Ben je nu serieus?quote:
Dan kan ik je mededelen dat ik je grap geslaagd vind.quote:
Door jou was ik voor het eerst op twitter, dus ik was in de war! Dacht dat het youtube was maar had het al snel door...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan kan ik je mededelen dat ik je grap geslaagd vind.
Woei!quote:Veel wissels. Alleen Urby en Alderweireld blijven staan. #dwvajax
less than 5 seconds ago from mobile web
Geen Elia dus...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Opstelling tweede helft: Bizot, Anita, Wielaert, Alderweireld, Supusepa, Sno, Donald, De Jong, Martina, Bodul, Urby
Hoezo hebben ze een tegendoelpunt? Staat er niemand op doel ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:39 schreef Spougle het volgende:
Donald schiet corner Urby ineens binnen: 1-3.
Padt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:43 schreef Fries het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze een tegendoelpunt? Staat er niemand op doel ofzo?
Dus nu zijn Stekelenburg en Vermeer allebei gepasseerd als eerste keeper!?quote:
quote:Martina 1-4. Intikker na voorzet Bodul. #dwvajax
4 minutes ago from mobile web
Zo gaat ie goed, hij gaat goed, zoals ie wezen moet!quote:De Jong mist voor leeg doel na assist Bodul. #dwvajax
7 minutes ago from mobile web
Die 2 hebben nog vakantie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef Fries het volgende:
[..]
Dus nu zijn Stekelenburg en Vermeer allebei gepasseerd als eerste keeper!?
Met een Zidane-actie, ik voorspel een golf van Fok-UI's met Snoquote:
Hij staat erom bekend dat hij alleen tegen kleintjes scoort, nu scoort hij niet dus hij zal wel tegen de groten gaan scoren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
Jammer dat Cvita niet scoorde, die mag van mij vanaf het begin vlammen
In de weg van wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:13 schreef Spougle het volgende:
1-8 na goal Siem de Jong. Er klinkt applaus, maar er staan wat mensen in de weg.
Snap het ook niet helemaal.quote:
Het publiek was zo euforisch dat ze het veld opstormden en de 1-9 voorkwam?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien een van richting veranderd schot.
Klinkt logisch...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Rumille het volgende:
Denk dat de Twitteraar het niet helemaal goed kon zien?
Oh ja: Aissati
Eindelijk dan die verdiende 10e goal...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef _Mike_ het volgende:
Martinta tikt Ajax naar dubbele cijfers: 1-10 #dwvajax
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Rumille het volgende:
Martinta tikt Ajax naar dubbele cijfers: 1-10
De eerste nieuwe aankoop is dus binnen: Martinta.
Aissati
Knip en plakwerk zonder te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Iedereen neemt de spelfout van Martina over
Zeker tegen een club als DWV...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Netjes. Dubbele cijfers zijn altijd leuk.
Evenveel doelpunten, alleen zijn wij aardig genoeg om ze niet totaal te vernederen, wat we natuurlijk makkelijk konden.quote:
Beetje jammer dat ze het uitzenden, daardoor zal het wel een stuk rustiger zijn op de Toekomstquote:Op zondag 28 juni 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week kan Ajax - Ajax Cape Town iig ook weer via TV gevolgd worden.
Zijn er behalve het Amsterdam Tournament al meer wedstrijden die via Eredivisie Live, Sport 1 of SBS/RTL uitgezonden gaan worden?
Is Stevanovic al fit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse speelt tegen VV dodewaard..
Na kleine 20 min 0-4
doelpunten makers als het goed is...
0-1 Kolk
0-2 Snijders
0-3 Snijders
0-4 v.d. Struijk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Lastpost het volgende:
Opstelling Feyenoord: Rob van Dijk, Dani Fernandez, Norichio Nieveld, Kevin Hofland, Tim de Cler, Luigi Bruins, Denny Landzaat, Andwele Slory, Jon Dahl Tomasson, Roy Makaay, Tim Vincken
Wissels Feyenoord: Darley, Mitchell Shet, Dwight Tiendalli, Kevin Wattamaleo, Jordao Pattinama, Nicky Hofs
Opstelling WRW: Stehpan Proper, Tommie van Schaijk, Ricardo Nijsen, Tim Stolk, Izaak Pattiwael, Jeroen vd Horst, Gijs vd Enden, Danillo Tentua, Casper Westerveld, Samir Boukhari, Mo Abulasriw
En we staan weer is voor lulquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Brord_ het volgende:
ADO den Haag heeft met 4-0 verloren van Team VVCS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |