ja, en op de billboards zie je de zak met het xs4all logo, en dat groene kpn poppetje, dus dat is 't juist niet denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:53 schreef Rio het volgende:
Het is Het Net/Hetnet. Ik zag op tv de zak + de schouders van een man in een lila pak.
Bestaat Scarlet nog danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Peter het volgende:
Scarlet
Die ontbreekt qua logo en heeft een andere gelegenheid om groots uit te pakken met reclames laten liggen.. ws. omdat ze al een campagne op stapel hadden staan?
online juist niet, die spelen nu slim in op de hype met zoekwoorden..
Precies om die reden dus, dan blijft het tot de onthulling onzeker wie het nu is. Je creëert dan een beetje een mysterie er omheen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zou het tele2 zijn? In de reclame zie je ook dat schaap met een zak over zijn kop.. beetje vreemd dat Tele2 zichzelf zou opnemen in de reclame. Ik zeg ook Online, omdat deze niet voor komt, Vodafone niet zulke reclames maakt en ik verder geen idee heb.
Oh een ander bedrijf maakt dan vast reclame voor tele2 op 'de zak'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zou het tele2 zijn? In de reclame zie je ook dat schaap met een zak over zijn kop.. beetje vreemd dat Tele2 zichzelf zou opnemen in de reclame. Ik zeg ook Online, omdat deze niet voor komt, Vodafone niet zulke reclames maakt en ik verder geen idee heb.
Dus het is Onlinequote:Wie geef jij 1 juli de zak? Stap over naar Online internet!
die zijn het iig nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:03 schreef pekel het volgende:
Ziggo, KPN, XS4all, UPC, Tele2, Het NET, Telfort en Alice.
je zou de zak aan hun gevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef pekel het volgende:
Ziggo is "de zak", concurrent is sneller en prijs/kwaliteit kan veul beter.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zou de zak aan hun gevenze reiken de zak niet uit
En ik had ze rond gebrachtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
Tele 2 heb de zak net bij de reclame in de bus gehad
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Onorgineel het volgende:
De zak
Nu moet ik aan teabaggen denken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Marijn100 het volgende:
TweakDSL (nog niet genoemt)
Alhoewel we je bijna op je woord geloofdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Tweakdsl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |