Ja, dat zag ik, maar je vroeg toch nog hoe het kon dat de foto's niet op de camera zichtbaar waren en dat de lol er voor je ouders vanaf was?quote:
- weg wegens herkenbaarheid-quote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik heb ook via uitzendbureau bij een woningcorporatie gezeten en ving 12 nog wat
Fijn georganiseerd daar danquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik heb even gebeld, volgens het uitzendbureau staat 't zwart op wit dat het 11,50 is. Ze (=medewerkster van het uitzendbureau) heeft me beloofd om daarover te bellen met die woningbouw.
Niet best: dit is al de 2e keer dat ze een fout maken... de 1e was dat ze dachten dat het sollicitatiegesprek een half uurtje eerder was dan daadwerkelijk afgesproken.
Ben je niet bang dat er ook nog allemaal van dit soort dingen misgaan als je er eenmaal werkt, vergeten om uit te betalen enzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik heb even gebeld, volgens het uitzendbureau staat 't zwart op wit dat het 11,50 is. Ze (=medewerkster van het uitzendbureau) heeft me beloofd om daarover te bellen met die woningbouw.
Niet best: dit is al de 2e keer dat ze een fout maken... de 1e was dat ze dachten dat het sollicitatiegesprek een half uurtje eerder was dan daadwerkelijk afgesproken.
Erm, ik word dan betaald via het uitzendbureau en daar heb ik goede ervaringen mee, ik heb via hen ook al meer dan een jaar bij AH gewerkt op het hoofdkantoor. Nooit problemen gehad met de betaling of wat dan ookquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat er ook nog allemaal van dit soort dingen misgaan als je er eenmaal werkt, vergeten om uit te betalen enzo?Het zou voor mij reden zijn om heel goed na te denken of je daar wel terecht wil komen, weet jij veel wat voor rotzooi de rest van de organisatie is.
Nope, 't is ook meteen voor na de zomer, zo'n 20 uur per week. Vandaar. Al vond ik 2 gesprekken wel veel.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen die fouten niet door het uitzendbureau gemaakt zijn?
Ik dacht trouwens dat het gewoon een zomerbaantje was? Wat een gedoe dan, twee gesprekken.
Ik werkte ook via een uitzendbureau en moest digitaal in- en uitklokken. Soms mochten we iets eerder weg (werk klaar) maar zouden we wel volledig betaald krijgen volgens degene die de uren doorgaf aan het uitzendbureau. Om in het overzicht te zien dat ik alsnog een kwartier/halfuur minder betaald kreeg want het werd dus niet geregeld. Vandaarquote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef Syrena het volgende:
Nou, het uitbetalen doet het uitzendbureau, dus als je de krabbel van je leidinggevende op het papiertje hebt ben je ver genoeg.
Of werkt dat inmiddels niet meer zo?Ik moest elke week mijn uren op een werkbriefje schrijven, laten ondertekenen & faxen en dan mocht ik mijn kopietje meenemen naar huis.
Elke week loon, wat een zaligheid was dat, voor zo'n neuroot als ik ben
Ik ben ook druk met doenquote:
Mooi, gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ze willen me kennelijk heel graag hebben![]()
Dank jequote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.
Komt er dan nu nóg een gesprek over loon en arbeidsvoorwaarden of wordt dat nu door het uitzendbureau geregeld?
Wauw, wat super gezond allemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook met dit weer heb ik honger!!
LIjst:
O:Peer met glas halfvolle melk
T:zonnevolkoren met kipfilet
T: tomaat
T: nectarine
T: kwart komkommer
T:appel
T: Nectarine
L (tussen O en L zitten weer bijna 7 uur):Kom tomatensoep met ballen, 2 zonnevolkoren met kipfilet, glas karnemelk
T: zonnevolkoren kipfilet
D: Bloemkool uit "eigen" tuin, kropsla uit "eigen" tuin opgeleukt met tomaat enzo, gegrilde biefstuk
Nu sla schoonmaken
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je
Nope, dat wordt door het uitzendbureau geregeld. En aangezien zij mijn uurloon al zwart op wit hadden staan, ga ik dat dus gewoon verdienen.
Vertel?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina..
Ik heb echt een té leuke week voor de boeg..
.
Saladequote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!
Ik denk dat ik straks een smoothie als avondeten ga eten.Als het maar niets warms is.
Woensdag taartdecoratieworkshop, vrijdag Bruce, zaterdag naar m'n nichtjes om op te passen en daar blijf ik slapen, zondag naar de verjaardag van m'n mama, dinsdag komt m'n vriendin weer thuis uit Canada + feestje.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel?. Vrijdag Bruce en verder???
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!
Ik denk dat ik straks een smoothie als avondeten ga eten.Als het maar niets warms is.
Ken je River Island? Ik heb daar een prachtige, lange grijze broek vandaan, heel netjes (ik had 'm voor mijn sollicitatie gekocht) en die is echt verkoelend!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Chicolate het volgende:
Help mn eetlust was even terug, toen at ik wat en nu is het weer weg. Ik kan maar beter binnen 2 uur mn eetlust terugvinden. En laat mn H&M bestelling snel hierheen komen, er zit een dúnne lange broek in. In mn zwemshort kan ik niet overal aan komen zetten en heb geen andere lange zomerbroeken.
Wat kost dat? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedektquote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ken je River Island? Ik heb daar een prachtige, lange grijze broek vandaan, heel netjes (ik had 'm voor mijn sollicitatie gekocht) en die is echt verkoelend!Hij zit heerlijk.
Koude pastasaladequote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijn.
De mijne kostte 33,50. Ik geloof dat er nu sale is, dus misschien zelfs nog wat minder. Ik zou overigens wel grijs kopen ipv zwart (dat neemt warmte op).quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kosta? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedekt.
Goeie tip, thanks.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijn.
Oeh ik zie een hele mooie linnen broek op de site ... knalblauwquote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De mijne kostte 33,50. Ik geloof dat er nu sale is, dus misschien zelfs nog wat minder. Ik zou overigens wel grijs kopen ipv zwart (dat neemt warmte op).
Is lauwwarm ook goed? Dan is rijst + (eventueel) veldsla + galiameloen + kip + paprika + kerriesaus en eventueel amandelen ook erg lekker.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?view=simple&rq=fruit+salade&id=349652
of
http://www.ah.nl/recepten/recept?view=simple&rq=fruit+salade&id=312392
zijn erg lekker als het wél sla mag zijn. Pastasalade mag je houden, ik lust nog steeds geen pasta
![]()
Jup, 't zit inderdaad in de Kalverstraat, vlakbij de Dam. Ik vind dat ze er echt heel mooie kleding hebben. Wel wat prijziger dan H&M, maar de pasvorm is erg goed. Ik heb mijn favo shirtjes daar ook vandaan. Ook fijn is dat ze heel veel verschillende lengtematen hebben, voor alle maten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh ik zie een hele mooie linnen broek op de site ... knalblauwof lichtgroen en 25 pond. Kalverstraat in Amsterdam zit ie toch? Ga ik daar eens kijken als mn tentamens voorbij zijn.
incl. belasting? neem aan dat je niet meer onder de limiet blijft voor de loonheffingskorting... (even voor de zekerheid, t kan best veel geld schelen)quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:
Dank jullie wel!
Het is voor mij iig een hele opluchting: nu kan ik iig alles volgend jaar betalen (ik ga er zo'n 900-1000 euro per maand mee verdienen). Dus huur, zorgverzekering, collegeld etc. Zonder ouderlijke bijdrage en zonder studiefinanciering. Ik was al bang dat het allemaal niet zou lukken
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:
Dank jullie wel!
Het is voor mij iig een hele opluchting: nu kan ik iig alles volgend jaar betalen (ik ga er zo'n 900-1000 euro per maand mee verdienen). Dus huur, zorgverzekering, collegeld etc. Zonder ouderlijke bijdrage en zonder studiefinanciering. Ik was al bang dat het allemaal niet zou lukken
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ze willen me kennelijk heel graag hebben![]()
D'r gaat nog wel iets vanaf, maar de eerste maanden iig niet echt, dat kan ik ook terug krijgen (ik heb de rest van het jaar niet gewerkt).quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
incl. belasting? neem aan dat je niet meer onder de limiet blijft voor de loonheffingskorting... (even voor de zekerheid, t kan best veel geld schelen)
't Is bruto ja. Ik ga ongeveer 20 uur per week werken, en dan in de zomer fulltime.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel bruto toch? En hoeveel uren ga je nou werken of had je dat al gezegd? (las ergens iets over 20 uur?).
En gefeli natuurlijk![]()
.
Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De ultieme SOG: ik heb een weblog gemaakt..
Oeh ja, met lekker vette jus en mosterd.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefelie Ewelina
Morgen eten we nieuwe aardappeltjes uit schoonpa's tuin, nou die lust ik ook!! ga ik lekker ook wat van nemen, dat vind ik zowwwwwwww lekkah!
hij doet 't nietquote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
zoeternij.blogspot.nl.
Ik weet nu al dat ik dat niet langer dan een week bij ga houden, maar goed..
tsk, da's ook nie eerlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijn degenererende elleboog naar de dok geweestKomt van de injectie Prednison
Dacht ik ook eens iets te hebben
Volgens mijn moeder moest mijn arm eraf, dus het valt reuze meequote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
tsk, da's ook nie eerlijk![]()
blij dat 't niet te erg is iig
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
Great, had ik eindelijk bedacht wat ik met m'n vakantie wilde, bestaat het niet meerIk heb een pesthumeur en ik moet ongesteld worden en ik ben niet bijgelezen en had ik al gezegd dat ik een pesthumeur heb?
Bummer! Better luck next time!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijn degenererende elleboog naar de dok geweestKomt van de injectie Prednison
Dacht ik ook eens iets te hebben
*pakt een koekje van de schaal*quote:
Oh god, en dat heb ik zeker 6 keer ingetypt en pas nu jij het zegt snap ik de fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |