abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:40:57 #101
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70437319
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
HIStory Kuala Lumpur is mijn favoriet van de HIStory, hoewel Manilla ook wat heeft. Tja, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof
Oh, dat geloof ik
Waiting for This is it!
pi_70437445
Denthemen: heb je toevallig foto's van mjjsource? Dat was vroeger een website met een schat aan ontelbare prachtige en zeldzame hoge resolutiefoto's van MJ. Ik heb jammer genoeg niet alles van die site, maar wel wat foto's op m'n HD.

Voor een concert zou ik sowieso op een fansite zoeken, bijvoorbeeld mjjcommunity.com, in plaats van YouTube halen. Welk concert zou ik aanraden.. pff, ik heb zo'n beetje alles gezien wat er beschikbaar is. Ik ben zelf niet zo'n fan van de HIStory Tour, MJ playbackt daar vooral en veel concerten zijn ook op de automatische piloot. De Dangerous Tour kent eigenlijk maar een volledig concert wat professioneel is gefilmd en is uitgebracht, namelijk Bucharest, wat in de winkels ook te vinden is voor een tientje. De rest wat er rondgaat zijn vooral losse filmpjes van nummers. De Dangerous Tour is een stuk beter dan de HIStory Tour, maar niets gaat boven de BAD Tour. Als je hem echt in actie wil zien (en een volledig concert wil hebben) moet je Yokohama 1987 opzoeken. Goede kwaliteit en Michael op dreef.

zaterdag 27 juni 2009 @ 23:49:32 #103
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70437531
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Denthemen: heb je toevallig foto's van mjjsource? Dat was vroeger een website met een schat aan ontelbare prachtige en zeldzame hoge resolutiefoto's van MJ. Ik heb jammer genoeg niet alles van die site, maar wel wat foto's op m'n HD.

Voor een concert zou ik sowieso op een fansite zoeken, bijvoorbeeld mjjcommunity.com, in plaats van YouTube halen. Welk concert zou ik aanraden.. pff, ik heb zo'n beetje alles gezien wat er beschikbaar is. Ik ben zelf niet zo'n fan van de HIStory Tour, MJ playbackt daar vooral en veel concerten zijn ook op de automatische piloot. De Dangerous Tour kent eigenlijk maar een volledig concert wat professioneel is gefilmd en is uitgebracht, namelijk Bucharest, wat in de winkels ook te vinden is voor een tientje. De rest wat er rondgaat zijn vooral losse filmpjes van nummers. De Dangerous Tour is een stuk beter dan de HIStory Tour, maar niets gaat boven de BAD Tour. Als je hem echt in actie wil zien (en een volledig concert wil hebben) moet je Yokohama 1987 opzoeken. Goede kwaliteit en Michael op dreef.

Waiting for This is it!
pi_70437694
Weet niet of ik de vraag hier moet stellen maar ik zocht toch een liedje van MJ.

In die clip lopen ze in een lange stoet mensen achter hem aan en het gaat ook iets over world , heb youtube al afgezocht maar kan het helaas niet vinden , hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel.
pi_70438046
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weet niet of ik de vraag hier moet stellen maar ik zocht toch een liedje van MJ.

In die clip lopen ze in een lange stoet mensen achter hem aan en het gaat ook iets over world , heb youtube al afgezocht maar kan het helaas niet vinden , hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel.
Cry

pi_70438464
'If even a small portion of the praise that is bestowed on Michael Jackson now in death was given to him last year in life, he might well still be with us. That is the sad truth.'

Robin Gibb, Bee Gees.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:40:31 #107
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_70438692
Weet een van jullie waar ik de documentaire: Micheal jackson Take 2 kan zien graag met nederlandse ondertiteling. RTL zond vanavond de verkeerde uit en ook bij uitzendiggemist zie ik hem nog niet staan

Alvast bedankt
  zondag 28 juni 2009 @ 00:43:18 #108
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70438776
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Rnnz het volgende:
'If even a small portion of the praise that is bestowed on Michael Jackson now in death was given to him last year in life, he might well still be with us. That is the sad truth.'

Robin Gibb, Bee Gees.
Waiting for This is it!
pi_70438779
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Weet een van jullie waar ik de documentaire: Micheal jackson Take 2 kan zien graag met nederlandse ondertiteling. RTL zond vanavond de verkeerde uit en ook bij uitzendiggemist zie ik hem nog niet staan

Alvast bedankt
Wil ik ook graag weten
  Redactie Frontpage zondag 28 juni 2009 @ 00:46:21 #110
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_70438861
quote:

Robin Gibb, Bee Gees.
Eens. Tijdens zijn leven verguisd, maar nu voor eeuwig in het rijtje Mozart, Elvis en John lennon.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_70438948
quote:

Ik vind Brisbane ook erg goed. Wembely '88 schijnt ook heel goed te zijn. Smooth Criminal live geloof ik, maar daar zijn alleen amateurbeelden van. Ff wat van Brisbane:

(Can you feeeeel it )

En deze versie van Another Part Of Me, hier had ie echt nog zo veel plezier in t leven en het optreden

Is die nou in Wembley of Parijs, gaan verschillende verhalen rond.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_70439078
Ja, Brisbane wilde ik ook aanhalen, maar het volledige concert daarvan is niet beschikbaar. Nummers als Beat It en Billie Jean zul je bijvoorbeeld niet vinden van Brisbane (nog niet, een fan schijnt het in handen te hebben).

Volgens mij Wembley btw, de fans zien er ook Engels uit.
pi_70439144
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:54 schreef Rnnz het volgende:
Ja, Brisbane wilde ik ook aanhalen, maar het volledige concert daarvan is niet beschikbaar. Nummers als Beat It en Billie Jean zul je bijvoorbeeld niet vinden van Brisbane (nog niet, een fan schijnt het in handen te hebben).

Volgens mij Wembley btw, de fans zien er ook Engels uit.
Als ie dat hele concert van Wembley zó in vorm is moet dat wel echt een van de beste zijn die er bestaan. Maar goed, we zullen t te weten komen, hij heeft al zn concerten op laten nemen. Heb goede hoop dat we Wembley ooit nog wel in goede kwaliteit te zien krijgen.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_70439191
Thanks Rnnz!
  zondag 28 juni 2009 @ 01:04:09 #116
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_70439274
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ik vind Brisbane ook erg goed. Wembely '88 schijnt ook heel goed te zijn. Smooth Criminal live geloof ik, maar daar zijn alleen amateurbeelden van. Ff wat van Brisbane:

(Can you feeeeel it )

En deze versie van Another Part Of Me, hier had ie echt nog zo veel plezier in t leven en het optreden

Is die nou in Wembley of Parijs, gaan verschillende verhalen rond.
Bedankt voor de tip!

Brisbane en een goed uitziende Victory-tour zijn meer dan welkom.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_70439315
Oh hier moet ik even wat posten!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70439327
Even wat nieuws: zeker 12 fans hebben zelfmoord gepleegd na het horen van het overlijden.

Daarnaast zal waarschijnlijk deze zomer een concert worden gegeven ter nagedachtenis van Michael, met dezelfde setlist, dansers, muzikanten, kostuums die bij de This Is It-tour zouden worden gebruikt. O.a. Madonna zal daar nummers gaan zingen, en waarschijnlijk nog wel een rits andere A-celebrities.
pi_70439391
Victory Tour:

Heartbreak Hotel, Shake Your Body & Billie Jean.

Off The Wall

Human Nature

Ook van de Victory Tour is eigenlijk geen volledig concert beschikbaar, alleen losse filmpjes en slechte kwaliteit opnames. Schandalig, maar hopelijk (al klinkt dat naar om te zeggen) wordt er nu wat uitgegeven.
pi_70439416
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:07 schreef Rnnz het volgende:
Even wat nieuws: zeker 12 fans hebben zelfmoord gepleegd na het horen van het overlijden.

...
Bron?
pi_70439491
Rev. Jesse Jackson Speaks Directly To The Fans

Raffles van Exel: On June 25, 2009 I lost not only my friend, I lost a mentor, a brother, a genius. The King of Pop. Rev. Jackson, How are you sir?

(Rev. Jesse Jackson comes out, shakes Raffles van Exel's hand)

Raffles van Exel: It seems like we always meet in certain circumstances. As I told you over the phone, in the last several hours, 7 fans of Michael's have committed suicide (I have given all the information to Sally) We were trying to see if you are able to give them a message of hope and encouragement and to stop what their doing because this is not a time of mourning, this is basically a time for them of celebration.

Rev. Jesse Jackson: This is a time, while our hearts aare heavy, there's great pain, great loss, we celebrate Michael's LIFE. And we celebrate his life by creating - futures not funerals. Futures not funerals. To make Michael happy, maintain his sense of dignity, sense of decency. To make Michael happy, sing "We Are The World" don't self destruct, don't give up nor surrender. We fall down sometime, but we get back up again - and again and again. Because the right thing to do (and nothing is too hard for God) in Michael's name is to live together as brothers and sisters, and not die apart as fools. Through all of this, keep your hope alive.

Raffles van Exel: Rev.Jackson, Thanks very much. Have a safe flight.

----------------------------------------------------------------------------

Inmiddels is het aantal dus opgelopen van 7 naar 12 (volgens geruchten).
pi_70439574

Bizar.
  zondag 28 juni 2009 @ 01:26:53 #123
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_70439734
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:10 schreef Rnnz het volgende:
Victory Tour:

Heartbreak Hotel, Shake Your Body & Billie Jean.

Off The Wall

Human Nature

Ook van de Victory Tour is eigenlijk geen volledig concert beschikbaar, alleen losse filmpjes en slechte kwaliteit opnames. Schandalig, maar hopelijk (al klinkt dat naar om te zeggen) wordt er nu wat uitgegeven.
Thnx!
Ik weet wel van een online petitie om Victory uit te brengen, maar of het er daadwerkelijk van komt...
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_70440023
pi_70440067
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef denthemen het volgende:
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
Dat zou voor mij al genoeg reden zijn om het niet te doen.
pi_70440262
Morgen nog eens de Take Two-uitzending kijken, even zien wat er ook al weer allemaal werd achtergehouden.

Nu slapen.
  zondag 28 juni 2009 @ 02:38:08 #127
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70440694
De video van The Legend Continues docu heb ik vroeger helemaal grijs gedraaid, kwam hem net weer tegen op youtube, geweldig!

Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70441080
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Gisteren ook toevallig de aflevering van the Simpsons met MJ gezien. Dat liedje wat hij zong voor Lisa samen met Bart is mij altijd bijgebleven. Naja bijna elk nummer van MJ wel .

Nog steeds moeilijk te bevatten dat hij er niet meer is. Vooral als ik zijn langzame nummers hoor.
Dat had ik toennet, Ik luisterde naar Human Nature op mijn mobiel...
Tijdens dat "whyyyyyyyyyyyyyyyyy" gedeelte(met die falsetto stem0. kippenvel, en tranen in me ogen.
  zondag 28 juni 2009 @ 05:42:56 #129
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_70441237
Toen Sarah Fawcett in de hemel kwam en God ontmoette wilde Hij haar één wens gunnen. Na enig nadenken, zei ze: "ik wil dat alle kinderen veilig zijn". En aldus liet God Michael Jackson sterven.

Micheal Jackson bewijst dat álles mogelijk is in de States. Een arme mooie zwarte jongen kan uitgroeien tot een rijke lelijke lelijke blanke vrouw.

[ Bericht 30% gewijzigd door karottetrekker op 28-06-2009 05:48:46 ]
pi_70441251
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Rnnz het volgende:
Rev. Jesse Jackson Speaks Directly To The Fans

Raffles van Exel: On June 25, 2009 I lost not only my friend, I lost a mentor, a brother, a genius. The King of Pop. Rev. Jackson, How are you sir?

(Rev. Jesse Jackson comes out, shakes Raffles van Exel's hand)

Raffles van Exel: It seems like we always meet in certain circumstances. As I told you over the phone, in the last several hours, 7 fans of Michael's have committed suicide (I have given all the information to Sally) We were trying to see if you are able to give them a message of hope and encouragement and to stop what their doing because this is not a time of mourning, this is basically a time for them of celebration.

Rev. Jesse Jackson: This is a time, while our hearts aare heavy, there's great pain, great loss, we celebrate Michael's LIFE. And we celebrate his life by creating - futures not funerals. Futures not funerals. To make Michael happy, maintain his sense of dignity, sense of decency. To make Michael happy, sing "We Are The World" don't self destruct, don't give up nor surrender. We fall down sometime, but we get back up again - and again and again. Because the right thing to do (and nothing is too hard for God) in Michael's name is to live together as brothers and sisters, and not die apart as fools. Through all of this, keep your hope alive.

Raffles van Exel: Rev.Jackson, Thanks very much. Have a safe flight.

----------------------------------------------------------------------------

Inmiddels is het aantal dus opgelopen van 7 naar 12 (volgens geruchten).
Helaas zat dat er aan te komen...

De tweede autopsie is gedaan, vooralsnog niets bijzonders uit gekomen, kan nog een paar dagen duren:

http://latimesblogs.latim(...)jacksons-family.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Sideshowbobbie op 28-06-2009 06:35:07 ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70441255
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:58 schreef Rnnz het volgende:
Morgen nog eens de Take Two-uitzending kijken, even zien wat er ook al weer allemaal werd achtergehouden.

Nu slapen.
Ga van de week ook maar even Take Two bekijken. Ik begrijp overigens nog steeds niet dat RTL niet deze heeft uitgezonden. Zouden ze dat alsnog gaan doen? Ben eigenlijk bang van niet
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 28 juni 2009 @ 09:04:46 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70441581
quote:
Op zondag 28 juni 2009 05:42 schreef karottetrekker het volgende:
knipperdeknip
Ze heet Farrah, lutser . Verder: matige grap. Kon je niet met iets beters op de proppen komen? . Poging om MJ-fans uit de kast te lokken = failed .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 juni 2009 @ 09:18:50 #133
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70441652
quote:

Robin Gibb, Bee Gees.
Hoe waar!
  zondag 28 juni 2009 @ 10:08:25 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70442004
Op Ebay.com wordt een boxset met 34 dvd's aangeboden, waaronder ook Yokohama 1987. Zou dat wat zijn? Het ziet er best profi uit, maar het is geen originele release volgens mij? .

Weet iemand trouwens nog hoe dat Michael Jackson-magazine heet? Ik weet niet of het nog bestaat, maar ik kocht het vroeger wel eens en er zaten prachtige posters in .
Niet meer actief op Fok!
pi_70442826
Ik weet niet of het al gemeld was, maar de BET Awards van vandaag staan volledig in het teken van Michael Jackson.
pi_70443719
quote:
Nee Ik ben heel veel kwijtgeraakt door mijn klote computer, als jij wat mooie foto's zou kunnen uploaden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70443958
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zo groot was brown niet..
Als hij echt zo groot geweest was, Hadden we ook specials van hem gehad en extra lange uitzendingen enzo
Volgens mij heeft de dood van Joe Strummer niet eens het acht uur journaal gehaald. Het zegt allemaal weinig.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:01:48 #138
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70446190
Die Victory tour had MJ echt totaal geen zin in, vind ik. Zijn broers hadden al hun geld verbrast en hadden Michael weer nodig. Hij had daar tótaal geen zin in maar na heel veel smeken van zijn familie heeft 'ie het uiteindelijk toch gedaan, eigenlijk alleen omdat zijn moeder het graag wilde.

Dit wetende vind ik het raar om te kijken naar de beelden. Hij doet net alsof hij het geweldig vind, maar achter de schermen praatte hij niet met zijn broers.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:04:04 #139
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70446242
Zijn er trouwens beelden over het creatieve proces van de albums na Thriller? Over Thriller zijn heel veel reportages gemaakt, maar over het creëren van de andere albums is niet zo bekend.
pi_70446488
Ik zal straks nog even wat meer uploaden, maar deze kon ik jullie niet onthouden:

Check die grijns op z'n gezicht.

EDIT: ik kan niet op tegen de berg foto's op http://www.mjjpictures.com Kijk daer eens

[ Bericht 12% gewijzigd door Rnnz op 28-06-2009 14:23:51 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 14:15:02 #141
862 Arcee
Look closer
pi_70446521
quote:
De Jackson-gekte begon minuten nadat het nieuws over zijn dood de buitenwereld bereikte. „Binnen vijf minuten waren al zijn cd's uitverkocht”, zei vice-president Bill Carr van webwinkel Amazon.com tegen The Los Angeles Times. „We hebben in de afgelopen 24 uur meer Michael Jackson albums verkocht in onze mp3- en cd-winkels dan in de elf jaar na de lancering van ons muziekbedrijf”, stelde Carr.

Ook bij internetwinkel Bol.com loopt het storm. In een paar uur tijd verkocht dit bedrijf al meer dan duizend artikelen, zoals cd's en dvd's. „De belangstelling is uitzonderlijk. We verkopen momenteel elke tien seconden een product van hem”, aldus de marketingdirecteur van Bol vrijdag.
Dat van amazon.com lijkt me wel erg sterk, maar goed. Dat het gigantisch gaat met de verkoop, dat is wel duidelijk.

Top 21 best sellers volledig bezet door Michael Jackson (Barnes & Noble)
Volledige top 15 op amazon.com
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_70447304
Jordan Chandler admits he lied about Michael Jackson

June 27, 2009

After the sudden death of Michael Jackson Evan Chandler tells the truth.

In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson’s genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.

Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the truth. ” I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can’t tell Michael how much i’m sorry and if he will forgive me ”.Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, “If I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever…

Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals.
” Now for the first time i can’t bare to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.”

Taken from – http://trashselector.com/(...)er-im-sorry-michael/

http://awkwardstar.wordpr(...)out-michael-jackson/

------------------------------------------------

Ik kan me hier zo boos om maken hè.. DIT verhaal zal dus nooit in de media komen. Door zijn toedoen was Michael Jackson voor z'n leven getekend, de vuile schoft dat het is. Het is wachten totdat meneer Arvizo toegeeft dat hij heeft gelogen in 2003.
pi_70447610
Wat er in die box zit is zo te zien ook allemaal gratis van Internet te halen, maar het bespaart je natuurlijk wel de moeite.

Gisteren in Best. Vandaag wordt er om 14:00 ook nog een meeting gehouden.

(niet mijn foto's btw)
  zondag 28 juni 2009 @ 15:02:06 #145
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70447623
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:47 schreef Rnnz het volgende:
Jordan Chandler admits he lied about Michael Jackson

June 27, 2009

[ afbeelding ]

After the sudden death of Michael Jackson Evan Chandler tells the truth.

In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson’s genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.

Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the truth. ” I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can’t tell Michael how much i’m sorry and if he will forgive me ”.Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, “If I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever…

Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals.
” Now for the first time i can’t bare to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.”

Taken from – http://trashselector.com/(...)er-im-sorry-michael/

http://awkwardstar.wordpr(...)out-michael-jackson/

------------------------------------------------

Ik kan me hier zo boos om maken hè.. DIT verhaal zal dus nooit in de media komen. Door zijn toedoen was Michael Jackson voor z'n leven getekend, de vuile schoft dat het is. Het is wachten totdat meneer Arvizo toegeeft dat hij heeft gelogen in 2003.
Schoft idd, lekker laat mee verdomme
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70448294
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Rnnz het volgende:
Wat er in die box zit is zo te zien ook allemaal gratis van Internet te halen, maar het bespaart je natuurlijk wel de moeite.
Een deel ervan heb ik inderdaad al, maar een ander deel nog niet. Weet jij waar ik aan zulke dvd's kan komen? Via Marktplaats zie je nou echt álles van Michael, allemaal mensen die er van willen profiteren..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70448478
Op het forum van mjjcommunity.com vind je zo'n beetje al die DVD's.

Echt belachelijk inderdaad, ik kreeg gisteren ook al een mailtje van Cmajeur.com, een uitgeverij voor bladmuziek met een aanbieding voor de bladmuziek van Number Ones...
pi_70448532
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Zijn er trouwens beelden over het creatieve proces van de albums na Thriller? Over Thriller zijn heel veel reportages gemaakt, maar over het creëren van de andere albums is niet zo bekend.
Ik heb wel eens een kort filmpje gezien over het opnemen van het HIStory album. Ik weet alleen niet meer waar.

zondag 28 juni 2009 @ 15:50:15 #149
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70448666
quote:
EXCLUSIVE: Concert Magician Recalls Michael Jackson's Final Hours

The day before Michael Jackson suffered a cardiac arrest and died, the King of Pop seemed completely fine, a magician working on his upcoming tour tells Usmagazine.com exclusively.

Ed Alonzo -- who also worked as a concert magician on Britney Spear's Circus tour -- was hired by the late singer to help design some of the magical illusions for Jackson's London shows.

"Michael was on stage performing the numbers, singing and dancing with the cast," Alonzo told Us about seeing Jackson Wednesday evening at rehearsals. "It was a privilege to be able to watch the concert that no one will see now."

He said Jackson -- wearing a white shirt and pants -- arrived at the Staples Center in L.A. around 6:30 p.m.

"By the time that Michael came in, all we had to do was just show [the plan] to him. He was such a quick learner," he said. "He would learn this stuff in seconds. And jump right into it! The choreography, all of it... He looked fantastic."

When it was time to sing, Alonzo said Jackson mentioned a seemingly minor ailment.

"He claimed that he felt he had a little bit of laryngitis. He said 'I'm not going to sing this full-out because I have this laryngitis.' But he looked great and these pop-locking moves that he was doing on stage with the crew were just breathtaking... He didn't seem tired. He went from one move to the next. It was an unbelievable experience to be with him and to see it all come together."

Mentally, Jackson seemed completely fine.

"He was joking with the crew on stage," he said. "There was a cameraman on stage ... that was a foot away from him that was kind of crouched down and Michael said some kind of funny gesture like, ‘Oh you're very close, look how close you are.' And he reached down and touched the cameraman on the top of the head in a joking manner. You could see on the screen how big Michael's image was on these projection screens. He was playful and light-hearted."

Alonzo spent the rest of the evening watching him perform.

"I just thought, 'Wow, he still has it,'" he told Us. "When he did 'Thriller,' I was just in awe. I stayed for a while, probably until about midnight. And then they started to rehearse the 'Thriller' number with a gigantic spider on stage and I thought, 'Well, it's getting late...' Had I known, I would have stayed another half hour and watched more."

He said that Jackson, who appeared to weigh only 120 pounds despite his over-6-foot-tall frame, rehearsed with the dancers until 1 a.m.
At rehearsals the following day, none of the crew knew anything was wrong until media reports began circulating the following afternoon.

"I wasn't sure what was happening," he said. "People were just looking at their phones and looking at websites and texts that they were getting. I think the news was now coming out. [Show producer Kenny] Ortega was on and off the phone probably five or six different times. And the news was slowly coming in, but it was not definitive. And Kenny finally looked at us and said, 'We need to call a group meeting.'"

Alonzo added: "He said, 'Michael Jackson was taken to the hospital. We're not sure at this point what has happened, but Michael Jackson has passed away.’ And then there was just this gasp. It was the words we didn't want to hear."

With the collected group of dancers and crew members in shock, Alonzo said Ortega got choked up as he told them all that they would "wrap for now."
Laryngitis is een ontsteking van het strottenhoofd of de bovenste luchtpijp.
  zondag 28 juni 2009 @ 15:53:23 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70448730
Ik heb me al even aangemeld bij die MJ community, maar ik kan pas inloggen als mijn account goedgekeurd is door de webbeheerder.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')