quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:
Dank jullie wel!
Het is voor mij iig een hele opluchting: nu kan ik iig alles volgend jaar betalen (ik ga er zo'n 900-1000 euro per maand mee verdienen). Dus huur, zorgverzekering, collegeld etc. Zonder ouderlijke bijdrage en zonder studiefinanciering. Ik was al bang dat het allemaal niet zou lukken
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ze willen me kennelijk heel graag hebben![]()
D'r gaat nog wel iets vanaf, maar de eerste maanden iig niet echt, dat kan ik ook terug krijgen (ik heb de rest van het jaar niet gewerkt).quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
incl. belasting? neem aan dat je niet meer onder de limiet blijft voor de loonheffingskorting... (even voor de zekerheid, t kan best veel geld schelen)
't Is bruto ja. Ik ga ongeveer 20 uur per week werken, en dan in de zomer fulltime.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel bruto toch? En hoeveel uren ga je nou werken of had je dat al gezegd? (las ergens iets over 20 uur?).
En gefeli natuurlijk![]()
.
Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De ultieme SOG: ik heb een weblog gemaakt..
Oeh ja, met lekker vette jus en mosterd.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefelie Ewelina
Morgen eten we nieuwe aardappeltjes uit schoonpa's tuin, nou die lust ik ook!! ga ik lekker ook wat van nemen, dat vind ik zowwwwwwww lekkah!
hij doet 't nietquote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
zoeternij.blogspot.nl.
Ik weet nu al dat ik dat niet langer dan een week bij ga houden, maar goed..
tsk, da's ook nie eerlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijn degenererende elleboog naar de dok geweestKomt van de injectie Prednison
Dacht ik ook eens iets te hebben
Volgens mijn moeder moest mijn arm eraf, dus het valt reuze meequote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
tsk, da's ook nie eerlijk![]()
blij dat 't niet te erg is iig
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
Great, had ik eindelijk bedacht wat ik met m'n vakantie wilde, bestaat het niet meerIk heb een pesthumeur en ik moet ongesteld worden en ik ben niet bijgelezen en had ik al gezegd dat ik een pesthumeur heb?
Bummer! Better luck next time!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijn degenererende elleboog naar de dok geweestKomt van de injectie Prednison
Dacht ik ook eens iets te hebben
*pakt een koekje van de schaal*quote:
Oh god, en dat heb ik zeker 6 keer ingetypt en pas nu jij het zegt snap ik de fout.quote:
Dat klinkt goehoedquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteer moblo en EwelinaEn ik ben met ingang van vandaag officieel werkeloos
![]()
*ontspant
De planning voor de komende tijd: veel relaxen en
- weekje puinruimen
- weekje camperen
- weekje puinruimen/leren/inpakken
- twee weken camperen
- weekjes leren
Vandaag gegeten
o. weetabix met melk
t. halve boterham met hagelslag
l. bruine bol sellerijsalade en sla en bruine bol ham en sla
t. brezel
d. salade van bleekselderij, appel, kaas, champignons, cranberries, yoghurt en mayo
t. prosecco om de werkeloosheid te vieren
Geen idee, joh ik ga wel kijken ofzo maar ik weet er verder niks vanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Kaas, jij volgt de tour toch ook? Weet jij waar er volgende week gereden wordt? Ik heb vorig jaar de tour gemist terwijl ik op 5 km afstand campeerde (etappestart én -finish) en dat zal me niet nogmaals gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |