quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Niks nieuws. .
En niet te vergeten: duizenden "hulporganisaties" met schatrijke directeurtjes hebben er alle belang bij om de belastingmiljarden te "verdelen".
Oplossing:
-stop met geld geven aan Afrika.
-laat natuurlijke selectie een tijdje z'n gang gaan
-stel over 5 jaar de wereldmarkten vrij open
De oorzaak is trouwens ook redelijk simpel samen te vatten: "hulpverleners" zijn over het algemeen (linkse) beleidsmensen, pappen en nathouden dus. Wat ontbreekt is gewoon een technische oplossing van het probleem, zonder "zachte heelmeesters" maar gewoon zorgen dat er over 5 jaar niemand meer leeft met honger.
Als er een plek in de wereld is die overbevolkt is is het west-Europa, en dat komt echt niet door migratie..quote:Op maandag 29 juni 2009 07:26 schreef Picchia het volgende:
Overbevolking hoeft overigens niet ons probleem te zijn als je de grenzen van Europa goed reguleert. Helaas worden wij gedwongen ook dit probleem te importeren.
Ik hoop dat jij en RemcoDelft onder een tram komen te liggen. 'Natuurlijke selectie' zullen we dat dan noemen.quote:
Ja, maar onze bevolking zal gaan krimpen in de toekomst als je de migratie stopzet.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Als er een plek in de wereld is die overbevolkt is is het west-Europa, en dat komt echt niet door migratie..
Die zogenaamde overbevolking in Afrika valt erg mee als je het met andere werelddelen vergelijkt.
Tja, Douwe Egberts moet toch ergens haar koffie vandaan halen..... en die groeit doorgaans niet in ontwikkelde landen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef BlaZ het volgende:
Het in stand houden van de boeren in Europa is vrij essentieel. Voor voedsel moet je niet afhankelijk willen zijn van andere landen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij en RemcoDelft onder een tram komen te liggen. 'Natuurlijke selectie' zullen we dat dan noemen.
(tering, wat een nare rechtse mensen lopen hier rond met nazistische ideetjes)
Niks, behalve wat ze schrijft onderwerpen aan je eigen gezonde verstand net als alles hier.quote:
De schrijfster van dat boek zit ook in de filmpjes in de OP. Kun je een korte samenvatting geven hoe het volgens haar beter kan?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef qonmann het volgende:
Ben dit boek aan het lezen
[ afbeelding ]
Gaat specifiek over Afrika en geschreven door iemand die daar geboren is.
Zoals klopkoek, die om een sterke man roeptquote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij en RemcoDelft onder een tram komen te liggen. 'Natuurlijke selectie' zullen we dat dan noemen.
Wat denk jij dat Nederlandse varkens eten?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het in stand houden van de boeren in Europa is vrij essentieel. Voor voedsel moet je niet afhankelijk willen zijn van andere landen.
moet zijn peilquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
Onze bevolking krimpt maar zal op een hoog pijl blijven.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef bendk het volgende:
[..]
moet zijn peil
pijl hoort bij een boog, zoals kogel bij een pistool...voorbeeld voor je beeldvorming: de kogel kwam van links...
Op alles is een oplossing te vinden. Je moet deze niet vinden binnen het gangbare denken, dat is namelijk wat mensen doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Een stop op ontwikkelingshulp gaat er nooit komen. Er zijn teveel mensen die heel veel geld verdienen met deze 'hulp'.
Dan nog kunnen ze in Afrika nog behoorlijk doorneuken willen ze onze bevolkingsdichtheid gaan halen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar onze bevolking zal gaan krimpen in de toekomst als je de migratie stopzet.
Precies : micro kredietjes. Daar heb ik er ook een paar van uitstaan, maar niet in Afrikaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Kleinschalige hulp op microniveau is juist ontzettend succesvol gebleken de afgelopen jaren.
quote:Koenders geeft 4 miljoen extra voor Gaza
GAZA-STAD - Minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) heeft 4 miljoen euro extra uitgetrokken aan hulp voor het onderwijs dat VN-organisatie UNWRA verzorgt in de Gazastrook. Hij zei dit aan het eind van zijn bezoek maandag aan de grensovergang Erez.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aza_4_miljoen__.html
Gelukkig kom ik niet in ghetto-wijken waar trams rijden.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is volgens mij ook de enige manier die helpt. Helaas wordt het grootste deel van het ontwikkelingsbudget rechtsstreeks overgemaakt naar regeringen en hulporganisaties die heel andere prioriteiten hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies : micro kredietjes. Daar heb ik er ook een paar van uitstaan, maar niet in Afrika![]()
Dat zie ik niet zo zitten, tis daar zo'n grote puinhoop
En hoe doe je dat, zorgen dat er over 5 jaar niemand meer leeft met honger?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Niks nieuws. Dit is al zo vaak uit onderzoek gebleken. Helaas blijven politici zich gelukkig-voelen als ze belastinggeld aan hongernegertjes kunnen uitdelen, ondanks dat ze het grotere plaatje totaal verpesten.
Er zijn meer hongerigen dan ooit, en dat wordt alleen maar erger. Want 30 jaar geleden was het zielig om een paar honderd miljoen mensen te laten verhongeren, nu is het zielig om er een miljard te laten verhongeren, en over nog een paar decennia staat de teller op meerdere miljarden.
En niet te vergeten: duizenden "hulporganisaties" met schatrijke directeurtjes hebben er alle belang bij om de belastingmiljarden te "verdelen".
Oplossing:
-stop met geld geven aan Afrika.
-laat natuurlijke selectie een tijdje z'n gang gaan
-stel over 5 jaar de wereldmarkten vrij open
De oorzaak is trouwens ook redelijk simpel samen te vatten: "hulpverleners" zijn over het algemeen (linkse) beleidsmensen, pappen en nathouden dus. Wat ontbreekt is gewoon een technische oplossing van het probleem, zonder "zachte heelmeesters" maar gewoon zorgen dat er over 5 jaar niemand meer leeft met honger.
Heel goed: een spelfout. Mag ik ook graag op letten en soms op wijzen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef bendk het volgende:
[..]
moet zijn peil
pijl hoort bij een boog, zoals kogel bij een pistool...voorbeeld voor je beeldvorming: de kogel kwam van links...
Zijn ook voldoende non-profit organisaties die aan hulpverlening doen in ontwikkelingslanden.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Een stop op ontwikkelingshulp gaat er nooit komen. Er zijn teveel mensen die heel veel geld verdienen met deze 'hulp'.
Daar zal het wel op neerkomen, want de scheidslijn tussen 'natuurlijke selectie zn gang laten gaan' en 'natuurlijke selectie een handje helpen' is natuurlijk erg smalletjes. Er wordt wel erg makkelijk aan voorbijgegaan dat hongerlijdende Afrikanen ook mensen zijn. De achterliggende gedachte die ten grondslag moet liggen aan een opmerking als 'natuurlijke selectie een poosje zn gang laten gaan' ook nog uitgesproken door iemand die meent dat hij daarmee De Oplossing aandraagt, zou prima passen in een vergadering zoals die ongeveer in Wannsee moet hebben plaatsgehad. En ja, die Godwin mag je op mijn conto zetten.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En hoe doe je dat, zorgen dat er over 5 jaar niemand meer leeft met honger?
Je laat het leger huis na huis langsgaan en dan aan elke bewoner vragen: "Heb jij honger?" Wie: "Ja." zegt, wordt doodgeschoten.
En dan drie uur later nog een keer.
Na een week weet je heel zeker dat alle mensen die honger hadden niet meer leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |