstudeerders. Ik vind het zo moeilijk om er positief over te blijven als iedereen maar blijft zeggen dat ze achten hebben gehaald en hoe blij ze daar wel niet mee zijn
Ik heb begrepen dat je contact hebt gehad? Heb je nog wat aan die site gehad die ik gaf, stond ze daar tussen?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel.
Geen eetlust meer sinds zaterdagquote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef progje het volgende:
[..]
want anders wordt het niet wat met mijn eetlust terug krijgen en dat is ook niet de bedoeling
River Islands is over het algemeen toch wel drie keer duurder dan de H&M, zelfs duurder dan de Zara! Er zitten mooie dingen tussen, maar die zijn dan gelijk weer absurd(?) duur. En er hangt ook veel ordinaire kleding voor veel te veel geldquote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat kost dat? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedekt.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
't Is bruto ja. Ik ga ongeveer 20 uur per week werken, en dan in de zomer fulltime.
En kan ik die injectie toevallig ook in m'n rug krijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder moest mijn arm eraf, dus het valt reuze mee
Kan tot twee jaar duren voor het vet terplaatse weer terug is. Dus Greyz had eigenlijk wel een beetje gelijk: ik ben plaatselijk afgevallen. En zo ben ik weer mooi ontopic
Wat voor vakantie is het dan? Balenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
Great, had ik eindelijk bedacht wat ik met m'n vakantie wilde, bestaat het niet meerIk heb een pesthumeur en ik moet ongesteld worden en ik ben niet bijgelezen en had ik al gezegd dat ik een pesthumeur heb?
Gefeliciteerd! Krijg je dan ook een uitkeringquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteer moblo en EwelinaEn ik ben met ingang van vandaag officieel werkeloos
![]()
*ontspant
Het ultieme dieet: gewoon in een vat Prednison duiken!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
En kan ik die injectie toevallig ook in m'n rug krijgen?
Nee. Is ook niet nodig vind ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:Gefeliciteerd! Krijg je dan ook een uitkering
?
Ja, joy.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ultieme dieet: gewoon in een vat Prednison duiken!
fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh oeh oeh ik vergeet helemaal mijn belangrijke nieuws van vandaag te vertellen!
Ik ging vandaag shoppen voor een jurk voor mijn diplomauitreiking, en het is gelukt! Ennnnn het was helemaal goed voor mijn humeur omdat een maatje 38 beter zat dan maatje 40![]()
Ik heb sinds mijn 15e geloof ik geen maatje 38 meer aangehad
![]()
![]()
Geen idee, afgelopen zaterdag was de TT in Assen (MotoGP). Bedoel je een race op tv of in de regio? Als je op tv bedoelt, dan zal het een race zijn van de superbikes (WSB).quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor motorrace er a.s zaterdag is?
Fotooo?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh oeh oeh ik vergeet helemaal mijn belangrijke nieuws van vandaag te vertellen!
Ik ging vandaag shoppen voor een jurk voor mijn diplomauitreiking, en het is gelukt! Ennnnn het was helemaal goed voor mijn humeur omdat een maatje 38 beter zat dan maatje 40![]()
Ik heb sinds mijn 15e geloof ik geen maatje 38 meer aangehad
![]()
![]()
ik vertrek donderdag. En eigenlijk ben ik alleen maar zenuwachtig omdat ik niet zenuwachtig ben. Heel gek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
En het muziekje op radio 1 zo rond de finish![]()
@aknynke: volgens mij kan je via de wereldomroep ook luisteren.
Wanneer vertrek je eigenlijk? Ben je al zenuwachtig, of valt het wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |