Toch ook wel bij traditionele arbeiders hoor. Ik heb niet het idee dat homoseksualiteit bij bijvoorbeeld voetbalsupporters (om maar even een stereotype te nemen) erg geaccepteerd is. Dat lijkt me de grootste basis voor Wilders. En bovendien kent Wilders ook onder zwaar gereformeerden veel steun. Het is niet voor niets dat dorpen als Volendam en Urk massaal op de PVV hebben gestemd de afgelopen verkiezingen...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, kijk maar waar de homohaat voornamelijk aanwezig is, dat zijn idiote moslims, christenen enz.
Uiteraard zie je dat ook wel bij niet gelovigen maar je kunt niet ontkennen dat intolerantie jegens homoseksuelen voornamelijk aanwezig is bij aanhangers van religies.
Wil .... m.a.w. gaat niet.quote:Een derde moslims in Nederland wil emigreren/
Onzin, echt onzin. De afkeer van homo's zit veel meer in de gewone wijken bij de doorsnee-hollanders met hun schijntolerantie. Dat is veel gevaarlijker dan de beperkte groep goed te traceren fundamentalistische gelovigen. Daar hebben homo's niet zoveel last van.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, kijk maar waar de homohaat voornamelijk aanwezig is, dat zijn idiote moslims, christenen enz.
Uiteraard zie je dat ook wel bij niet gelovigen maar je kunt niet ontkennen dat intolerantie jegens homoseksuelen voornamelijk aanwezig is bij aanhangers van religies.
Waarom niet? Vraag in een fabriekshal of op een bouwplaats eens hoe men over homoseksualiteit denkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ga jezelf eens ontwikkelen ofzo. Dit slaat nergens op.
yeah right...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat merk ik nu al, de Wilders-stemmer is gemiddeld heel conservatief en erg tegen homoseksualiteit. Veel gevaarlijker dan die paar opgefokte kutmarokkaantjes die wel eens een klap uitdelen.
Kom nou tochquote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef geenfiets het volgende:
[..]
yeah right...
http://www.google.nl/search?q=pvv+homosexualiteit&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.google:nl:official&client=firefox-a
wilders komt juist op voor homosexuelen
Zeg übertroll, het gaat over moslims en niet over homoseksuelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet? Vraag in een fabriekshal of op een bouwplaats eens hoe men over homoseksualiteit denkt.
Als je niet weet waar je over praat moet je stil zijn. Nooit geleerd?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet? Vraag in een fabriekshal of op een bouwplaats eens hoe men over homoseksualiteit denkt.
Afkeer is wat anders dan een zondebok zoeken en de doorsnee-hollander (goed van je dat je het voornamelijk betrekt op dat deel van Nederland) maakt ondanks de eventuele afkeer geen zondebok van homoseksuelen zoals fundamentalistische groeperingen wel doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, echt onzin. De afkeer van homo's zit veel meer in de gewone wijken bij de doorsnee-hollanders met hun schijntolerantie. Dat is veel gevaarlijker dan de beperkte groep goed te traceren fundamentalistische gelovigen. Daar hebben homo's niet zoveel last van.
Wow!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou tochAlleen als ie er moslims mee in de hoek kan zetten. Wilders is aartsconservatief en al die Amerikaanse clubs die hem financieren zijn rabiaat anti-homo.
Het ging over homo's in die post. Maar het zijn volgens jou alleen moslims die nooit de hand in eigen boezem steken? Alle anderen doen dat wel?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zeg übertroll, het gaat over moslims en niet over homoseksuelen.
En als een post je niet aanstaat, reageer er dan niet op,met je zogenaamde onwetendheid.
En anders ga je lekker met mekker samen in de zandbak spelen.
ja in kleine dorpjes of arbeiderswijken zul je wel vaker opmerkingen horen van vuile homo dan in een keurige witte wijk in een grote stad.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, echt onzin. De afkeer van homo's zit veel meer in de gewone wijken bij de doorsnee-hollanders met hun schijntolerantie. Dat is veel gevaarlijker dan de beperkte groep goed te traceren fundamentalistische gelovigen. Daar hebben homo's niet zoveel last van.
Je zit er helemaal naast, je hebt geen idee van de schijntolerantie en het mechaniek van zondebokken. Dat maakt het ook zo gevaarlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Afkeer is wat anders dan een zondebok zoeken en de doorsnee-hollander (goed van je dat je het voornamelijk betrekt op dat deel van Nederland) maakt ondanks de eventuele afkeer geen zondebok van homoseksuelen zoals fundamentalistische groeperingen wel doen.
Mocht Wilders een andere zondebok nodig hebben dan zouden homoseksuelen geen slimme keus zijn, hoe spijtig dat ook voor jou mag zijn.
Het BNP anno 2009 is iets meer dan 90 miljard (ongecorrigeerd naar PPP), en dat betreft slechts de formele economie. De informele economie beslaat (geschat) 30% - dus dat mag je er bij op tellen. 3 miljard is nog steeds fors, maar zeker niet de voornaamse bron van inkomsten (zeker niet als er 5 andere bronnen van inkomsten meer weten te genereren).quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef isogram het volgende:
[..]
Het Bruto Nationaal Product van Marokko (hier te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp ) is nog geen tiende van het onze. Een bedrag van 3 miljard euro is dus enorm en zou bij ons gelijk staan aan een injectie van 30 miljard. Zeker driekwart van de 4,5 miljoen buitenlandse Marokkanen woont in West-Europa (incl. Italië), dus stroomt er een boel geld vanuit Europa naar Marokko. Ik heb nergens iets gezegd over de vraag of dat illegaal gebeurt of niet; ik wees alleen op de geldstroom.
Potenrammen is echt niet het grootste probleem hoor. Dat is gewone acceptatie en die is er maar weinig.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef geenfiets het volgende:
[..]
ja in kleine dorpjes of arbeiderswijken zul je wel vaker opmerkingen horen van vuile homo dan in een keurige witte wijk in een grote stad.
maar toch merk ik weinig homohaat hier in twente...
lees nou niet bepaald vaak, of eigenlijk nooit, dat een stel boeren gaan poten rammen...
en er zijn ook genoeg homo's hier in twente
Je snapt er weer eens geen bal van, mensen hebben het grootste recht om jouw seksuele voorkeur af te wijzen maar dat betekend nog niet dat je niet getolereerd wordt. Ik tolereer ook religieuzen ondanks dat ik een grote afkeer heb van religie.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zit er helemaal naast, je hebt geen idee van de schijntolerantie en het mechaniek van zondebokken. Dat maakt het ook zo gevaarlijk.
Hoe durf je dit op te typen. Ik zou noiet weten waar ik over praat? Ik ben gvd al tig decennia homosekuseel en heb toch echt het meeste last van gewone autochtonen, zoals vrijwel alle homo's.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat moet je stil zijn. Nooit geleerd?
... mensen die negatief denken over homoseksualiteit erger dan agressieve Marokkanen....dat slaat alles.
ja er komen wel eens wat grovere bewoordingen uit, dat geld ook voor gesprekken over vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn post waar je op reageerde.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging over homo's in die post. Maar het zijn volgens jou alleen moslims die nooit de hand in eigen boezem steken? Alle anderen doen dat wel?
Dit bedoel ik dus, leve de tolerantiequote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn post waar je op reageerde sukkel.
Maar ik ben klaar met je voor dit moment.
Het gaat niet om in elkaar slaan hoor. Dat zijn incidenten. Het gaat om algemene acceptatie. En daar is de Wilders-achterban niet erg sterk in.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef geenfiets het volgende:
[..]
ja er komen wel eens wat grovere bewoordingen uit, dat geld ook voor gesprekken over vrouwen
maar goed, moet het nog mee maken dat ze hier in de buurt homo's weg gaan treiteren of ze in elkaar slaan op straat.
er zit hier ook gewoon een homo-bar/disco in de buurt maar weinig enschedese arbeiders die voor de deur staan om homo's op te wachten hoor
er is een periode geweest dat men dacht dat ik homosexueel was (zelfs mijn ouders).quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Potenrammen is echt niet het grootste probleem hoor. Dat is gewone acceptatie en die is er maar weinig.
Oh nu ziek ik, werkelijk te triest voor woorden weer SCHquote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op, je zit alleen maar te trollen en de boel te voeden. Met je waanbeelden. Ga ergens anders zieken joh, zeikstraal. Ik maak een serieus punt maar omdat het neit tegen moslims is, is het ineens niet interessant.
Ben je dom ofzo? Wijs mij eens aan waar ik moslims loop te bashen mafkees?quote:Ga vooral door met moslims bashen, die zijn nou eenmaal de schuld van alles. Waarschijnlijk ook van jouw diarree.
Lees mijn reacties en die van jou eens door en als je over een beetje werkende hersencellen beschikt zie je vrij snel dat qua tolerantie ik beter scoor als een slachtofferrol zoekende nicht.quote:Heerlijk hoe intolerant types als jij zich tonen.
Pas als homo's in gevaar komen toon je tolerantie, omdat je denkt dat jij straks aan de beurt bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |