Volgens mij niet bij hem, maar bij de bank of zo, nu moeten ze samen aflossen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Had zij bij haar huidige partner geld geleend voor haar ex partner?
Na de lust is het nu wel tijd voor de lastquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp komt ze met schulden de relatie in en wat ik van de voorstukjes begreep weet ZIJ nu niet meer of ze wel de relatie wil voortzetten
Gewoon beeld hier, domme reclame's.quote:
Ja ok, hij komt inderdaad niet al te snugger over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, 1250 netto is wat.... 1800,- bruto. Dat is een paar honderd euro boven het minimum. Gelet op zijn voorkomen vind ik dat geen gek inkomen.
Beetje afhankelijk van de regeling. Meestal wordt er een periode afgesproken en binnen die periode leef je op het absolute minimum, maar eventuele restschulden worden dan kwijt gescholden... dacht ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Karina het volgende:
Ja ze nemen de schuld over, maar die moet wel terugbetaald worden natuurlijk. Ik ben echt benieuwd hoe dit verder gaat, hopelijk zien we er nog iets van later.
Ja, schuldsanering vind in elke gemeente plaats.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De gemeente die zomaar ff de schuld overneemt.
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Bluezz het volgende:
De gemeente neemt de huurschuld over.
En dan gaan we nu over naar puberruil... of zullen we lekker buiten blijven zitten met dat ijskoude coronaatje
1250 bruto is net iets over de 1500 bruto?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:48 schreef bravoboost het volgende:
@Swetsenegger :
1250 bruto is net iets over de 1500 bruto. Dat is wel heel weinig. Hoe oud was hij?
Nee toch? Dat zou betekenen dat hij maar 17% belasting betaalt terwijl het laagste tarief 33% is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:48 schreef bravoboost het volgende:
@Swetsenegger :
1250 bruto is net iets over de 1500 bruto. Dat is wel heel weinig. Hoe oud was hij?
Als je eenmaal in de schuldsanering zit/hebt gezeten heb je wel een paar jaar een sterretje achter je naam. Dan krijg je geen lening, credit card of hypotheek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef Tezz het volgende:
Helaas moet ik ook concluderen dat ik bang ben dat dit stel (wanneer de budgetcoach weg is) weer heel snel vervalt in oude gewoontes. Die nemen straks als ze uit de schuldsanering zijn zo weer een creditcard, of tekenen een of ander wurgcontract voor een hypotheek of zo.
Gelukkig dan maar. Het kwam bij mij echt over als een gezin wat gewoon weer dezelfde fouten gaat maken in de toekomst....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je eenmaal in de schuldsanering zit/hebt gezeten heb je wel een paar jaar een sterretje achter je naam. Dan krijg je geen lening, credit card of hypotheek.
En zo begreep ik ook uit het verhaal.. Geen schuldsanering.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:05 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij werd die huurschuld en zorgverzekering-schuld door de gemeente betaald uit de bijzondere bijstand.
Er was iig geen sprake van schuldsanering of wat voor regeling dan ook. Dit was meer een 'wij kennen deze mensen een bedrag X aan bijzondere bijstand toe en dat komt ongeveer overeen met die twee schulden. Laten wij die schulden dan maar overnemen zodat de meest zorgelijke problemen direct opgelost zijn'
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En zo begreep ik ook uit het verhaal.. Geen schuldsanering.
Ik vind het ook niet echt een goed excuus maargoed....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:10 schreef F04 het volgende:
Als je kindje in het ziekehuis ligt moet toch geen excuus zijn om schulden te gaan maken en om brieven niet meer open te doen. Waarom is zij niet eerder gaan werken? Dit salaris is wel erg mager.
Ze zegt: "Ik heb schulden gemaakt bij m'n ex-partner."quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef fespo het volgende:
kijk het nu.
die gast betaald dus de schuld van de ex van zijn vrouw.
staat ook nog op dat zwarte shirt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:14 schreef MrData het volgende:
Haha dat shirt van die gozerECONOMY SUCKS
verkeerd begrepen dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zegt: "Ik heb schulden gemaakt bij m'n ex-partner."
Zijzelf dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |