O, was gewoon benieuwd. En dan weet ik dat ik daar al helemaal geen grapjes over hoef te maken. Fijn dat het niet nodig is.quote:
Iets met Italië of zo? Of het was met auto's? Ja ik bedoel op tv!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, afgelopen zaterdag was de TT in Assen (MotoGP). Bedoel je een race op tv of in de regio? Als je op tv bedoelt, dan zal het een race zijn van de superbikes (WSB).
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ja, joy.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef progje het volgende:
@P.F. gelukkig kreeg ik vanmiddag rond 16:00 opeens mijn eetlust weer terug
vanavond ook nog een kop soep gehad na het etenomdat ik nog trek had ....
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend wel even maken, licht is belabberd hier nu
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooo?Lekker zeg, maatje kleiner.
Weer thuis van uit eten, was erg lekker. Ik had spareribs
.
Ja het helpt mij ook, maar de bijwerkingen..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijn
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen; de bijwerkingen zijn op z'n minst iets om even over na te denken. Het hielp mij tegen mijn kwaal, maar echt gezond kan het spul niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag van H&M ook rokjes maat 34. En zo smal ben ik inderdaad niet. Gek hè? Nog slankere meisjes meoten dan waarschijnlijk naar de kinderafdeling.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!
Ik heb gewoon heupomtrek 102 ofzo! Echt geen 90 centimeter of kleiner.. Die maten daar zijn raar![]()
Ik ben ook nog best wel lang en niet echt supersmal gebouwd. Wat moeten echt dunne/kleine mensen dan aan!
En nu niet gaan roepen "Ja maar je bent ook zo dun". Want dan verwijs ik naar ColdFeet die een foto van heeft van mij van vrijdag die dat tegenspreekt
En een andere keer heb ik wel weer een L nodig. Vaag hoor! Ik schrok echt een beetje van die 34.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.
Maar volgens google heb ik het redelijk mis. Ik schrik wel van de bijwerkingen (wikipedia.nl)pff dat is heftig spul idd, je krijgt er ook stemmingwisselingen van en zweetanvallen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een maatje kleiner gesproken.. Ik heb nu een jurkje en een rokje in maat 34! gekocht bij de H&M. Ik begon met maat 38 maar uiteindelijk uitgekomen bij 34. bi-zar!
Ik heb gewoon heupomtrek 102 ofzo! Echt geen 90 centimeter of kleiner.. Die maten daar zijn raar![]()
Ik ben ook nog best wel lang en niet echt supersmal gebouwd. Wat moeten echt dunne/kleine mensen dan aan!
En nu niet gaan roepen "Ja maar je bent ook zo dun". Want dan verwijs ik naar ColdFeet die een foto van heeft van mij van vrijdag die dat tegenspreekt
En een andere keer heb ik wel weer een L nodig. Vaag hoor! Ik schrok echt een beetje van die 34.
Nou ik kocht eigenlijk stug alles in 38. Totdat iedere keer dat ik het aan m'n vriendje liet zijn hij zei:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]Wow, dat is wel een groot verschil! Op de foto's die je post vind ik je wel dun hoor
met de bikinifoto
![]()
Oh en ik heb ook een pyjamabroek gekocht in maat 38
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik kende het eigenlijk alleen als een middel waar je dik van werd en dat vooral gebruikt wordt bij depressies.
Maar volgens google heb ik het redelijk mis. Ik schrik wel van de bijwerkingen (wikipedia.nl)Prednison bij depressies??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb het denk ik verkeerd onthoudenquote:
Whehe dus nu alles een maatje kleiner?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik kocht eigenlijk stug alles in 38. Totdat iedere keer dat ik het aan m'n vriendje liet zijn hij zei:
Echt leuke jas/jurkje/what ever maar _te groot_. En toen dacht ik neeee! 38 is al hartstikke klein! Maar hij had toch wel gelijk..
Nou ja dun.. Dat ga ik niet ontkennen maar ik heb geen magere benen bijvoorbeeld. Ze zijn gewoon gevormd met gezonde vetjes.
Ik vraag mij echt af welke maten die H&M modellen aandoen want die zijn echt 1/2e van mijn figuur.
Pics van de pyjamabroek![]()
In de war met prozac?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik verkeerd onthoudenMaar ik dacht dus tot vandaag dat het hét anti depressiva was.
Nee nog niet, maak ik morgen. Het was een beetje schemerig en dan kan ik geen goede foto's maken..quote:
Het was geen grap, eerder wat cynisme. Ik vind het onvoorstelbaar dat ik mijn elleboog aan het kwijtraken ben. Niet voorgoed hoor; hij komt wel weer terug. Maar wat een kolerespul moet het zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind de grappen over Prednison (in het algemeen, niet van iemand persoonlijk) eigenlijk een beetje ongepast, mag ik dat zeggen zonder ruzie te krijgen? Vooral omdat er iemand op dit moment heel erg veel last van heeft en dat ook heeft aangegeven hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |