abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70478652
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Alleen voor de marokkanen en turken dfie hier de boel lopen te verzieken zal het idd moeilijker worden.
De overigen die zich wel aanpassen zouden graag zien dat deze groep wel gaat emigreren.
Maar die groep zal dus juist niet emigreren.
pi_70478663
Ik had mijn post al bijna-tijdig gecorrigeerd..
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 14:34:58 #203
137949 Disana
pi_70478707
Ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Voor al die Nederlanders die ongegeneerd tekeergaan tegen moslims/Marokkanen/de islam op fora en op krantensites. Voor al die Nederlanders die zich laten opfokken en voor de zekerheid toch maar op Wilders hebben gestemd.

Het is hard, luid, en onbeschaamd. Ik zou me ook onwelkom voelen.
pi_70478730
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar die groep zal dus juist niet emigreren.
de overheid faalt al decennia lang om die groep goed aan te pakken.

maar zoals laatst bij rondom tien blijven de zogenaamde goede marokkanen iedereen de schuld te geven behalve hun eigen achterban.

beste zou zijn om kinderbijslag te koppelen aan SES en een negatieve kinderbijslag instellen.
en bij beginnende criminaliteit meteen de ettertjes in opvoedingskampen en oiuders een voortplantingsverbod
pi_70478885
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Voor al die Nederlanders die ongegeneerd tekeergaan tegen moslims/Marokkanen/de islam op fora en op krantensites. Voor al die Nederlanders die zich laten opfokken en voor de zekerheid toch maar op Wilders hebben gestemd.

Dit dus.
pi_70478916
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die kunnen weer de zondebok worden maar eerder van een fundamentalistische religieuze groepering dan van een Wilders.
Waarom? Mensen als Wilders hebben een zondebok nodig, maakt neit zoveel uit wie.
pi_70478981
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef Iblis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik, als autochtone Nederlander, er ook weleens over denk om te emigreren, naar aanleiding van de toenemende populariteit van Wilders, en dat ik me ook soms minder thuis voel.

Maar ja, tussen droom en daad staan wetten en de weg, en praktische bezwaren… dus uiteindelijk zal het er niet zo van komen. Zeker is wel, wat Hephaistos ook op merkt, dat degenen die remigreren waarschijnlijk degenen zijn die het kunnen lijden, en genoeg opleiding en financiële armslag hebben om zich ergens anders te vestigen. Terwijl degenen die dat niet hebben natuurlijk min of meer gedwongen hier blijven.
Jij zal je meer thuis voelen in een moslim staat
pi_70478995
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Mensen als Wilders hebben een zondebok nodig, maakt neit zoveel uit wie.
Wilders is natuurlijk ook een creatie van decennialang politiek correct links de andere kant uitkijken bij misstanden. Het een staat niet los van het ander.
pi_70479019
quote:

[..]

Homo's zijn over het algemeen prima geaccepteerd in de seculiere kringen waar Wilders ook voornamelijk zijn stemmen zoekt.
pi_70479029
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Disana het volgende:

Wat je hier zegt is onderbuikgevoel. Daar kan niemand wat mee.
Datzelfde gevoel gebruiken jouw tegenhangers ook. Wat maakt jou beter?
pi_70479064
quote:

[..]

Maar`dat geldt dan ook omgekeerd voor de zogenaamde "moslim" die aangepakt word voor iets wat hij uitvreet?
Het ligt altijd aan de ander.
Hand in eigen boezem steken is iets wat totaal niet voorkomt.
pi_70479230
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Bommenlegger het volgende:

Hand in eigen boezem steken is iets wat totaal niet voorkomt.
Bij Wilders-stemmers bedoel je?
Of bij de homo's die straks de nieuwe zondebok zijn?
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 14:49:28 #213
137949 Disana
pi_70479238
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wat je hier zegt is onderbuikgevoel. Daar kan niemand wat mee.
Datzelfde gevoel gebruiken jouw tegenhangers ook. Wat maakt jou beter?
Tegenhangers, alleen al het feit dat je dat begrip in de strijd gooit om de zaak te polariseren.

En je zegt dat niemand er wat mee kan. Of willen degenen die het hardst roepen over onze medeburgers het misschien niet horen.

Het lijkt stoerder en is makkelijker om zonder onderscheid maar wat in het wilde weg te roepen over allochtonen.
pi_70479251
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Homo's zijn over het algemeen prima geaccepteerd in de seculiere kringen waar Wilders ook voornamelijk zijn stemmen zoekt.
Dat geloof je toch zeker zelf niet????
Dat is echt pertinente onzin helaas.
pi_70479276
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Wilders is natuurlijk ook een creatie van decennialang politiek correct links de andere kant uitkijken bij misstanden. Het een staat niet los van het ander.
Dat vind ik zo gemakkelijk. Om links dan weer overal de schuld van te geven. Links heeft nooit de macht gehad hoor.
pi_70479303
Deze trend is al wel wat langer aan de gang. Ik hoor van mijn islamitische collegae regelmatig dat ze migratie overwegen, en daar valt wat mij betreft ook veel voor te zeggen. Waarom zou je als hoogopgeleid moslim je know-how ten dienste stellen van een land waarvan een groot aantal inwoners rabiaat anti-moslim is?
Sum es est, sumus estis sunt
pi_70479323
*knip*

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 14:55:19 (trollpost) ]
pi_70479374
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik zo gemakkelijk. Om links dan weer overal de schuld van te geven. Links heeft nooit de macht gehad hoor.
Toch is links de voedingsbodem geweest, de humus, waarin een Wilders kon groeien. De weggelopen PvdA-ers zitten nu grotendeels bij Wilders.
pi_70479389
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zeker zelf niet????
Dat is echt pertinente onzin helaas.
Ja dat geloof ik, kijk maar waar de homohaat voornamelijk aanwezig is, dat zijn idiote moslims, christenen enz.

Uiteraard zie je dat ook wel bij niet gelovigen maar je kunt niet ontkennen dat intolerantie jegens homoseksuelen voornamelijk aanwezig is bij aanhangers van religies.
pi_70479400
quote:

[..]

hoe kom je erbij dat homo's een zondebok worden
pi_70479413
quote:

[..]

Ik geloof niet dat je niet begrijpend kan lezen.
Dus zit je gewoonweg te trollen.
Zeg dan niets.

Of is dit de aanzet om weer iemand van een ban te laten voorzien?
pi_70479415
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Tegenhangers, alleen al het feit dat je dat begrip in de strijd gooit om de zaak te polariseren.

En je zegt dat niemand er wat mee kan. Of willen degenen die het hardst roepen over onze medeburgers het misschien niet horen.

Het lijkt stoerder en is makkelijker om zonder onderscheid maar wat in het wilde weg te roepen over allochtonen.
Je bent geen haar beter die die groep die jij noemt als "wilde weg roepers tegen allochtonen". Je zegt hetzelfde, 180 graden gedraaid.
Als je nu eens je uitspraken onderbouwd en niet direct in de verdediging schiet...
  maandag 29 juni 2009 @ 14:56:04 #223
181126 MouzurX
Misschien?
pi_70479467
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Meh7 het volgende:
Niet om de feeststemming te drukken, maar denken jullie(die nu blij zijn zeg maar) dat dit het straattuig is wat weg wil? Die gaan nergens naar toe. Als er mensen weg willen zijn dat de hoger opgeleiden en de hard werkenden die geen zin meer hebben in dat gekanker van de PVV.
Dit dus.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_70479491
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je niet begrijpend kan lezen.
Dus zit je gewoonweg te trollen.
Zeg dan niets.

Of is dit de aanzet om weer iemand van een ban te laten voorzien?
Nee, ik stel je een vraag - je bent niet duidelijk. Wie steekt er niet de hand in eigen boezem? Dat kon ik uit je post niet opmaken.
pi_70479534
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef geenfiets het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat homo's een zondebok worden
Dat merk ik nu al, de Wilders-stemmer is gemiddeld heel conservatief en erg tegen homoseksualiteit. Veel gevaarlijker dan die paar opgefokte kutmarokkaantjes die wel eens een klap uitdelen.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:58:58 #226
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70479573
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik, kijk maar waar de homohaat voornamelijk aanwezig is, dat zijn idiote moslims, christenen enz.

Uiteraard zie je dat ook wel bij niet gelovigen maar je kunt niet ontkennen dat intolerantie jegens homoseksuelen voornamelijk aanwezig is bij aanhangers van religies.
Toch ook wel bij traditionele arbeiders hoor. Ik heb niet het idee dat homoseksualiteit bij bijvoorbeeld voetbalsupporters (om maar even een stereotype te nemen) erg geaccepteerd is. Dat lijkt me de grootste basis voor Wilders. En bovendien kent Wilders ook onder zwaar gereformeerden veel steun. Het is niet voor niets dat dorpen als Volendam en Urk massaal op de PVV hebben gestemd de afgelopen verkiezingen...
  maandag 29 juni 2009 @ 14:59:04 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70479575
quote:
Een derde moslims in Nederland wil emigreren/
Wil .... m.a.w. gaat niet.

Klaar, slot, punt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70479583
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onzin, echt onzin. De afkeer van homo's zit veel meer in de gewone wijken bij de doorsnee-hollanders met hun schijntolerantie. Dat is veel gevaarlijker dan de beperkte groep goed te traceren fundamentalistische gelovigen. Daar hebben homo's niet zoveel last van.
pi_70479623
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ga jezelf eens ontwikkelen ofzo. Dit slaat nergens op.
Waarom niet? Vraag in een fabriekshal of op een bouwplaats eens hoe men over homoseksualiteit denkt.
pi_70479670
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat merk ik nu al, de Wilders-stemmer is gemiddeld heel conservatief en erg tegen homoseksualiteit. Veel gevaarlijker dan die paar opgefokte kutmarokkaantjes die wel eens een klap uitdelen.
yeah right...

http://www.google.nl/search?q=pvv+homosexualiteit&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.google:nl:official&client=firefox-a

wilders komt juist op voor homosexuelen
pi_70479709
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef geenfiets het volgende:

[..]

yeah right...

http://www.google.nl/search?q=pvv+homosexualiteit&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.google:nl:official&client=firefox-a

wilders komt juist op voor homosexuelen
Kom nou toch Alleen als ie er moslims mee in de hoek kan zetten. Wilders is aartsconservatief en al die Amerikaanse clubs die hem financieren zijn rabiaat anti-homo.
pi_70479723
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom niet? Vraag in een fabriekshal of op een bouwplaats eens hoe men over homoseksualiteit denkt.
Zeg übertroll, het gaat over moslims en niet over homoseksuelen.
En als een post je niet aanstaat, reageer er dan niet op,met je zogenaamde onwetendheid.

En anders ga je lekker met mekker samen in de zandbak spelen.
pi_70479734
quote:

[..]

Als je niet weet waar je over praat moet je stil zijn. Nooit geleerd?
... mensen die negatief denken over homoseksualiteit erger dan agressieve Marokkanen.... dat slaat alles.
pi_70479750
quote:

[..]

Onzin, echt onzin. De afkeer van homo's zit veel meer in de gewone wijken bij de doorsnee-hollanders met hun schijntolerantie. Dat is veel gevaarlijker dan de beperkte groep goed te traceren fundamentalistische gelovigen. Daar hebben homo's niet zoveel last van.
Afkeer is wat anders dan een zondebok zoeken en de doorsnee-hollander (goed van je dat je het voornamelijk betrekt op dat deel van Nederland) maakt ondanks de eventuele afkeer geen zondebok van homoseksuelen zoals fundamentalistische groeperingen wel doen.

Mocht Wilders een andere zondebok nodig hebben dan zouden homoseksuelen geen slimme keus zijn, hoe spijtig dat ook voor jou mag zijn.
pi_70479758
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom nou toch Alleen als ie er moslims mee in de hoek kan zetten. Wilders is aartsconservatief en al die Amerikaanse clubs die hem financieren zijn rabiaat anti-homo.
Wow!!!
Sterke inhoudelijke reactie die .
Je overtreft jezelf!
pi_70479761
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Zeg übertroll, het gaat over moslims en niet over homoseksuelen.
En als een post je niet aanstaat, reageer er dan niet op,met je zogenaamde onwetendheid.

En anders ga je lekker met mekker samen in de zandbak spelen.
Het ging over homo's in die post. Maar het zijn volgens jou alleen moslims die nooit de hand in eigen boezem steken? Alle anderen doen dat wel?
pi_70479763
quote:

[..]

ja in kleine dorpjes of arbeiderswijken zul je wel vaker opmerkingen horen van vuile homo dan in een keurige witte wijk in een grote stad.
maar toch merk ik weinig homohaat hier in twente...
lees nou niet bepaald vaak, of eigenlijk nooit, dat een stel boeren gaan poten rammen...

en er zijn ook genoeg homo's hier in twente
pi_70479794
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Afkeer is wat anders dan een zondebok zoeken en de doorsnee-hollander (goed van je dat je het voornamelijk betrekt op dat deel van Nederland) maakt ondanks de eventuele afkeer geen zondebok van homoseksuelen zoals fundamentalistische groeperingen wel doen.

Mocht Wilders een andere zondebok nodig hebben dan zouden homoseksuelen geen slimme keus zijn, hoe spijtig dat ook voor jou mag zijn.
Je zit er helemaal naast, je hebt geen idee van de schijntolerantie en het mechaniek van zondebokken. Dat maakt het ook zo gevaarlijk.
pi_70479817
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef isogram het volgende:

[..]

Het Bruto Nationaal Product van Marokko (hier te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp ) is nog geen tiende van het onze. Een bedrag van 3 miljard euro is dus enorm en zou bij ons gelijk staan aan een injectie van 30 miljard. Zeker driekwart van de 4,5 miljoen buitenlandse Marokkanen woont in West-Europa (incl. Italië), dus stroomt er een boel geld vanuit Europa naar Marokko. Ik heb nergens iets gezegd over de vraag of dat illegaal gebeurt of niet; ik wees alleen op de geldstroom.
Het BNP anno 2009 is iets meer dan 90 miljard (ongecorrigeerd naar PPP), en dat betreft slechts de formele economie. De informele economie beslaat (geschat) 30% - dus dat mag je er bij op tellen. 3 miljard is nog steeds fors, maar zeker niet de voornaamse bron van inkomsten (zeker niet als er 5 andere bronnen van inkomsten meer weten te genereren).
Allah Al Watan Al Malik
pi_70479830
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef geenfiets het volgende:

[..]

ja in kleine dorpjes of arbeiderswijken zul je wel vaker opmerkingen horen van vuile homo dan in een keurige witte wijk in een grote stad.
maar toch merk ik weinig homohaat hier in twente...
lees nou niet bepaald vaak, of eigenlijk nooit, dat een stel boeren gaan poten rammen...

en er zijn ook genoeg homo's hier in twente
Potenrammen is echt niet het grootste probleem hoor. Dat is gewone acceptatie en die is er maar weinig.
pi_70479850
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zit er helemaal naast, je hebt geen idee van de schijntolerantie en het mechaniek van zondebokken. Dat maakt het ook zo gevaarlijk.
Je snapt er weer eens geen bal van, mensen hebben het grootste recht om jouw seksuele voorkeur af te wijzen maar dat betekend nog niet dat je niet getolereerd wordt. Ik tolereer ook religieuzen ondanks dat ik een grote afkeer heb van religie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 16:27:03 (niet happen aub) ]
pi_70479864
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Als je niet weet waar je over praat moet je stil zijn. Nooit geleerd?
... mensen die negatief denken over homoseksualiteit erger dan agressieve Marokkanen.... dat slaat alles.
Hoe durf je dit op te typen. Ik zou noiet weten waar ik over praat? Ik ben gvd al tig decennia homosekuseel en heb toch echt het meeste last van gewone autochtonen, zoals vrijwel alle homo's.
pi_70479867
quote:

[..]

ja er komen wel eens wat grovere bewoordingen uit, dat geld ook voor gesprekken over vrouwen

maar goed, moet het nog mee maken dat ze hier in de buurt homo's weg gaan treiteren of ze in elkaar slaan op straat.

er zit hier ook gewoon een homo-bar/disco in de buurt maar weinig enschedese arbeiders die voor de deur staan om homo's op te wachten hoor
pi_70479892
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging over homo's in die post. Maar het zijn volgens jou alleen moslims die nooit de hand in eigen boezem steken? Alle anderen doen dat wel?
Ik heb het over mijn post waar je op reageerde.
Maar ik ben klaar met je voor dit moment.

[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 16:27:46 (doe nou eens niet aub) ]
pi_70479913
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 16:28:32 (niet op reageren aub - negeren) ]
pi_70479922
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn post waar je op reageerde sukkel.
Maar ik ben klaar met je voor dit moment.
Dit bedoel ik dus, leve de tolerantie

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 16:28:59 (nogmaals - negeren en niet op reageren) ]
pi_70479954
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef geenfiets het volgende:

[..]

ja er komen wel eens wat grovere bewoordingen uit, dat geld ook voor gesprekken over vrouwen

maar goed, moet het nog mee maken dat ze hier in de buurt homo's weg gaan treiteren of ze in elkaar slaan op straat.

er zit hier ook gewoon een homo-bar/disco in de buurt maar weinig enschedese arbeiders die voor de deur staan om homo's op te wachten hoor
Het gaat niet om in elkaar slaan hoor. Dat zijn incidenten. Het gaat om algemene acceptatie. En daar is de Wilders-achterban niet erg sterk in.
pi_70479995
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Potenrammen is echt niet het grootste probleem hoor. Dat is gewone acceptatie en die is er maar weinig.
er is een periode geweest dat men dacht dat ik homosexueel was (zelfs mijn ouders).
en ik kom uit een dorpje met boeren, arbeiders en lompe gasten.
zeg maar wat jij die fabrieksarbeiders noemt

ik kreeg vaak de vraag of ik homo was of homo opmerkingen.
maar nooit dat ik te maken had met geweld of agressie of whatever.
het is vaak nieuw voor ze maar dat is dan ook alles.

volgensmij denkt men tegenwoordig niet meer dat ik homo ben
pi_70480002
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Flikker op, je zit alleen maar te trollen en de boel te voeden. Met je waanbeelden. Ga ergens anders zieken joh, zeikstraal. Ik maak een serieus punt maar omdat het neit tegen moslims is, is het ineens niet interessant.
Oh nu ziek ik, werkelijk te triest voor woorden weer SCH
quote:
Ga vooral door met moslims bashen, die zijn nou eenmaal de schuld van alles. Waarschijnlijk ook van jouw diarree.
Ben je dom ofzo? Wijs mij eens aan waar ik moslims loop te bashen mafkees?
quote:
Heerlijk hoe intolerant types als jij zich tonen.
Lees mijn reacties en die van jou eens door en als je over een beetje werkende hersencellen beschikt zie je vrij snel dat qua tolerantie ik beter scoor als een slachtofferrol zoekende nicht.
pi_70480018
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, leve de tolerantie
Pas als homo's in gevaar komen toon je tolerantie, omdat je denkt dat jij straks aan de beurt bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')