Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
Moet wel een heel brood opeten wil ik een beetje vol worden.
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een helequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Een normaal stokbrood is toch geen 90 cm lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over 1/3 van een normaal stokbrood... ze hebben gewoon kleine (maar lekkere) broodjes.
Je kan altijd kiezen voor 30 cm.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was kreeg je een helft van een brood. Ik nam altijd een hele
Misschien zijn de maten inmiddels veranderd
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er komt er inderdaad eentje in Utrecht, ook op/bij de Neude inderdaad
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Oh, dan binnenkort maar eens een bezoekje brengen!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef hermanf het volgende:
[..]
En die gaat morgen officieel open. Bron: medewerker die buiten stond.
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:28 schreef Poppetjuh het volgende:
Subway is zo geniaal.
Laatst dacht ik 'dat kan ik zelf ook wel'. Dus ik al die zooi kopen. Nou, broodjes maken kan je beter aan de subway overlaten
dadtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de Subway.
Ja, dat is waar ik hopeloos faildequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Rnnz het volgende:
Broodje maken kan iedereen, de ingrediënten vinden daarentegen... waar haal ik in godsnaam Sweet Onion saus vandaan? En parmezaans oregano brood?
slecht voor mijn portemonneequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef bierjoost het volgende:
De Subway in Utrecht is inmiddels open! Hoek Neude/Voorstraat.
Zo maar eens even lunchen. Weet iemand de Sub van de Dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |