quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
Welke opties zijn er nog meer als Berg niet komt? Doorgaan met Cvitanich als #1-spits? Bodul langzaam brengen of toch iemand kopen?
Wat vind je zelf de beste optie?quote:
Dario kan het echt wel - daar heb ik het volle vertrouwen in. Alleen heb je met Suarez, Sulejmani en Cvitanich maar 3 echte toppers voorin, er van uitgaan dat Urby een linie gaat zakken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
Welke opties zijn er nog meer als Berg niet komt? Doorgaan met Cvitanich als #1-spits? Bodul langzaam brengen of toch iemand kopen?
Dat zou ik echt geldverspilling vinden, als is het maar 2 miljoen euro ofzo. Investeer liever in of een 30'er die ervaring heeft of een jongen van 21, 22, 23 die al zijn waarde heeft bewezen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef Suijk het volgende:
Die kerel van Ajax Cape Town, maar ja, daar winnen we volgens mij de oorlog ook niet mee.
Houden zo!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef Suijk het volgende:
Rond Suarez is het wel stil he? Geen geruchten over hem?
Was jammer dat Dario veel geblesseerd was. Ik vind hem redelijk, maar vond hem nog niet overtuigend tegen de betere clubs.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dario kan het echt wel - daar heb ik het volle vertrouwen in. Alleen heb je met Suarez, Sulejmani en Cvitanich maar 3 echte toppers voorin, er van uitgaan dat Urby een linie gaat zakken.
Allemaal nog jonge spelers waarvan je (nog) niet weet of je er wat aan hebt. Ik heb liever een speler die er hoogstwaarschijnlijk staat. Iemand met al wat Eredivisie-ervaring (of een andere competitie). Naast Berg zou ik uit de Eredivisie niemand weten die bij Ajax in de spits kan.quote:Dat kan je deels wel opvangen met een Bodul, Martina, Zegelaar of andere jeugdspelers, maar daar moet gewoon een vierde basiswaardige speler bij, of dat nu Elia, Berg of ... is; zeker met een eventuele transfer van Suarez deze of volgende zomer.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, een aanvallende middenvelder als backup voor een centrumspits.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik zou die Donovan wel bij Ajax willen zien. Back-up voor Cvitanich.
Die was toch al 27 ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ik echt geldverspilling vinden, als is het maar 2 miljoen euro ofzo. Investeer liever in of een 30'er die ervaring heeft of een jongen van 21, 22, 23 die al zijn waarde heeft bewezen.
Ja eensquote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik zou die Donovan wel bij Ajax willen zien. Back-up voor Cvitanich.
Volgens mij heeft hij bij LA Galaxy ook wel eens in de spits gespeeldquote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een aanvallende middenvelder als backup voor een centrumspits.
Beter 10 miljoen voor Berg dan 9 voor Elia .quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg of niet, ik wil komend seizoen sowieso een nieuwe centrumspits in het prachtige shirt zien!
Voor Berg kunnen ze nu ook wel 20 vragen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beter 10 miljoen voor Berg dan 9 voor Elia .
Berg kost wel meer dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beter 10 miljoen voor Berg dan 9 voor Elia .
Darioquote:Daarin scoorde de druistige aanvaller negen keer. ''Ik wil meer spelen en meer doelpunten maken'', blikt Cvitanich vooruit naar het komende seizoen. ''En Ajax moet kampioen worden. Dat is niet alleen goed voor mij, dat is goed voor de hele club.''
Mocht Ajax besluiten om naast Cvitanich, Luis Suarez en Darko Bodul nog een spits aan te trekken, dan is de Argentijn daar blij mee. Marcus Berg wordt genoemd ('een goede speler, ik hoop dat hij erbij komt') en ook Mabhuti Khenyeza, topscorer van Ajax Cape Town, zou volgens het Zuid-Afrikaanse Sunday Sun een optie zijn. ''Een versterking voor het elftal is altijd welkom.''
Als de als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar aangekochte Cvitanich er een concurrent bij krijgt, dan beschouwt hij dat niet als diskwalificatie van zijn capaciteiten. Zoals hij er ook niet vanuit gaat dat hij de vaste spits is als Ajax geen investering meer doet. ''Je moet het gewoon elke wedstrijd opnieuw laten zien. Dat is het enige dat telt, zo weet ik na al die trainerswisselingen.''
Het Dario Cvitanich topic #2: Op stoom voor het nieuwe jaar.
Ik begrijp wat je bedoelt maar niemand die 20 betaalt op dit moment. En volgend Seizoen al helemaal niet. Maar Groningen kan inderdaad vragen wat ze willen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor Berg kunnen ze nu ook wel 20 vragen.
Lekker boeiendquote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef Chadi het volgende:
Wat een mazzel had die sno... bal veel te ver van zich af bij die beweging maar er stond gelukkig voor hem niemand.
SNoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.html
Wedstrijd van gisteren staat online.
Aantal fraaie doelpunten. Sno ramt 'm er ook lekker hard in.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.html
Wedstrijd van gisteren staat online.
quote:
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actiequote:
Snonaldo!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actie
Snoylquote:Op maandag 29 juni 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Snobinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Het is duidelijk waarom hij in Schotland het zo goed deed. Lomp erin kunnen is daar een vereiste.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Nashje het volgende:
Sno loopt ook altijd met van die voeten die naar buiten staan. Lompe lul. Echt, hoe die gast ooit professioneel voetballer is geworden mag joost weten. Wel restecp voor 'm dat het gelukt is.
Haha inderdaad. Zelfs zo'n mooie actie ziet er schraal uit als hij het doet. Nee die Sno zal nooit mijn favoriet worden. Die mogen ze meteen verkopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actie
Die moet ik als UI hebben!quote:
Meteen doen. Hele goede verdediger, snap echt niet waarom bijna iedereen hier in Nederland niks in hem ziet.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bild meldt dat Jol graag Joris Mathijsen van HSV wil overnemen.
nooit echt een fan van hem geweest maar ach, een extra verdediger mag best. alleen de bild roept wel vaker wat de laatste tijd.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kan veel willen, maar eerlijk gezegd zie ik dit niet gauw gebeurenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, dat is Jarolim. Mathijsen is wel 2e captainquote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Is ook aanvoerder toch? Niet erg realistisch. Dan zou Boulah logischer zijn.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Matthijsen zou een heel goede aankoop zijn. Geloof het echter niet dat het gaat gebeuren.
quote:'Ajax krijgt FC Twente aan onderhandelingstafel'
Geschreven op maandag, 29 juni om 08:00
Het is Ajax eindelijk gelukt met FC Twente in gesprek te komen over een mogelijke transfer van Eljero Elia. Volgens AD/Sportwereld gaan de betrokken clubs maandag het onderhoud in met het bod van acht miljoen euro, te betalen in termijnen, dat sinds vorige week op tafel ligt. De Amsterdamse club weigerde het bod principieel te verhogen, terwijl FC Twente niet gediend was van de betaling in termijnen. Elia maakte na afloop van de KNVB-bekerfinale bekend dat hij zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente had gespeeld. Een half jaar geleden leek de aanvaller al De Grolsch Veste te verlaten maar omdat een overgang uitbleef, zette hij zijn krabbel onder een nieuw contract in Enschede. Daarbij werd wel de afspraak gemaakt dat de club medewerking zou verlenen aan een zomerse transfer, met een vaste transfersom.
Twente-voorzitter Joop Munsterman liet vorige week nog duidelijk blijken dat Elia een transfer naar de Amsterdam ArenA kon vergeten. "Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland." Hamburger SV is eveneens geïnteresseerd maar de voorkeur van Elia gaat uit naar zijn voormalige club.
Munsterman was ook niet te spreken over de intenties van HSV. "Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee." Het contract van Elia loopt door tot 2013. Als C-junior werd Elia nog weggestuurd door Ajax, maar hij wist zich via ADO Den Haag en Twente omhoog te werken.
Ze willen Cruz, aldus de directeur.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:30 schreef Dvm86 het volgende:
Fiorentina ontkent geïnteresseerd te zijn in een spits, laat staan Berg.
Dat het een mooie goal is wordt niet ontkent hier, maar deze goal veranderd nou verder niet echt veel aan de voetballer Snoquote:Op maandag 29 juni 2009 08:58 schreef DemonDEFO het volgende:
Jullie weten ook niet wat jullie willen he?"We moeten een grote houthakker met wat body hebben!!11einz" en als Sno dan een erg mooie actie maakt gelijk weer relativeren en schreeuwen dat het een lompe boer is, dat ie mazzel heeft, etc.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
Geen Elia halen, domme donders. Haal Berg!
Zullen ze vast wel mee bezig zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 09:28 schreef navigator het volgende:
Ik snap echt niet waarom Ajax zo veel moeite doet om 1) uberhaupt Elia te halen en 2) nog zaken te doen met die bloedbek van een Munsterman![]()
Ik wil godverdomme eerst 2 verdedigers zien!!
Sno is dan wel groot en breed, maar ook lomp als de hel. Vorig jaar werd hij regelmatig weggezet door kleine voetballers, juist omdat hij zo langzaam en onhandig beweegt.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:58 schreef DemonDEFO het volgende:
Jullie weten ook niet wat jullie willen he?"We moeten een grote houthakker met wat body hebben!!11einz" en als Sno dan een erg mooie actie maakt gelijk weer relativeren en schreeuwen dat het een lompe boer is, dat ie mazzel heeft, etc.
ik hoor anders alleen maar berichten over aanvallers. Eens zal het toch wel doordringen ergens datquote:
Inderdaad. Zou echt allang opzoek zijn gegaan naar alternatieven.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:28 schreef navigator het volgende:
Ik snap echt niet waarom Ajax zo veel moeite doet om 1) uberhaupt Elia te halen en 2) nog zaken te doen met die bloedbek van een Munsterman![]()
Kijk even een paar posts naar boven...quote:Op maandag 29 juni 2009 09:44 schreef navigator het volgende:
[..]
ik hoor anders alleen maar berichten over aanvallers. Eens zal het toch wel doordringen ergens dat
+40 tegengoals in de competitie Ajax onwaardig is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |