Oh, dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
HIStory Kuala Lumpur is mijn favoriet van de HIStory, hoewel Manilla ook wat heeft. Tja, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Denthemen: heb je toevallig foto's van mjjsource? Dat was vroeger een website met een schat aan ontelbare prachtige en zeldzame hoge resolutiefoto's van MJ. Ik heb jammer genoeg niet alles van die site, maar wel wat foto's op m'n HD.
Voor een concert zou ik sowieso op een fansite zoeken, bijvoorbeeld mjjcommunity.com, in plaats van YouTube halen. Welk concert zou ik aanraden.. pff, ik heb zo'n beetje alles gezien wat er beschikbaar is.Ik ben zelf niet zo'n fan van de HIStory Tour, MJ playbackt daar vooral en veel concerten zijn ook op de automatische piloot. De Dangerous Tour kent eigenlijk maar een volledig concert wat professioneel is gefilmd en is uitgebracht, namelijk Bucharest, wat in de winkels ook te vinden is voor een tientje. De rest wat er rondgaat zijn vooral losse filmpjes van nummers. De Dangerous Tour is een stuk beter dan de HIStory Tour, maar niets gaat boven de BAD Tour.
Als je hem echt in actie wil zien (en een volledig concert wil hebben) moet je Yokohama 1987 opzoeken. Goede kwaliteit en Michael op dreef.
Cryquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weet niet of ik de vraag hier moet stellen maar ik zocht toch een liedje van MJ.
In die clip lopen ze in een lange stoet mensen achter hem aan en het gaat ook iets over world , heb youtube al afgezocht maar kan het helaas niet vinden , hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel.
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Rnnz het volgende:
'If even a small portion of the praise that is bestowed on Michael Jackson now in death was given to him last year in life, he might well still be with us. That is the sad truth.'
Robin Gibb, Bee Gees.
Wil ik ook graag wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Weet een van jullie waar ik de documentaire: Micheal jackson Take 2 kan zien graag met nederlandse ondertiteling. RTL zond vanavond de verkeerde uit en ook bij uitzendiggemist zie ik hem nog niet staan![]()
Alvast bedankt
Eens. Tijdens zijn leven verguisd, maar nu voor eeuwig in het rijtje Mozart, Elvis en John lennon.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Rnnz het volgende:
'If even a small portion of the praise that is bestowed on Michael Jackson now in death was given to him last year in life, he might well still be with us. That is the sad truth.'
Robin Gibb, Bee Gees.
Ik vind Brisbane ook erg goed. Wembely '88 schijnt ook heel goed te zijn. Smooth Criminal live geloof ik, maar daar zijn alleen amateurbeelden van. Ff wat van Brisbane:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Denthemen: heb je toevallig foto's van mjjsource? Dat was vroeger een website met een schat aan ontelbare prachtige en zeldzame hoge resolutiefoto's van MJ. Ik heb jammer genoeg niet alles van die site, maar wel wat foto's op m'n HD.
Voor een concert zou ik sowieso op een fansite zoeken, bijvoorbeeld mjjcommunity.com, in plaats van YouTube halen. Welk concert zou ik aanraden.. pff, ik heb zo'n beetje alles gezien wat er beschikbaar is.Ik ben zelf niet zo'n fan van de HIStory Tour, MJ playbackt daar vooral en veel concerten zijn ook op de automatische piloot. De Dangerous Tour kent eigenlijk maar een volledig concert wat professioneel is gefilmd en is uitgebracht, namelijk Bucharest, wat in de winkels ook te vinden is voor een tientje. De rest wat er rondgaat zijn vooral losse filmpjes van nummers. De Dangerous Tour is een stuk beter dan de HIStory Tour, maar niets gaat boven de BAD Tour.
Als je hem echt in actie wil zien (en een volledig concert wil hebben) moet je Yokohama 1987 opzoeken. Goede kwaliteit en Michael op dreef.
Als ie dat hele concert van Wembley z in vorm is moet dat wel echt een van de beste zijn die er bestaan. Maar goed, we zullen t te weten komen, hij heeft al zn concerten op laten nemen. Heb goede hoop dat we Wembley ooit nog wel in goede kwaliteit te zien krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:54 schreef Rnnz het volgende:
Ja, Brisbane wilde ik ook aanhalen, maar het volledige concert daarvan is niet beschikbaar. Nummers als Beat It en Billie Jean zul je bijvoorbeeld niet vinden van Brisbane (nog niet, een fan schijnt het in handen te hebben).
Volgens mij Wembley btw, de fans zien er ook Engels uit.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik vind Brisbane ook erg goed. Wembely '88 schijnt ook heel goed te zijn. Smooth Criminal live geloof ik, maar daar zijn alleen amateurbeelden van. Ff wat van Brisbane:
(Can you feeeeel it)
En deze versie van Another Part Of Me, hier had ie echt nog zo veel plezier in t leven en het optreden![]()
Is die nou in Wembley of Parijs, gaan verschillende verhalen rond.
Bron?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:07 schreef Rnnz het volgende:
Even wat nieuws: zeker 12 fans hebben zelfmoord gepleegd na het horen van het overlijden.![]()
...
Thnx!quote:Op zondag 28 juni 2009 01:10 schreef Rnnz het volgende:
Victory Tour:
Heartbreak Hotel, Shake Your Body & Billie Jean.
Off The Wall
Human Nature
Ook van de Victory Tour is eigenlijk geen volledig concert beschikbaar, alleen losse filmpjes en slechte kwaliteit opnames. Schandalig, maar hopelijk (al klinkt dat naar om te zeggen) wordt er nu wat uitgegeven.
Dat zou voor mij al genoeg reden zijn om het niet te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef denthemen het volgende:
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |