Deze nog even quoten bij wijze van tvp. Ga 'm ook eens uitproberen bij mijn Carlisle game.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635
Met deze tactiek werd ik kampioen met H'veen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:08 schreef poiuytr het volgende:
Hieronder screentje van mijn aankopen van dit seizoen:
Boucher: Is zeer talentvolle keeper die even goed als Reina kan worden.
Fiorillo: Is als back-up doelman gehaald omdat mijn andere 2 reserve keepers niet genoeg talent hadden en al aardig op leeftijd zijn.
Rossi: Heb nu op links Babel staan me standin Riera heb ik verkocht omdat ik hem te sloom vond en niet goed uit de voeten kwam op links, Rossi heeft het talent om veel beter te worden dan Babel al is
Santon: Gebruik ik ook als backup speler voor de rechtsback, deze jongen is op de rechtsback even goed als Diarra!
Van der Waal: Gekocht voor mijn -18 Elftal, hij heeft het talent om nog beter te worden Carragher!
[ afbeelding ]
Cvitanich, Huntelaar, Bojanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef pekel het volgende:
In het 2de seizoen met Feyenoord in de 2de ronde vd beker nipt gewonnen van Spakenburg, (0-0)2-4 na strafschoppen..
Win je tot dan toe van alles en iedereen, krijg je zo'n amateurclupje niet op de rug.
32 schoten, 12 op doel, 5 uitgelezen kansen maar niet scoren. Gebeurt me helaas vaker. Roy Makaay is langdurig geblesseerd, en beloftes als van Wolfswinkel, Lewandowski en in mindere mate Dost scoren haast niet.
Iemand misschien een tip voor een scorende spits?
Chaves, Eliasquote:Op zondag 28 juni 2009 19:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cvitanich, Huntelaar, Bojan![]()
Maja, voor Feyenoord? Jack Tuijp misschien
Wat Football Manager niet voor je carriere kan doenquote:Barça wint race om toptalent Keirrison
FC Barcelona weet zich verzekerd van de komst van Keirrison. Het Braziliaanse toptalent komt over van Palmeiras, dat naar verluidt dertien miljoen euro voor hem ontvangt.
"Hij zal de voorbereiding bij ons meedraaien. Daarna zal Pep Guardiola beslissen of hij uitgeleend wordt of niet", zegt voorzitter Joan Laporta tegen iCatFM. De jonge aanvaller werd afgelopen zomer nog in verband gebracht met een transfer naar PSV.
Als Barcelona besluit om Keirrison uit te lenen dan zal hij waarschijnlijk gebruikt worden om een nieuwe spits aan te trekken. Spaanse media speculeren over een David Villa-transfer waarbij Valencia voor minimaal één jaargang de beschikking krijgt over Barça's jongste aankoop.
Keirrison maakte in Brazilië bijzonder snel naam. Tot januari speelde hij nog voor laagvlieger Coritiba, waar hij al was opgevallen bij diverse scouts van internationale topclubs.
Zo heb ik wel meerdere spelers gezien die in FM een super talent waren en later (nu), aardig veel belangstelling voor is..quote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat Football Manager niet voor je carriere kan doen
Kallstromquote:Op zondag 28 juni 2009 20:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo heb ik wel meerdere spelers gezien die in FM een super talent waren en later (nu), aardig veel belangstelling voor is..
Fernando Torres, Ben Arfa, Nasri, Aguero, Freddy Adu, Bojan en gaan zo maar door.
Speel jij 2008 of heb je gewoon de skin van 2008 in 2009?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kallstromvan CM talent tot speler bij Lyon
Ik krijg trouwens (als hij tekent) echt een wereldaankoopen ook nog transfervrij
[ afbeelding ]
Ook maar even proberen.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef icebliss het volgende:
[..]
Deze nog even quoten bij wijze van tvp. Ga 'm ook eens uitproberen bij mijn Carlisle game.
Ik had zo'n zelfde soort speler gevonden, ook een MC, dus ik na lang over en weer gezeur voor 27 miljoen hem een contract aan mogen bieden. Na een tijdje denk ik, die is binnen. Komt Arsenal met een last minute bod. Ja mooi dat hij voor Arsenal kiest binnen een halve dag.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Speel jij 2008 of heb je gewoon de skin van 2008 in 2009?
Dit jaar op naar de tiende titel op rij met Ajax. Manager van Ajax combineer ik met NL elftal , daar 3 jaar actief een WK en een EK gewonnen (laatste WK slechts 3e) jonge lichting met relatief weinig talent .
edit: Deze gast met een waanzinig potentieel , helaas moeten laten gaan ( Man utd bood 30 miljoen , strik erom en wegwezen dus)
[ afbeelding ]
Trage pc..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je geen 09 speelt?
Ik heb ook niet te snelste laptop maar het draait nu nog wel aardig weet niet hoe dat over een paar seizoenen is, en wat betreft dat geld pompen in club's ben ik het wel met je eens..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Trage pc..![]()
En ook die nieuwe mogelijkheid dat zo'n oliesjiek geld in je club (en ook in andere clubs) gaat pompen bevalt mij nietAls ik een carriere start wil ik de club zelf vanaf de grond opbouwen, heb ik geen hulp bij nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |