Nee hoor! Speculeer er op losquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef Euroshopper het volgende:
Op Tweakers stond een advertentie van online (voormalig Orange) waarin ze ook providers de zak willen geven, dus die lijkt me wel in aanmerking komen.
Je mag maar één keer raden neem ik aan?
Het domein staat op naam van ene Tinus uit Zoetermeer. Het is geregistreerd middels een marketingbureau.
Het zijn allemaal Internetbedrijven en Tmobile doet dat niet, dus dat zou wel gek zijn. Dan zouden ze ook de draak steken met Vodafone denk ik. Alhoewel, Tele2 staat zelf ook met zijn schaap op de foto. Kan een afleidingsmanoeuvre zijn, maar alleen Online.nl mist in het rijtje. Toch wijkt het heel erg af van hun "geef je provider de zak" op hun eigen site. Ik blijf bij tele2quote:
quote:De Gele Kabouters van Tele2
Marco Derksen (Upstream) dinsdag 2 mei 2006, 8:25
Rubriek: Advertising | Bekeken: 10341 keer (3752 keer doorgeklikt)
BuzzResearch: Een paar dagen geleden doken er in diverse steden ineens 30 cm hoge ‘gele kabouters’ op. Het begon in Abcoude, maar als snel doken ze ook op in Groningen, Utrecht, Den Haag, Zeist en andere steden. Naast Nederland doken de kleine gele mannetjes ook al op in Zweden, Denemarken, Belgie en Luxemburg. Een zoekopdracht in Google op gele kabouters levert inmiddels al ruim 90.000 resultaten op.
De gele kabouters verwijzen naar de site they-do-exist.com en daar blijkt nu het bedrijf Parlino (Tele2) achter te zitten. Prachtige buzz-campagne die diverse weblogs, dagbladen en tv-programma’s heeft weten te bereikende afgelopen tijd. Knap gedaan van Tele2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dan noem ik ook nog Pretium telecomquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef JoPiDo het volgende:
compuserve
denk ik, omdat die nog niet genoemd is
je hebt een zak gekregen, maar wellicht heeft iedereen een zak gekregen? of staat er echt op dat de zak van Tele2 is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:36 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tele2 dus...
Slotje dan maar
Klote dat ik dit nu zie pas![]()
Eeuh aan de achterkant staat allemaal reclameshizzle voor TELE2.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je hebt een zak gekregen, maar wellicht heeft iedereen een zak gekregen? of staat er echt op dat de zak van Tele2 is?
dus jij krijgt van Tele2 de zak? kun je op zoek naar een nieuwe provider als je bij Tele2 zit
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Eeuh aan de achterkant staat allemaal reclameshizzle voor TELE2.
Stap nu over naar tele2 en geef je dure provider de zak bla blaaa
Dus het moet wel tele2 zijn.... of doen nog meer internet bedrijven precies hetzelfde
Ach ja , je ken niet alles hebben .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dan is het toch wel heel hoogstwaarschijnlijk van Tele2
was je nu maar eerder geweest he?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |