Nee hoor! Speculeer er op losquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef Euroshopper het volgende:
Op Tweakers stond een advertentie van online (voormalig Orange) waarin ze ook providers de zak willen geven, dus die lijkt me wel in aanmerking komen.
Je mag maar één keer raden neem ik aan?
Het domein staat op naam van ene Tinus uit Zoetermeer. Het is geregistreerd middels een marketingbureau.
Het zijn allemaal Internetbedrijven en Tmobile doet dat niet, dus dat zou wel gek zijn. Dan zouden ze ook de draak steken met Vodafone denk ik. Alhoewel, Tele2 staat zelf ook met zijn schaap op de foto. Kan een afleidingsmanoeuvre zijn, maar alleen Online.nl mist in het rijtje. Toch wijkt het heel erg af van hun "geef je provider de zak" op hun eigen site. Ik blijf bij tele2quote:
quote:De Gele Kabouters van Tele2
Marco Derksen (Upstream) dinsdag 2 mei 2006, 8:25
Rubriek: Advertising | Bekeken: 10341 keer (3752 keer doorgeklikt)
BuzzResearch: Een paar dagen geleden doken er in diverse steden ineens 30 cm hoge ‘gele kabouters’ op. Het begon in Abcoude, maar als snel doken ze ook op in Groningen, Utrecht, Den Haag, Zeist en andere steden. Naast Nederland doken de kleine gele mannetjes ook al op in Zweden, Denemarken, Belgie en Luxemburg. Een zoekopdracht in Google op gele kabouters levert inmiddels al ruim 90.000 resultaten op.
De gele kabouters verwijzen naar de site they-do-exist.com en daar blijkt nu het bedrijf Parlino (Tele2) achter te zitten. Prachtige buzz-campagne die diverse weblogs, dagbladen en tv-programma’s heeft weten te bereikende afgelopen tijd. Knap gedaan van Tele2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dan noem ik ook nog Pretium telecomquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef JoPiDo het volgende:
compuserve
denk ik, omdat die nog niet genoemd is
je hebt een zak gekregen, maar wellicht heeft iedereen een zak gekregen? of staat er echt op dat de zak van Tele2 is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:36 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tele2 dus...
Slotje dan maar
Klote dat ik dit nu zie pas![]()
Eeuh aan de achterkant staat allemaal reclameshizzle voor TELE2.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je hebt een zak gekregen, maar wellicht heeft iedereen een zak gekregen? of staat er echt op dat de zak van Tele2 is?
dus jij krijgt van Tele2 de zak? kun je op zoek naar een nieuwe provider als je bij Tele2 zit
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Eeuh aan de achterkant staat allemaal reclameshizzle voor TELE2.
Stap nu over naar tele2 en geef je dure provider de zak bla blaaa
Dus het moet wel tele2 zijn.... of doen nog meer internet bedrijven precies hetzelfde
Ach ja , je ken niet alles hebben .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dan is het toch wel heel hoogstwaarschijnlijk van Tele2
was je nu maar eerder geweest he?!
ja, en op de billboards zie je de zak met het xs4all logo, en dat groene kpn poppetje, dus dat is 't juist niet denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:53 schreef Rio het volgende:
Het is Het Net/Hetnet. Ik zag op tv de zak + de schouders van een man in een lila pak.
Bestaat Scarlet nog danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Peter het volgende:
Scarlet
Die ontbreekt qua logo en heeft een andere gelegenheid om groots uit te pakken met reclames laten liggen.. ws. omdat ze al een campagne op stapel hadden staan?
online juist niet, die spelen nu slim in op de hype met zoekwoorden..
Precies om die reden dus, dan blijft het tot de onthulling onzeker wie het nu is. Je creëert dan een beetje een mysterie er omheen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zou het tele2 zijn? In de reclame zie je ook dat schaap met een zak over zijn kop.. beetje vreemd dat Tele2 zichzelf zou opnemen in de reclame. Ik zeg ook Online, omdat deze niet voor komt, Vodafone niet zulke reclames maakt en ik verder geen idee heb.
Oh een ander bedrijf maakt dan vast reclame voor tele2 op 'de zak'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zou het tele2 zijn? In de reclame zie je ook dat schaap met een zak over zijn kop.. beetje vreemd dat Tele2 zichzelf zou opnemen in de reclame. Ik zeg ook Online, omdat deze niet voor komt, Vodafone niet zulke reclames maakt en ik verder geen idee heb.
Dus het is Onlinequote:Wie geef jij 1 juli de zak? Stap over naar Online internet!
die zijn het iig nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:03 schreef pekel het volgende:
Ziggo, KPN, XS4all, UPC, Tele2, Het NET, Telfort en Alice.
je zou de zak aan hun gevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef pekel het volgende:
Ziggo is "de zak", concurrent is sneller en prijs/kwaliteit kan veul beter.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zou de zak aan hun gevenze reiken de zak niet uit
En ik had ze rond gebrachtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
Tele 2 heb de zak net bij de reclame in de bus gehad
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Onorgineel het volgende:
De zak
Nu moet ik aan teabaggen denken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Marijn100 het volgende:
TweakDSL (nog niet genoemt)
Alhoewel we je bijna op je woord geloofdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Tweakdsl
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef toenie het volgende:
De zak is de provider Online, no doubt about it.
Goh, lijkt precies op de link die ik al postte...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef toenie het volgende:
Dit is trouwens het bewijs: http://www.online.nl/de-zak
Niet op gelet tbhquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:02 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Goh, lijkt precies op de link die ik al postte...
Volgens mij zijn die gasten bij Online gewoon zo slim om in te spelen op de reclamecampagne van Tele2.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef toenie het volgende:
Dit is trouwens het bewijs: http://www.online.nl/de-zak
Ik ga hierin mee, maar ik voeg nog online toe die als afleidingsmanouevre dienst doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:03 schreef pekel het volgende:
Het antwoord:
Alice
Xs4all
Telfort
Ziggo
UPC
Tele2
KPN
Het Net
Zo verschrikkelijk erg mee eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef TR08 het volgende:
Ik geef heel toepasselijk Ziggo vanaf 1 juli de zak
Vandaag de modems bij elkaar geflikkerd en opgestuurd. Dat ze ze maar ergens mogen bewaren waar de zon niet schijnt
Helaas voor Online ga ik alleen naar XS4all. Ik heb graag een provider die begrijpt waar het woord "klantenservice" voor staat![]()
dat dachrt ik net ook toen ik de reclame weer zagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef aaipod het volgende:
Of de ZAK is een samenwerkingsverband tussen alle ISP's in het filmpje dus: alice xs4all telfort ziggo upc tele2 kpn hetnet
Waarvan hetnet xs4all en telfort natuurlijk ook onder KPN vallen.
En schijnbaar doet online ook nog mee.
Ik ben blij dat ik dit antwoord even snel getypt heb voor het eten, nu is het afwachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef aaipod het volgende:
Of de ZAK is een samenwerkingsverband tussen alle ISP's in het filmpje dus: alice xs4all telfort ziggo upc tele2 kpn hetnet
Waarvan hetnet xs4all en telfort natuurlijk ook onder KPN vallen.
En schijnbaar doet online ook nog mee.
da's alicequote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef meg1983 het volgende:
Het is Bridget Maasland, want die heeft de zak gekregen.
En het lichaam van de vrouw in de reclame, toont wel gelijkenis.
jeuh ik ben de eerste die je wijst op je foutquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef bartvoigt het volgende:
Dat kan er maar 1 zijn = De Overheid zodat zo op deze manier het grote publiek bereiken om een nieuwe wet duidelijk te maken en ken baar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |