Als het 46 graden is zonder wind snap ik het nog wel maar dit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Rumille het volgende:
Whehe, drinkpauze. Watjes, voetballen zullen ze
Inderdaad, ik moest ooit als 10-jarig jochie met 35 graden de finale van een toernooitje tegen een Duits team spelen. Geen drinkpauzequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als het 46 graden is zonder wind snap ik het nog wel maar dit?
Dat is dan ook geen topniveauquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest ooit als 10-jarig jochie met 35 graden de finale van een toernooitje tegen een Duits team spelen. Geen drinkpauze
En dan heb je hier duurbetaalde profs in een oefenwedstrijdje met 28 graden?
Maakt dat wat uit? Een klein kind moet met een hogere temperatuur een voor hen belangrijke wedstrijd spelen tegen Duitsers, krijgt niet betaald en krijgt geen drinkpauze maar verzet voor zijn doen wel evenveel werk, misschien meer.quote:
Het staat in ieder geval 0-2.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
volgens Radio Rijnmond heeft Barendrecht de beste kansen
Heb niks gehoordquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
Werd vd Wiel kakkerlak kakkerlak klootzak genoemd?
Ik weet het haast zeker, hij kwam aan de bal toen was t kakkerlak kakkerlak en klootzak, hij speelt de bal af en 1 persoon klapt en juicht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
Niet veel te klagen inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
Hoorde ik t nou goed?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet het haast zeker, hij kwam aan de bal toen was t kakkerlak kakkerlak en klootzak, hij speelt de bal af en 1 persoon klapt en juicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |