abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69536183
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:08 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je niet weet hoe je 't moet aanpakken.
pi_69536765
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:11 schreef taxhaven het volgende:
Mensen die EL hebben bij Digitenne:

Als jullie terugkijken op het seizoen, zijn jullie dan tevreden? En dan doel ik niet zozeer op de dienstverlening van KPN maar het feit dat je maar 2 kanalen hebt. Wegen de gemiste wedstrijden op tegen de lagere prijs?
Ik heb het voordeel dat ik zelf een ssc heb van Feijenoord en als ik geen kaarten heb voor uitwedstrijden dan is Feijenoord altijd wel te zien. Zelfs toen Feijenoord aan het eind van de competitie niet op de 1e twee kanalen te zien was, kreeg ik na een telefoontje een kijkcode om toch via internet te kijken.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:12:14 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_69588285
Aanbieding van Tele2:

Als je Eredivisie Live met een jaar verlengt, krijg je er volgend jaar gratis Sport1 bij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69709257
quote:
Eredivise Live tevreden over eerste jaar

Betaalzender Eredivisie Live is tevreden over het aantal abonnee's na het eerste seizoen. Volgens directeur Frank Rutten van de ECV gaat het om 350.000 leden.

"Met dat aantal liggen we goed op schema", aldus de topman van de ECV, de onderneming waarin de achttien eredivisionisten zijn vertegenwoordigd. Toch kan de zender nog niet zonder de financiële steun van banken.

"We lenen precies dat wat we nodig hebben voor de organisatie. Als de groei van het aantal abonnees doorzet, dan kunnen we de lening over een paar jaar met gemak aflossen", zegt Rutten tegenover de Telegraaf. "Uiteindelijk willen we naar de 800.000. We zijn er nog altijd van overtuigd dat er zo veel voetballiefhebbers zijn die willen betalen voor het zien van live-voetbalduels op hun televisie."

Toen de clubs uit de Eredivisie vorig jaar besloten de uitzendrechten van live-duels zelf te exploiteren, beloofde de ECV in totaal zestig miljoen euro uit te keren aan de clubs. Aan die belofte heeft het niet kunnen voldoen. "Dat kan ook moeilijk als je met nul abonnees begint", besluit de optimistische Rutten.
pi_69709855
Vers van de pers
09/10

Wat zijn er weer up to date
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:57:45 #181
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69775811
quote:
Eredivisie Live komt 15 miljoen tekort

Volgens het Financieel Dagblad is bij voetbalkanaal Eredivisie Live het tekort inmiddels opgelopen tot 15 miljoen euro. Om dit op te vangen moet de zender gebruik maken van het vangnet dat zij met de Royal Bank of Scotland heeft gecreëerd. De eredivisieclubs is vijf jaar lang een vast gezamenlijk dividend van 60 miljoen euro uit het voetbalkanaal beloofd. Omdat men nu na één jaar slechts 45 miljoen euro heeft binnengehaald moet geld worden geleend om de voetbalclubs de in het vooruitzicht gestelde inkomsten te kunnen betalen.

Ook voor het volgend voetbalseizoen verwacht de Eredivisie CV (ECV) een tekort bij Eredivisie Live. In het derde jaar hoopt men wel aan het jaarlijkse 60 miljoen aan inkomsten te komen. Alleen moet dan het geld dat meer wordt binnengehaald gebruikt worden om de leningen bij Royal Bank of Scotland, met rente, terug te gaan betalen.

De ECV gaat er nu vanuit dat men na twee jaar voldoende abonnees heeft om de leningen die nu worden afgesloten met gemak te kunnen terugbetalen. Om alles volgens plan te laten verlopen moet het aantal abonnees het komende voetbalseizoen met minimaal 200.000 stijgen naar rond de 550.000 abonnees.

De jaren daarna zou het aantal abonnees dan stapsgewijs kunnen doorstijgen naar 800.000, zo denkt ECV. Met deze verwachtingen lijkt de organisatie wel erg optimistisch te zijn. Distributeurs die het Eredivisie Live-betaalproduct aan abonnees verkopen denken dat het plafond voor het aantal abonnees dat maandelijks voor het live voetbal wil betalen rond 400.000 ligt.

"Dat aantal is nooit hoger geweest en dat zie ik ook niet worden", zegt één van hen in het Financieel Dagblad. Hans Wolfert van CanalDigitaal is het meest duidelijk over het eerste jaar Eredivisie Live. Volgens hem zijn "de lage verwachtingen die CanalDigitaal over Eredivisie Live had uitgekomen".

Om meer abonnees te krijgen wil Eredivisie Live gaan uitbreiden op het gebied van buitenlands voetbal. Ook kocht men onlangs een gedeelte van de uitzendrechten van de Europa League. Om het komende jaar aan de 200.000 nieuwe abonnees te komen gaat de zender consumentenacties houden. UPC geeft de nieuwe abonnee bijvoorbeeld 3 maanden gratis Eredivisie Live en Tele2 biedt het voetbalkanaal 6 maanden aan voor de halve prijs.

06-06-2009 Broadcast Magazine
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:01:41 #182
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69775923
Is denk ik een kwestie van tijd voordat Eredivisie Live overgenomen wordt door/gaat fuseren met Sport1.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:03:51 #183
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69775987
Belangrijkste reden waarom ze het aantal kijkers niet gaan halen.
quote:
Het percentage huishoudens met een digitale televisie aansluiting groeide met 10 procentpunt naar 48 procent.
Slechts de helft van alle TV aansluiting is een digitale dus dan vind het ook niet zo gek dat er maar zo weinig abonnees zijn.
pi_69776021
Er zijn nu dus 350.000 abonnees? Voor een klein voetballandje als Nederland is dat niet heel erg vreemd lijkt mij zo.

800.000 abonnees op 16 miljoen inwoners is echt bizar veel. Er zijn 5,5 miljoenen mannen met de leeftijd tussen 15 en 65 jaar, dan heb je toch wel 95% van je doelgroep te pakken.

Van die 5,5 miljoen moet je er dus 800.000 bereiken, dat is bijna 1 op de 5!
pi_69790307
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef VoreG het volgende:
Er zijn nu dus 350.000 abonnees? Voor een klein voetballandje als Nederland is dat niet heel erg vreemd lijkt mij zo.

800.000 abonnees op 16 miljoen inwoners is echt bizar veel. Er zijn 5,5 miljoenen mannen met de leeftijd tussen 15 en 65 jaar, dan heb je toch wel 95% van je doelgroep te pakken.

Van die 5,5 miljoen moet je er dus 800.000 bereiken, dat is bijna 1 op de 5!
Zo heel bizar is dat ook niet als je kijkt naar de kijkcijfers voor de samenvattingen. De markt ís er dus wel, de vraag is nu hoe je hen zo 'gek' krijgt om er voor te betalen. Ik denk dat ze nu wel goed op weg zijn met het aantrekkelijker en betaalbaarder maken.
pi_69793096
Beach Soccer, verrassend
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 juni 2009 @ 15:32:55 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69795853
Enig idee wat de uitslag net was ? Ik moest weg bij 6-3 voor NL
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 09:17:12 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70085247
quote:
Eredivisie Live laat het produceren van de voetbalwedstrijden de komende vier jaar geheel door Endemol verzorgen. Het afgelopen jaar deed Eyeworks daar ook nog aan mee, maar het betaalkanaal heeft nu een voorkeur voor Endemol. "De aanbieding van Endemol was beter", zegt directeur Alex Tielbeke. Bij Eyeworks Sport is de klap hard aangekomen.

"We hadden het dolgraag willen blijven doen, maar het komt niet onverwacht", zegt directeur Wil Moerer in de Volkskrant. Endemol is mede-eigenaar van Eredivisie Live, dus is de keuze voor deze producent niet onlogisch. Moerer kan nog niet aangeven wat de gevolgen voor de producent precies zullen zijn. Bij Eyeworks Sport werken ruim zeventig mensen. "Mogelijk komen drie of vier werknemers 'in de problemen'. Dus de impact valt mee. Ook financieel, want we hadden een eventueel nieuw contract met Eredivisie Live niet begroot."

Eyeworks Sport heette oorspronkelijk WK Producties en verzorgde de productie en de registratie van de eredivisiewedstrijden voor Talpa/Tien en Eredivisie Live. Nu heeft het bedrijf nog contracten met onder meer Sport 1, SBS Broadcasting en RTL Nederland.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:29:28 #189
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_70096247
Wij hebben thuis nu 2 decoders op 1 abbonement, wel een losse smart-card aanschaffen, even dat nummer doorgeven aan ziggo, en dan kun je op 2 tv's EL kijken, op 1 abbonement
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_70104746
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Wij hebben thuis nu 2 decoders op 1 abbonement, wel een losse smart-card aanschaffen, even dat nummer doorgeven aan ziggo, en dan kun je op 2 tv's EL kijken, op 1 abbonement
Hadden wij automatisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2009 @ 11:42:54 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70541514
EL heeft een hoop oefenduels live. Ook NAC in de Europa league wordt live uitgezonden.

Jaap stam blijft nog een jaar analist. Wat er met Gary Lineker gebeurd is nog niet bekend.
Ook minder goed nieuws Theo R blijft nog een jaar commentaar geven.
pi_70541584
Doen ze goed .
pi_70541640
Staan een paar leuke affiches tussen als AZ - HSV, Spurs- Barça en Spurs - Celtic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70541664
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doen ze goed .
Idd.

Wel jammer inderdaad dat Theo "ik praat extreem onduidelijk voor een commentator" Reitsma nog een jaar blijft. Erger me kapot aan die kerel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:35:44 #195
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_70543219
Theo blijft een held, maar inderdaad een heel klein beetje over de houdbaarheidsdatum heen inmiddels.
pi_70543458
Netjes die hoeveelheid oefenduels
pi_70550111
Gandzasar Kapan - NAC Breda toch op EL? Ik maar denken dat RTL die rechten had of zit ik er nu volledig naast?
pi_70558670
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Gandzasar Kapan - NAC Breda toch op EL? Ik maar denken dat RTL die rechten had of zit ik er nu volledig naast?
Ik begrijp het ook niet meer, wie heeft nou wat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2009 @ 20:31:24 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70558757
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Pas vanaf het hoofdtoernooi zijn de eerste rechten bij RTL7 volgens mij.
pi_70559899
Klopt, RTL heeft de rechten voor het hoofdtoernooi gekocht via de UEFA.

De thuis spelende clubs hebben de rechten voor de wedstrijden van de voorrondes. En TV zenders zullen dus met die clubs overeenstemming moeten bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')