Ben je nu serieus?quote:
Dan kan ik je mededelen dat ik je grap geslaagd vind.quote:
Door jou was ik voor het eerst op twitter, dus ik was in de war! Dacht dat het youtube was maar had het al snel door...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan kan ik je mededelen dat ik je grap geslaagd vind.
Woei!quote:Veel wissels. Alleen Urby en Alderweireld blijven staan. #dwvajax
less than 5 seconds ago from mobile web
Geen Elia dus...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Opstelling tweede helft: Bizot, Anita, Wielaert, Alderweireld, Supusepa, Sno, Donald, De Jong, Martina, Bodul, Urby
Hoezo hebben ze een tegendoelpunt? Staat er niemand op doel ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:39 schreef Spougle het volgende:
Donald schiet corner Urby ineens binnen: 1-3.
Padt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:43 schreef Fries het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze een tegendoelpunt? Staat er niemand op doel ofzo?
Dus nu zijn Stekelenburg en Vermeer allebei gepasseerd als eerste keeper!?quote:
quote:Martina 1-4. Intikker na voorzet Bodul. #dwvajax
4 minutes ago from mobile web
Zo gaat ie goed, hij gaat goed, zoals ie wezen moet!quote:De Jong mist voor leeg doel na assist Bodul. #dwvajax
7 minutes ago from mobile web
Die 2 hebben nog vakantie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef Fries het volgende:
[..]
Dus nu zijn Stekelenburg en Vermeer allebei gepasseerd als eerste keeper!?
Met een Zidane-actie, ik voorspel een golf van Fok-UI's met Snoquote:
Hij staat erom bekend dat hij alleen tegen kleintjes scoort, nu scoort hij niet dus hij zal wel tegen de groten gaan scoren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
Jammer dat Cvita niet scoorde, die mag van mij vanaf het begin vlammen
In de weg van wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:13 schreef Spougle het volgende:
1-8 na goal Siem de Jong. Er klinkt applaus, maar er staan wat mensen in de weg.
Snap het ook niet helemaal.quote:
Het publiek was zo euforisch dat ze het veld opstormden en de 1-9 voorkwam?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien een van richting veranderd schot.
Klinkt logisch...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Rumille het volgende:
Denk dat de Twitteraar het niet helemaal goed kon zien?
Oh ja: Aissati
Eindelijk dan die verdiende 10e goal...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef _Mike_ het volgende:
Martinta tikt Ajax naar dubbele cijfers: 1-10 #dwvajax
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Rumille het volgende:
Martinta tikt Ajax naar dubbele cijfers: 1-10
De eerste nieuwe aankoop is dus binnen: Martinta.
Aissati
Knip en plakwerk zonder te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Iedereen neemt de spelfout van Martina over
Zeker tegen een club als DWV...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Netjes. Dubbele cijfers zijn altijd leuk.
Evenveel doelpunten, alleen zijn wij aardig genoeg om ze niet totaal te vernederen, wat we natuurlijk makkelijk konden.quote:
Beetje jammer dat ze het uitzenden, daardoor zal het wel een stuk rustiger zijn op de Toekomstquote:Op zondag 28 juni 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week kan Ajax - Ajax Cape Town iig ook weer via TV gevolgd worden.
Zijn er behalve het Amsterdam Tournament al meer wedstrijden die via Eredivisie Live, Sport 1 of SBS/RTL uitgezonden gaan worden?
Is Stevanovic al fit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse speelt tegen VV dodewaard..
Na kleine 20 min 0-4
doelpunten makers als het goed is...
0-1 Kolk
0-2 Snijders
0-3 Snijders
0-4 v.d. Struijk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Lastpost het volgende:
Opstelling Feyenoord: Rob van Dijk, Dani Fernandez, Norichio Nieveld, Kevin Hofland, Tim de Cler, Luigi Bruins, Denny Landzaat, Andwele Slory, Jon Dahl Tomasson, Roy Makaay, Tim Vincken
Wissels Feyenoord: Darley, Mitchell Shet, Dwight Tiendalli, Kevin Wattamaleo, Jordao Pattinama, Nicky Hofs
Opstelling WRW: Stehpan Proper, Tommie van Schaijk, Ricardo Nijsen, Tim Stolk, Izaak Pattiwael, Jeroen vd Horst, Gijs vd Enden, Danillo Tentua, Casper Westerveld, Samir Boukhari, Mo Abulasriw
En we staan weer is voor lulquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Brord_ het volgende:
ADO den Haag heeft met 4-0 verloren van Team VVCS.
Matig...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef Positive_Thinking het volgende:
GAE - HEE 0-1 eindstand.
Met de hakkken over de sloot.
quote:Selectie voor de wedstrijd Ajax - Ajax Cape Town, zaterdag 16.00 uur op de Toekomst:
Maarten Stekelenburg
Marco Bizot
Bruno Silva
Oleguer
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Ismaïl Aissati
Eyong Enoh
Siem de Jong
Jan-Arie van der Heijden
Evander Sno
Vurnon Anita
Daley Blind
Kennedy
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Marvin Zeegelaar
Darko Bodul
Vermeer is nog geblesseerd evenals de 3e keeper, Sergio Padt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Arcturus het volgende:
Bizot?nieuwe reserve keeper?
Ja, omdat Vermeer nog niet wedstrijdfit is en Padt zijn vinger heeft gebroken, Bizot zit sinds dit seizoen bij Jong Ajaxquote:
Tegen Barendrecht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef erfc4ever het volgende:
t gaat weer erg lekker met Feyenoord als ik Radio Rijnmond moet geloven![]()
Met één been zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef erfc4ever het volgende:
t gaat weer erg lekker met Feyenoord als ik Radio Rijnmond moet geloven![]()
Als het 46 graden is zonder wind snap ik het nog wel maar dit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Rumille het volgende:
Whehe, drinkpauze. Watjes, voetballen zullen ze
Inderdaad, ik moest ooit als 10-jarig jochie met 35 graden de finale van een toernooitje tegen een Duits team spelen. Geen drinkpauzequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als het 46 graden is zonder wind snap ik het nog wel maar dit?
Dat is dan ook geen topniveauquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest ooit als 10-jarig jochie met 35 graden de finale van een toernooitje tegen een Duits team spelen. Geen drinkpauze
En dan heb je hier duurbetaalde profs in een oefenwedstrijdje met 28 graden?
Maakt dat wat uit? Een klein kind moet met een hogere temperatuur een voor hen belangrijke wedstrijd spelen tegen Duitsers, krijgt niet betaald en krijgt geen drinkpauze maar verzet voor zijn doen wel evenveel werk, misschien meer.quote:
Het staat in ieder geval 0-2.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
volgens Radio Rijnmond heeft Barendrecht de beste kansen
Heb niks gehoordquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
Werd vd Wiel kakkerlak kakkerlak klootzak genoemd?
Ik weet het haast zeker, hij kwam aan de bal toen was t kakkerlak kakkerlak en klootzak, hij speelt de bal af en 1 persoon klapt en juicht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
Niet veel te klagen inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet het haast zeker, hij kwam aan de bal toen was t kakkerlak kakkerlak en klootzak, hij speelt de bal af en 1 persoon klapt en juicht.
Een van de beste amateurclubs van het land hoorquote:
Hij blijft ook een keer staan... wat is die gast sloom zegquote:
100 kilo aan Sno en nog 20 kilo aan haar..niet echt gek..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij blijft ook een keer staan... wat is die gast sloom zeg
Jol maakt er wel een topper van!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Ajax Cape Town penalty, door Sno. Zucht
Wie hebben er gescoord?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord wint met 2-0 van Barendrecht.
In die 41e minuut werd het 1-1..quote:
Och, er is nu budget genoeg om een half nieuw elftal te halenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Dynastic het volgende:
ADO Den Haag 2-1 FC Dordrecht
Ik vond het zelf een dramatische wedstrijd.
Ik maak me behoorlijk zorgen dat er zoveel basisspelers geblesseerd zijn: Ammi, Piqué, Buijs, Van den Bergh, Milic, Zwinkels, Knopper (voor langere tijd). Zag Kum ook al vroeg eruit gaan ergens in de 30e min. Ze speelde de tweede helft weer met een veredeld B/C elftal, die het niet onaardig deden maar waar je in de Eredivisie gewoon weg wordt getikt
Ja, goed nieuws op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Och, er is nu budget genoeg om een half nieuw elftal te halen
Ik zie het als een topic wat eigenlijk alleen voor Ajax-DWV was voor de TT changequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit topic was eigenlijk bedoelt voor NL'se clubs en nu zie ik Leverkusen Casablanca?
Ja we zijn nou eenmaal lastig af te stoppen.... Wat een schoppers zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Tim86 het volgende:
De Brazilianen hebben zich misdragen tegen FCDB zag ik
Nog leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport begint zometeen Schalke-Twente trouwens.
who the fuck is Twente?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport begint zometeen Schalke-Twente trouwens.
Zonder te schakelen zet ik in op Frank Kramerquote:
Frank Kramer ja (was zijn naam even kwijt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder te schakelen zet ik in op Frank Kramer? En het ergste is nog dat hij gewoon de enige is, je zou het op de vakantie van de eerste 32 commentatoren kunnen schuiven anders.
Vast wel op AjaxTV en AjaxLifequote:
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 door Dario na een half uur spelen. Anita oogt gedreven als linksback.
Zelfde twitter als in de op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?
Nummer 4 al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is nummer 3 al in 2 wedstrijden. Toe maar hoor.
Beter gaat ie niet helemaal los, want anders staan er scouts van United morgen voor zijn hotelkamer.
Si!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?
quote:
quote:Beter gaat ie niet helemaal los, want anders staan er scouts van United morgen voor zijn hotelkamer.
Jawel maar is nog niet veel aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
Kijkt er niemand die topper? Twente - Schalke
Ik kijk net 3 min. Twente nog kansen gehad?quote:
Hij loopt weer,zoals gewoonlijk, te kutten?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kijk net 3 min. Twente nog kansen gehad?
Er gebeurt nu ook echt geen fuckquote:
Maduro moet gewoon centraal een kans krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij loopt weer,zoals gewoonlijk, te kutten?
En deze lutser moet volgend jaar dan mee naar het WK. Oh, oh wat een armoede.
Iinderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |