Vertel?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina..
Ik heb echt een té leuke week voor de boeg..
.
Saladequote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!
Ik denk dat ik straks een smoothie als avondeten ga eten.Als het maar niets warms is.
Woensdag taartdecoratieworkshop, vrijdag Bruce, zaterdag naar m'n nichtjes om op te passen en daar blijf ik slapen, zondag naar de verjaardag van m'n mama, dinsdag komt m'n vriendin weer thuis uit Canada + feestje.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel?. Vrijdag Bruce en verder???
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!
Ik denk dat ik straks een smoothie als avondeten ga eten.Als het maar niets warms is.
Ken je River Island? Ik heb daar een prachtige, lange grijze broek vandaan, heel netjes (ik had 'm voor mijn sollicitatie gekocht) en die is echt verkoelend!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Chicolate het volgende:
Help mn eetlust was even terug, toen at ik wat en nu is het weer weg. Ik kan maar beter binnen 2 uur mn eetlust terugvinden. En laat mn H&M bestelling snel hierheen komen, er zit een dúnne lange broek in. In mn zwemshort kan ik niet overal aan komen zetten en heb geen andere lange zomerbroeken.
Wat kost dat? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedektquote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ken je River Island? Ik heb daar een prachtige, lange grijze broek vandaan, heel netjes (ik had 'm voor mijn sollicitatie gekocht) en die is echt verkoelend!Hij zit heerlijk.
Koude pastasaladequote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijn.
De mijne kostte 33,50. Ik geloof dat er nu sale is, dus misschien zelfs nog wat minder. Ik zou overigens wel grijs kopen ipv zwart (dat neemt warmte op).quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kosta? (anders ga ik binnenkort wel naar H&M en koop ik er nog eentje in een andere kleur, maar dan voor de volle mep) Ik hoef gelukkig geen solicitaties oid te doen, dus het hoeft niet netjes, als het mn benen maar bedekt.
Goeie tip, thanks.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah.nl zoeken op "koud" (en evt gecombineerd met 'vegetarisch' of 'hoofdgerecht'), genoeg koude recepten die geen sla zijn.
Oeh ik zie een hele mooie linnen broek op de site ... knalblauwquote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De mijne kostte 33,50. Ik geloof dat er nu sale is, dus misschien zelfs nog wat minder. Ik zou overigens wel grijs kopen ipv zwart (dat neemt warmte op).
Is lauwwarm ook goed? Dan is rijst + (eventueel) veldsla + galiameloen + kip + paprika + kerriesaus en eventueel amandelen ook erg lekker.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Chicolate het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?view=simple&rq=fruit+salade&id=349652
of
http://www.ah.nl/recepten/recept?view=simple&rq=fruit+salade&id=312392
zijn erg lekker als het wél sla mag zijn. Pastasalade mag je houden, ik lust nog steeds geen pasta
![]()
Jup, 't zit inderdaad in de Kalverstraat, vlakbij de Dam. Ik vind dat ze er echt heel mooie kleding hebben. Wel wat prijziger dan H&M, maar de pasvorm is erg goed. Ik heb mijn favo shirtjes daar ook vandaan. Ook fijn is dat ze heel veel verschillende lengtematen hebben, voor alle maten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh ik zie een hele mooie linnen broek op de site ... knalblauwof lichtgroen en 25 pond. Kalverstraat in Amsterdam zit ie toch? Ga ik daar eens kijken als mn tentamens voorbij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |