quote:
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actiequote:
Snonaldo!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actie
Snoylquote:Op maandag 29 juni 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Snobinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Het is duidelijk waarom hij in Schotland het zo goed deed. Lomp erin kunnen is daar een vereiste.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Nashje het volgende:
Sno loopt ook altijd met van die voeten die naar buiten staan. Lompe lul. Echt, hoe die gast ooit professioneel voetballer is geworden mag joost weten. Wel restecp voor 'm dat het gelukt is.
Haha inderdaad. Zelfs zo'n mooie actie ziet er schraal uit als hij het doet. Nee die Sno zal nooit mijn favoriet worden. Die mogen ze meteen verkopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En toch straalt de lompheid er vanaf, ook tijdens deze actie
Die moet ik als UI hebben!quote:
Meteen doen. Hele goede verdediger, snap echt niet waarom bijna iedereen hier in Nederland niks in hem ziet.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bild meldt dat Jol graag Joris Mathijsen van HSV wil overnemen.
nooit echt een fan van hem geweest maar ach, een extra verdediger mag best. alleen de bild roept wel vaker wat de laatste tijd.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol kan veel willen, maar eerlijk gezegd zie ik dit niet gauw gebeurenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, dat is Jarolim. Mathijsen is wel 2e captainquote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Is ook aanvoerder toch? Niet erg realistisch. Dan zou Boulah logischer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |