The Beatles zijn ijzersterk.quote:
Hij heeft het dan ook over slechte bands die nummers aanranden. Ik noem geen van die bands die jij noemt slecht, behalve misschien U2quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Bands als U2 (Knocking on heavens door) en artiesten als Joe Cocker, Nina Hagen en David Bowie hebben ook covers gedaan,
Covers zijn niet per definitie slecht, in tegendeel, Joe Cocker deed de nummers maar wat vaker beter dan het origineel
Is dat haar poging om het publiek wild te krijgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
The Beatles zijn ijzersterk.
HAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
midden in 'I'm a Believer' zegt dat wijf opeens: I KNOW U WEARING HIGH HEELS BUT LETS DENS!!!111!!
Autobanden die opnieuw van profiel worden voorzien, speciaal voor paupers en petjes die wel chromen velgen willen, maar niet de banden kunnen betalen.quote:
U2 slecht!??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook over slechte bands die nummers aanranden. Ik noem geen van die bands die jij noemt slecht, behalve misschien U2
We noemen geen namen, maarre...... Scooter?????quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of al die gare housecovers dan.
Neem een random jaren 80 nummer, plak er een gare vierkwartsmaat onder en je hebt weer een hitje.
Ik ken die artiesten eigenlijk niet, maar op m'n werk stond wel eens Slam FM op en dan kwam dat soort bagger voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef IJsblock het volgende:
[..]
We noemen geen namen, maarre...... Scooter?????![]()
Dit is wel heel slecht.quote:
Echt om te janken natuurlijk. Dat kleine kind dat in het begin wegrent maakt het wel af hoor.quote:
Hoe oud schat je die knulletjes (of beter gezegd: knuppeltjes)?quote:
quote:
Ik schat een jaar of 14/15? Nou ik heb wel wat beter performances gezien van jonge gasten, en de drummer is hier helemaal een lachertje.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe oud schat je die knulletjes (of beter gezegd: knuppeltjes)?
Leuk geprobeerd, maar als je weet dat je het nog niet 100% kan... Doe het dan ook niet.
Ik vind um best goed eigenlijkquote:
Ik ben een goede drummert, alleen als je het niet kan hou het dan lekker op je kamer.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:43 schreef Cmonv het volgende:
Beter in een coverband zitten dan in helemaal geen band. Is toch leuk om te doen en daar gaat het om.
Mensen die hier mensen uit zitten te lachen terwijl ze zelfs niets met muziek doen behalve luisteren zijn trouwens best wel erg triest.
Als je drummert bent, dan ben je mijn vriend, maar ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben een goede drummert, alleen als je het niet kan hou het dan lekker op je kamer.
Dan zou ik zeggen, oefen meer en meer tot dat je niet meer kan voordat je voor publiek of wat dan gaat spelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Als je drummert bent, dan ben je mijn vriend, maar ik ben het niet met je eens.
Bij muziek maken hoort toch samen spelen? En als je nog slecht bent, ja dan klinkt het misschien kut, maar ik heb wel er wel respect voor. Waarschijnlijk spelen sommige bands in dit topic hun instrument nog maar een paar maanden.
Hey jij komt uit Purmerend.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Moet je maar eens op youtube zoeken naar 'Queen Mania'.
Die gasten waren een van de hoofdacts afgelopen vrijdag bij de lokale 'feestweek'.
God tering, wat waren die zanger en gitarist gay
Ach is meestal toch voor ouders en vriendenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, oefen meer en meer tot dat je niet meer kan voordat je voor publiek of wat dan gaat spelen.
Ik zou me doodschamen als m'n zoon dat deed.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:03 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Ach is meestal toch voor ouders en vrienden
Ik moest hier meteen aan denken. Echt kansloos. Daarom bijzonder vermakelijk.quote:
Die drummer...quote:
quote:
Purmerendquote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Jij ook? (of uit de buurt, kan ook)
quote:
Hij heeft wel een fanclub-hyves met 12 leden, dus niet haten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
http://groote.hyves.nl/
Bij tracks. Hoe erg kun je the Beatles verneuken?Hilarisch.
Bij 'Angels' hield ik het niet meer.![]()
Klacht: Slechte bands die goede muziek aanranden.
De cover van Saturday Night is DRA-MA-TISCH. Dat wijf kan niet zingen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
http://groote.hyves.nl/
Bij tracks. Hoe erg kun je the Beatles verneuken?Hilarisch.
Bij 'Angels' hield ik het niet meer.![]()
Klacht: Slechte bands die goede muziek aanranden.
Reuring was vrij betreurenswaardig dit jaarquote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Moet je maar eens op youtube zoeken naar 'Queen Mania'.
Die gasten waren een van de hoofdacts afgelopen vrijdag bij de lokale 'feestweek'.
God tering, wat waren die zanger en gitarist gay
Deze is veel beter iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Dat joch is briljantquote:
Ouwe discussie.. Kansloze discussie.quote:
Vier muzikanten die goed waren in melodieën creëren. Allemaal redelijk op hun respectievelijke instrumenten en dat moet de beste band ooit zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ouwe discussie.. Kansloze discussie.
Op het moment dat je The Beatles niet 'snapt' kun je beter stoppen met muziek luisteren
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vier muzikanten die uitzonderlijk goed waren in melodieën creëren. Allemaal redelijk op hun respectievelijke instrumenten en dat moet de beste band ooit zijn?
Ik heb liever een combinatie van beide. Als een band alleen catchy melodietjes maakt vind ik dat niet genoeg. Daar komt nog bij dat ik de beatles grotendeels gewoon saai vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Heel goedJe hebt m.
Die tweede is natuurlijk totaal irrelevant voor goede muziek
Het gaat er niet om wát een band maakt, het gaat er om hóe ze het makenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb liever een combinatie van beide. Als een band alleen catchy melodietjes maakt vind ik dat niet genoeg. Daar komt nog bij dat ik de beatles grotendeels gewoon saai vind.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Accepteer dat eens en noem niet meteen iemand een muziekproleet als ie de beatles niet kan waarderen. Ik ken misschien 5 beatles liejdes die ik kan waarderen, bij de rest val ik in slaap.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wát een band maakt, het gaat er om hóe ze het maken.
Net alsof een complexe gitaarsolo daar wat aan verbetert. The Beatles wisten uit een paar akkoorden een hele sfeer te scheppen die Dream Theater (ik noem maar een moeilijke band) nooit van hun leven voor elkaar zal krijgen
waarom zijn het steeds van die pubertjes die kutcovers maken?quote:
Nee, U2 = Kut.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik schat een jaar of 14/15? Nou ik heb wel wat beter performances gezien van jonge gasten, en de drummer is hier helemaal een lachertje.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |