Ja, dat zag ik, maar je vroeg toch nog hoe het kon dat de foto's niet op de camera zichtbaar waren en dat de lol er voor je ouders vanaf was?quote:
- weg wegens herkenbaarheid-quote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik heb ook via uitzendbureau bij een woningcorporatie gezeten en ving 12 nog wat
Fijn georganiseerd daar danquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik heb even gebeld, volgens het uitzendbureau staat 't zwart op wit dat het 11,50 is. Ze (=medewerkster van het uitzendbureau) heeft me beloofd om daarover te bellen met die woningbouw.
Niet best: dit is al de 2e keer dat ze een fout maken... de 1e was dat ze dachten dat het sollicitatiegesprek een half uurtje eerder was dan daadwerkelijk afgesproken.
Ben je niet bang dat er ook nog allemaal van dit soort dingen misgaan als je er eenmaal werkt, vergeten om uit te betalen enzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik heb even gebeld, volgens het uitzendbureau staat 't zwart op wit dat het 11,50 is. Ze (=medewerkster van het uitzendbureau) heeft me beloofd om daarover te bellen met die woningbouw.
Niet best: dit is al de 2e keer dat ze een fout maken... de 1e was dat ze dachten dat het sollicitatiegesprek een half uurtje eerder was dan daadwerkelijk afgesproken.
Erm, ik word dan betaald via het uitzendbureau en daar heb ik goede ervaringen mee, ik heb via hen ook al meer dan een jaar bij AH gewerkt op het hoofdkantoor. Nooit problemen gehad met de betaling of wat dan ookquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat er ook nog allemaal van dit soort dingen misgaan als je er eenmaal werkt, vergeten om uit te betalen enzo?Het zou voor mij reden zijn om heel goed na te denken of je daar wel terecht wil komen, weet jij veel wat voor rotzooi de rest van de organisatie is.
Nope, 't is ook meteen voor na de zomer, zo'n 20 uur per week. Vandaar. Al vond ik 2 gesprekken wel veel.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen die fouten niet door het uitzendbureau gemaakt zijn?
Ik dacht trouwens dat het gewoon een zomerbaantje was? Wat een gedoe dan, twee gesprekken.
Ik werkte ook via een uitzendbureau en moest digitaal in- en uitklokken. Soms mochten we iets eerder weg (werk klaar) maar zouden we wel volledig betaald krijgen volgens degene die de uren doorgaf aan het uitzendbureau. Om in het overzicht te zien dat ik alsnog een kwartier/halfuur minder betaald kreeg want het werd dus niet geregeld. Vandaarquote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef Syrena het volgende:
Nou, het uitbetalen doet het uitzendbureau, dus als je de krabbel van je leidinggevende op het papiertje hebt ben je ver genoeg.
Of werkt dat inmiddels niet meer zo?Ik moest elke week mijn uren op een werkbriefje schrijven, laten ondertekenen & faxen en dan mocht ik mijn kopietje meenemen naar huis.
Elke week loon, wat een zaligheid was dat, voor zo'n neuroot als ik ben
Ik ben ook druk met doenquote:
Mooi, gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ze willen me kennelijk heel graag hebben![]()
Dank jequote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.
Komt er dan nu nóg een gesprek over loon en arbeidsvoorwaarden of wordt dat nu door het uitzendbureau geregeld?
Wauw, wat super gezond allemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook met dit weer heb ik honger!!
LIjst:
O:Peer met glas halfvolle melk
T:zonnevolkoren met kipfilet
T: tomaat
T: nectarine
T: kwart komkommer
T:appel
T: Nectarine
L (tussen O en L zitten weer bijna 7 uur):Kom tomatensoep met ballen, 2 zonnevolkoren met kipfilet, glas karnemelk
T: zonnevolkoren kipfilet
D: Bloemkool uit "eigen" tuin, kropsla uit "eigen" tuin opgeleukt met tomaat enzo, gegrilde biefstuk
Nu sla schoonmaken
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je
Nope, dat wordt door het uitzendbureau geregeld. En aangezien zij mijn uurloon al zwart op wit hadden staan, ga ik dat dus gewoon verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |