Jol maakt er wel een topper van!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Ajax Cape Town penalty, door Sno. Zucht
Wie hebben er gescoord?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord wint met 2-0 van Barendrecht.
In die 41e minuut werd het 1-1..quote:
Och, er is nu budget genoeg om een half nieuw elftal te halenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Dynastic het volgende:
ADO Den Haag 2-1 FC Dordrecht
Ik vond het zelf een dramatische wedstrijd.
Ik maak me behoorlijk zorgen dat er zoveel basisspelers geblesseerd zijn: Ammi, Piqué, Buijs, Van den Bergh, Milic, Zwinkels, Knopper (voor langere tijd). Zag Kum ook al vroeg eruit gaan ergens in de 30e min. Ze speelde de tweede helft weer met een veredeld B/C elftal, die het niet onaardig deden maar waar je in de Eredivisie gewoon weg wordt getikt
Ja, goed nieuws op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Och, er is nu budget genoeg om een half nieuw elftal te halen
Ik zie het als een topic wat eigenlijk alleen voor Ajax-DWV was voor de TT changequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit topic was eigenlijk bedoelt voor NL'se clubs en nu zie ik Leverkusen Casablanca?
Ja we zijn nou eenmaal lastig af te stoppen.... Wat een schoppers zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:00 schreef Tim86 het volgende:
De Brazilianen hebben zich misdragen tegen FCDB zag ik
Nog leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport begint zometeen Schalke-Twente trouwens.
who the fuck is Twente?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport begint zometeen Schalke-Twente trouwens.
Zonder te schakelen zet ik in op Frank Kramerquote:
Frank Kramer ja (was zijn naam even kwijt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder te schakelen zet ik in op Frank Kramer? En het ergste is nog dat hij gewoon de enige is, je zou het op de vakantie van de eerste 32 commentatoren kunnen schuiven anders.
Vast wel op AjaxTV en AjaxLifequote:
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 door Dario na een half uur spelen. Anita oogt gedreven als linksback.
Zelfde twitter als in de op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?
Nummer 4 al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is nummer 3 al in 2 wedstrijden. Toe maar hoor.
Beter gaat ie niet helemaal los, want anders staan er scouts van United morgen voor zijn hotelkamer.
Si!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je dat via twitter dat hij gedreven oogt?
quote:
quote:Beter gaat ie niet helemaal los, want anders staan er scouts van United morgen voor zijn hotelkamer.
Jawel maar is nog niet veel aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
Kijkt er niemand die topper? Twente - Schalke
Ik kijk net 3 min. Twente nog kansen gehad?quote:
Hij loopt weer,zoals gewoonlijk, te kutten?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kijk net 3 min. Twente nog kansen gehad?
Er gebeurt nu ook echt geen fuckquote:
Maduro moet gewoon centraal een kans krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij loopt weer,zoals gewoonlijk, te kutten?
En deze lutser moet volgend jaar dan mee naar het WK. Oh, oh wat een armoede.
Iinderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |