quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
Ik moest hard lachen om de laatste foto. Goed topic!
Het was een heel ondeugende, maar lieve hond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
IK WOU DAT IK ZIJN HOLLETJE KRIJGEN KON, WOEF!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Het was een heel ondeugende, maar lieve hond.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
Hoe zit dat zo met die meneer Claxon, Gertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef JJH het volgende:Mwoaaah Gertje! Dien ene zanger die altijd aan zijnen piemel zit komt hier binnen gelopen.
350 miljoen schade bij verzekeraar AEG. Waar gaat al dat geld heen? En had Michael niet 500 miljoen dollar schuld? Da's ong. 350 milj euro! Het complot sluit zich om deze 'dood' iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Elke 10 seconden verkoopt Bol.com nu een cd van MJ.
MJ heeft / had schulden. Hij moest dus geld gaan verdienen, zeker gezien zijn uitgavenpatroon. Idee was dus om een reeks laatste concerten te geven. In de aanloop naar de concerten kwam MJ erachter dat hij niet meer instaat was om aan de vraag te voldoen en heeft toen zijn dood in scene laten zetten. De concerten cancellen was geen optie, want dan zou hij alleen maar meer negativiteit over zich heen krijgen. Nu strijkt hij nog ff een boel royalty's op en smeert hem naar een ver oord. Mogelijk wordt zijn gezicht in het geheim nu ook nog zo verbouwd dat niemand hem in eerste instantie als MJ zou herkennen.
Just my 2 cents
Mwoa mwoa, die meneer Claxon zei zo, eat it! eat it!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe zit dat zo met die meneer Claxon, Gertje?
idd, daar moest ik ook nog aan denken.... Meneer Hitler die z'n leger van UFO's aan het bouwen is op de Zuidpoolquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Unrealist- het volgende:
mwoaaahhh gertje, ik hoorde zo dat hij door ene plee deur viel
Nee samsonekke, Pe-do-fiel
Precies! zo houden wij het gedachtegoed van Gert levendigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ehm, Gert Verhulst is toch helegaar niet dood?.
Hoho, hij doet wel degelijk mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Die is door JFK de deur gewezen. Partypooper.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies! zo houden wij het gedachtegoed van Gert levendig
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Unrealist- het volgende:
mwoaaahhh gertje, ik hoorde zo dat hij door ene plee deur viel
Nee samsonekke, Pe-do-fiel
POGING TOT EEN COVER-UP!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pleur dit topic lekker ff naar ONZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
POGING TOT EEN COVER-UP!!!![]()
J0kkebr0k is één van "HEN"!!!!Er zijn geen "HEN"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dolf!quote:
Absoluut, want als je zijn leeftijd bij het aantal concerten wat hij zou geven optelt, en dat deelt door het aantal traptreden in zijn huis en dat plus het aantal jaarlijkse kappersbezoeken van hem, dan krijg je 1200. En dus is zijn eigen dood in scène gezet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef JohnDDD het volgende:
Even serieus, ik denk echt dat hij zijn dood gefaket heeft. Vind ik wel iets voor hem. Op 50 jarige leeftijd precies.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mogelijk wordt zijn gezicht in het geheim nu ook nog zo verbouwd dat niemand hem in eerste instantie als MJ zou herkennen.
Tegenwoordig wordt echt álles tot publiciteitsstunt gebombardeerd door de internetmongolenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat dit ook wel eens een publiciteitsstuntje voor zijn nieuwe concertreeks zou kunnen zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt echt álles tot publiciteitsstunt gebombardeerd door de internetmongolen![]()
"Hahaha! Ik ben helemaal niet dood! Staan jullie even voor lul!! Zo, en nu optreden!"![]()
Geloof je het zelf?
quote:I believe if I treat my body properly I'll live to be at least 150."
http://gossip.commongate.com/post/creepy_as_hell/
Het artikel was wel 4 keer gelezenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Dutchsporter het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die spreken van een complot, belachelijk...
Check de volgende site:
http://weblog.larana.nl/2009/06/27/jacksons-dood-in-scene-gezet/
Waarom denken mensen altijd dat alles een complot is?
Mwoah, just for fun even, omdat het zo'n bijzonder voorval was, maar nu hebben we een nieuw MJ-topic, over dat de russische media zeggen dat de CIA er achter zit. Ik denk dat ik deze binnenkort op slot gooi, tenzij iemand nog iets bijzonders te melden heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |