Hmm.. Het vriendje moest en zou iets zien zaterdag op tv, maar hij wist niet hoe laat. maar als het er niet is, is dat alleen maar primaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef loveli het volgende:
[..]
In ieder geval geen MotoGP, want dat is zondag in de VS en ook geen superbikes.
Waarom zou dat slecht zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Mijn muggenbulten zijn meestal na maximaal een half uur weg. Volgens mij is dat echt slecht.
Heb ik ook: alsof je ontploftquote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook zoiets leuks, bij bepaald voedsel (maar wat![]()
) krijg ik niet alleen een opgeblazen gevoel, m'n hele buik gaat naar stand zwangerschap zeg maar en dat trekt dan pas weer weg nadat ik geslapen heb 's nachts.
Ook heerlijk, nog steeds geen idee wat het nou triggert.
da's leuk wakker wordenquote:Fysieke en Digitale Bouwkunde
Je uitwerking van opdracht A werd beoordeeld met 8 en je uitwerking van opdracht B met 10.
Je eindcijfer is dus een 9.
Brood misschien?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook zoiets leuks, bij bepaald voedsel (maar wat![]()
) krijg ik niet alleen een opgeblazen gevoel, m'n hele buik gaat naar stand zwangerschap zeg maar en dat trekt dan pas weer weg nadat ik geslapen heb 's nachts.
Ook heerlijk, nog steeds geen idee wat het nou triggert.
Toch maar doorgaan dan misschien?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
zomg
[..]
da's leuk wakker wordenen een knaller van een eind van de studie
Goedemorgen
Oeh! Recept graag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
Ik ging net hele nare voetbalmeisjes (paar etages boven mij, ik kwam net iets eerder bij de lift beneden) een poets bakken door de ene lift naar de achtste te sturen en die andere nog even bij mij te houden. Maar toen kwam m'n vinger heel erg tussen het scharnier
Ze verdiende het echt hoorHihi
Nou moequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God zeg, alweer een vliegtuig gecrasht. Met 150 inzittenden.
http://www.nu.nl/algemeen(...)sht-bij-comoren.html
En ben je nu al weer terug uit Scheveningen danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanochtend alle moed van de wereld verzameld om een rokje aan te trekken waarbij je daadwerkelijk blote benen ziet. Vertrok ook uit Gouda met brandende zon, kom ik in Scheveningen aan: mist. Zeemist. En helemaal geen rokjesweer dus.
Nee, rond een uur of 5 pas weer. Ik werk erquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ben je nu al weer terug uit Scheveningen dan
Owwwww....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, rond een uur of 5 pas weer. Ik werk er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |