Ik acht het niet onmogelijk hoe bizar het ook klinkt, en geloof mij ik ben er ook kapot van het nieuws dat hij overleden zou zijn want hij is ook in mijn leven verweven, 80s he.
Maar bepaalde uitspraken van lisa zoals dat michael + - 17 jaar geleden heeft gezegd dat hij hetzelfde zou gaan als Elvis.
En dan te kijken naar hoe elvis is gegaan, moet je maar eens onderzoek naar doen. En vooral wat er na zijn 'dood' is gebeurd, rozen die onder koosnaampjes zijn verstuurt die niemand kende, familie die hem herkende op fotos die veel later in eind jaren 80 gemaakt zijn etc etc.
En veel meer dingen die elvis zijn dood nogal bizar maken en de mogelijkheid creeeren dat hij echt nog leeft.
Mischien had michael ook wel problemen met de mafia, mischien was dit zijn enige manier om eraan te ontsnappen. Mischien is het ook wel verwerking vanuit mijzelf dat ik de mogelijkheid open laat, mischien zullen we het weten met meer informatie, mischien oogt michaels opbaring ook wel als een wassen beeld met loszittend haar, zoals elvis.
Ik moet eerlijk zijn dat toen ik dit topic eerst zag ik dacht 'leuk hoor, laat die man in zn waarde ipv als een zootje typische onz/ clowns respectloos te gaan zitten kloten. Maar nu ik wat meer erover nadenk...
Ik ben ook best wel slim.